Stel je persoonlijke vraag #48

dit zeiden mijn ouders vroeger ook altijd maar ik heb juist snel koude benen? ik heb het sowieso vaak koud

3 likes

Ik heb nooit zelf gehuurd maar wel kort half ingewoond in het oude huurhuis van mijn vriend. Dat was echt een kleine woning (soort studentenkamer) dus wij gingen verder zoeken, maar in de vrije sector vonden ze ons inkomen niet hoog genoeg. De bank deed gek genoeg iets minder moeilijk. Toen kwam er een goedkope opknapwoning voorbij en daarom hebben we die maar gekocht. Zonder jubeltonnetjes helaas :sob:

2 likes

Ja dat hoor ik ook vaak maar blote benen vind ik vaak veel kouder. Dat heb ik alleen als het echt snikheet is. Maar vanaf 25 gr en nog warmer dan 25 graden is toch allebei vanaf?

3 likes

ik bedoelde: een ā€˜starttemperatuur’ die hoger is dan 25 graden, dus bijv. vanaf 30 graden. beetje raar verwoord

De perfecte poll bestaat niet

1 like

Blote benen is voor mij wel altijd met een jurk/rok van midi lengte. Blote benen met billenshorts enz doe ik alleen op vakantie of thuis of als het ECHT snikheet is

1 like

Ik vind huren nogal duur voor way ik er voor terug krijg, vooral omdat ik niet fulltime kan werken. Daardoor wordt sparen lastig en een studie kost me op dit moment al genoeg

1 like

Ik werkte vroeger in de zomer op een zomerkamp, en daar werd ik gewekt met een weersvoorspelling. Toen was het 22 graden = korte broek

Perfecte lengte voor een jurk/rok:

• Micro
  • Mini
  • Above knee
  • Knee length
  • Below knee
  • Midi
  • Tea
  • Maxi
  • Full
  • Ga weg met je jurken en rokken!!!

0 stemmers

1 like

Ik heb altijd een lange broek aan

1 like

Als ik naar een festival ga is 20 graden mijn blote benen grens. Naar kantoor denk ik 30 ofzo

1 like

ook met 30 graden?

2 likes

Ik vind (mijn) knieƫn niet zo mooi, dus net niet zichtbaar vind ik het mooiste staan bij mezelf en de meeste mensen.

1 like

Blote benen eigenlijk het hele jaar door. Draag vaak lange jurken met laarzen en een bikershort tegen schurende benen die tot net boven de knie komt dan heb ik hooguit 15cm bloot been. Maar vind blote benen altijd wel fijn ofzo.

1 like

Ja mijn hypothetische kind moet eigenlijk gewoon tussen de 18 en 21 het huis uit. Ik denk dat dat goed is voor je ontwikkeling en denk dat ik tegen die tijd zelf ook niet zoveel zin heb om nog rekening te houden met volwassen kinderen die grotendeels hun eigen leven hebben en het wel lekker vind om het huis weer voor mij en m’n partner te hebben. Bij 25 trek ik eigenlijk echt wel een harde grens (allerlei uitzonderingssituaties daar gelaten). En je hoeft echt niet zodra je uit huis gaat meteen een huis te kunnen kopen of een appartement voor jezelf te kunnen huren, mijn kind kan prima gewoon op kamers gaan. Vind het ook altijd een beetje verwend als mensen zeggen dat ze niet uit huis kunnen omdat ze geen huis kunnen kopen of niet iets voor zichzelf kunnen huren, maar daarbij op kamers gaan/wonen met huisgenoten niet als een optie zien.

6 likes

Ja en ook met die hittegolf die we steeds hebben in de zomer

Thuis blijven wonen want lekker sparen voor een koopwoning vind ik echt zooooooooooooo onaantrekkelijk.

Maar nooit op kamers of later zelfstandig hebben gewoond omdat ze op hun 18e meteen met hun eerste middelbareschoolverkering zijn gaan samenwonen vind ik eigenlijk ook best onaantrekkelijk. Hartstikke goed voor je ontwikkeling om ook eens met mensen samen te moeten leven en delen die je niet per se je zelfgekozen partner zijn :smiling_face_with_tear:

31 likes

Heb je weleens blote benen + lange mouwen? I love it maar het kan maar heel weinig

• Nooit
  • Uitzonderlijk
  • Af en toe
  • Vaak

0 stemmers

5 likes

Ja! Ik had altijd als regel dat ik nooit zou gaan samenwonen met iemand die niet ook zelfstandig gewoond had. Het is een kleine steekproef, maar voor mijn gevoel zit iedereen in mijn omgeving die dit wel gedaan heeft nu opgescheept met een manchild.

10 likes

Nou ja ligt eraan wat je telt als blote benen. Mijn benen zijn niet zichtbaar (maxi jurk/rok) maar heb geen legging of panty oid eronder aan dus ze voelen wel bloot.

1 like