Stel je persoonlijke vraag #48

Ja ik vind er iets van maar niks met zelfbeeld van anderen maar meer zonde dat diegene op Instagram niet laat zien hoe hij/zij er echt uit ziet. Een collega van mij ziet er irl echt heel leuk en knap uit, maar op Instagram zit ze zo vol filters dat ze er meer als een soort plastic robot uit ziet en dat vind ik echt raar en jammer.

3 likes

Ik stuur alleen op Snapchat van die filters naar vrienden haha. Al zijn dat vaak eerder lelijkere filters of met belachelijke make-up.

4 likes

Ik heb uitzicht op een gewone molen :grin:

2 likes

Beetje de 2024 versie van dit

26 likes

Maar dat is leuker

2 likes

Ik vind het hoesje wel leuk bedacht, maar ik gebruik een MagSafe lader dus dan is het wel onhandig.

1 like

Ah jaa. Die voelde zo lekker als je met je handen eroverheen aaide

15 likes

Ik wou dat dit terug kwam vond die wel chill. Shorts kruipen altijd helemaal in mn vulva.

2 likes

Ik heb begrepen dat micro shorts in zijn voor de zomer, dus nog even wachten.

1 like

Ik heb driekwart broeken helaas al gespot als trend voorspelling voor 2024 :sob:

4 likes

Wat zegt Fergie in boom boom pow?

• I’m so 2000 and 8 you’re so 2000 and late
  • I’m so 3000 and 8 you’re so 2000 and late

0 stemmers

Ik kijk net een Mandela effect video en ze zegt serieus 3000 and 8 ik weet echt niet beter dan dat ze 2000 and 8 zei omdat het nummer was uitgekomen in 2008? Echt wtf ik vind het zo raar, maar ik heb de video opgezocht van 14 jaar geleden en het is toch echt 3000 and 8 wtf :face_with_raised_eyebrow: En ook is het uitgebracht in 2009?!

Ik ben zelf aan het overwegen of ik mijn verjaardag vier dit jaar, dus wel benieuwd hoe jullie dit doen.

Vier jij je verjaardag?

• Ja met partner
  • Ja met 1 of 2 mensen
  • Ja met gezin
  • Ja met familie
  • Ja met vrienden
  • Ja alleen
  • Ik vier mijn verjaardag helemaal niet

0 stemmers

Altijd ff Paris eroverheen :tipping_hand_woman:t2:

(Maar ik denk dat jij meer zo’n beauty-filter bedoelt?)

Voor diegene die alleen naar de sauna gaan: een man alleen begint een praatje. Je vindt dit:

• Leuk
  • Neutraal
  • Stom, laat me!!!

0 stemmers

Dit gebeurde vandaag weer en ik ging er niet echt op in, maar ik zag hem later nog 2 keer met vrouwen praten en die reageerde wel heel vriendelijk. Ik ben dan meteen op mijn hoede.
Het is me ookal eerder overkomen en toen ging die jongen zichzelf zelfs voortellen :roll_eyes: echt rot op. Beide keren trouwens expats!?

Ja die echt je neus kleiner maakt, je lippen groter en je huid strak trekt en je ogen anders maakt enzo.

2 likes

Ik heb er nog steeds één :sunglasses:

6 likes

Ik zou hier echt heel ongemakkelijk van worden.

1 like

Waaaaaarom pikken ze alle lelijke trends uit de 2000s? Net als die fukking ultra low waist jeans. Wie vindt dat nou mooi/handig?

1 like

Ik heb een randloos toilet dus ik kan geen toiletblok plaatsen. Wel achter de spoelknop een systeem waar een staafje toiletreiniger kan, dan spoelt hij automatisch met toiletreiniger door.

2 likes

Wij hebben dat ook maar gebruiken dit:
https://www.plein.nl/wc-eend-fresh-discs-houder-lime-zest-6-discs

Heel vaak in de aanbieding bij de AH

2 likes