Stel je persoonlijke vraag #48

haha ik vind dit echt lastig om zo te omschrijven, ik vind vooral chinese street fashion mooi dus ik baseer wat ik draag daar vaak op

5 likes

Wanneer was je voor het laatst verliefd?

• Nu
  • Afgelopen jaar
  • <2 jaar geleden
  • <5 jaar geleden
  • <7 jaar geleden
  • Meer dan zeven jaar geleden

0 stemmers

2 likes

Ik kleed me functioneel

4 likes

Ok Lovers & Friends niet top 3 maar ik word altijd helemaal nostalgisch ervan en ik kon gewoon niet kiezen tussen de rest. Yeah vind ik overrated, draai ik ook echt nooit.

1 like

Ik geef tegenwoordig een plant ipv bos bloemen. Bloemen verwelken, een plant is een blijvender cadeau.

18 likes

Zo moeilijk!

2 likes

Naja ik zou echt nooit naar een spa gaan maar met mn moeder zou ik me niet ongemakkelijk voelen iig.

Hoevaak ga jij naar de sauna?

• Nooit
  • Een paar keer per jaar
  • Maandelijks
  • Vaker dan maandelijks

0 stemmers

3 likes

1x per jaar. En dan daar de heletijd roepen dat we dit vaker moeten doen. Maar t komt er nooit van

22 likes

Ik mis dat gevoel echt

1 like

Minder dan 1x per jaar, maar dus meer dan “nooit”

9 likes

Hahaha herkenbaar! Ik heb nu een 5 badenkaart gekocht en dus die moet ook opgenaakt worden binnen 1 jaar!

1 like

Zijn er dingen die jij niet tegen de HA/psycholoog/ggz/whatever vertelt, omdat je niet wil dat het in je dossier komt te staan?

• Nee dat soort dingen zijn er niet
  • Nee ik vertel alles
  • Ja die zijn er

0 stemmers

2 likes

Ik heb met mijn psycholoog precies besproken wat er in het dossier komt dat naar m’n huisarts gaat, en ik mocht het ook nog lezen voordat ze het opstuurde. Dus nee ik heb verder niks achtergehouden in de gesprekken ofzo

1 like

Nee, heb geen schaamte meer :sweat_smile:

5 likes

Dat zijn dan vooral dingen die wat mij betreft niks met het probleem te maken hebben maar die de hulpverlening dan interessant vindt en uit ervaring weet ik inmiddels dat daar veel tijd in gaat zitten en dat vind ik zonde

5 likes

Wat bedoel je hier mee? Wat voor dingen vindt de hulpverlening interessant die niks met het probleem te maken hebben dan? Kan me niet zo goed bij inbeelden wat je precies bedoelt!

1 like

Tegen HA/psycholoog zeg ik alles en dat mag ook in het dossier maar ik wilde geen DSM classificaties delen met de bedrijfsarts/niet dat mijn psycholoog dat deed (en m’n psycholoog wilde dat zelf trouwens liever ook niet maar gewoon klachten bespreken met de bedrijfsarts).

3 likes

Nou ik liep bijvoorbeeld ergens voor mijn paniekaanvallen en dan kwam onze vorm van wonen ter sprake (die week toen af van de standaard en had geen invloed op mijn staat van zijn) en dan helemaal erop in gaan hoe dat dan is geregeld en oh wat leuk en bijzonder en nou noem het allemaal maar en dan was je zo de helft van de tijd kwijt aan oppervlakkigheden

3 likes

Niet persĂ© dat ik dingen bewust vermijd ivm dossiers, maar ik heb wel dingen waarvan ik vermoed dat ik het heb, maar dat ik de ‘stempels’ niet wil omdat een stempel soms best grote gevolgen heeft.

2 likes

Kom je weleens in de Westfield Mall of the Netherlands?

• Nee nooit
  • Een keer geweest
  • Wekelijks
  • Dagelijks
  • Maandelijks
  • Jaarlijks
  • Halfjaarlijks

0 stemmers