Stel je persoonlijke vraag #48

Dit is echt slim van de tandarts. Als iedereen dan slaapt ben je lekker bezig

Wel vaker een boeket gekregen, maar nog nooit van m’n partner.

Vind je dat niet stom?

3 likes

Nee, geen problemen mee :smile:

Alleen die prijzen voor een boeket zijn me vaak te hoog

3 likes

Heb je liever een boeket met vanalles of een bos van dezelfde bloemen?

• Gemengd boeket
  • Een bosje van een specifieke bloem
  • Ga weg met je bloemen

0 stemmers

2 likes

En een plukboeket/veldboeket vind ik ook veel mooier dan een normaal plat boeket

25 likes

Ja eens, ik vind normale boeketten echt oubollig meestal. Ik heb liever gewoon minimalistisch een bosje van hetzelfde. Liefst iets uit het seizoen.

10 likes

Ik wil het liefst alleen maar zonnebloemen krijgen! :sunflower:

8 likes

Sinds ik weet hoe slecht bloemen voor het milieu zijn wil ik ze echt niet meer en geef ik ze ook niet meer.

4 likes

Ik heb alle bloemen voor m’n bruiloft zelf uitgezocht en dat was zooo leuk! een dag van te voren naar de lokale bloemist en toen X aantal bloemen voor in de vaasjes, X aantal bloemen voor in de boog, voor het trouwboeket, voor de corsages… was echt zo fijn om per onderdeel een mooie combi te maken van kleuren en vormen, en ook heel leuk om het zelf te doen.

77 likes

De enige voor wie ik heel af en toe bloemen koop (laat bezorgen) zijn mijn moeder en de vriendin van mijn vader, omdat ik weet dat zij het leuk vinden. Verder geef (en krijg) ik liever iets dat niet na 1,5-2 weken in de vuilnisbak verdwijnt

3 likes

Pioenrozen :heart_eyes:

7 likes

stem van @Krabsalade mag je niet meetellen die heeft net 6 carnaval gevierd dus die is nog niet helemaal helder

5 likes

Voor de carnavalvierders:

Ben je nu ziek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

WAAR IS DEZE BANGER?

30 likes

OkƩ dan krijg je maar twee stemmen van mij. Fuck you Kali.

Maar t kan nog komen want bekant iedereen is ziek of was t ak voor carnaval

1 like

Waar valt basic onder?

Ik vond jeugdige stijl bij streetwear al een aparte omschrijving.

2 likes