Stel je persoonlijke vraag #48

Ahhhh daar issie: de disclaimer, de nuance, de uitleg waardoor de forumopinie zich niet langer tegen jou keert

14 likes

Esprit?

2 likes

Hee Vikkie, jij wilde toch alle details?

14 likes

Omg ja, ik zat te googlen naar esprix, =prix, en ik kwam op koffieapparaten uit.

Nee ik snap dat het dan wel balen is om ineens nog meer uit te moeten geven. Zou het voortaan van tevoren even laten weten, voor mij is het op een groepscadeau waar >10 mensen aan meebetalen niet een bedrag waar ik langer bij stil zou staan en als ik ervan op de hoogte zou zijn zou ik er zo rekening mee houden of het gat zelf dichten. Vind dat je dat als vrienden ook zo voor elkaar zou moeten doen.

2 likes

Jawel hoor!

2 likes

Voor de hippe jonge juffen was het edc by esprit :joy: ik kocht daar ook heel veel want het was toen nog een van de weinige winkels met een tall lijn!

4 likes

Nee! Want als ik het langs zie komen is de kleur altijd net te licht of te donker of met zo’n glans laagje.

Ik ben team 365 dagen per jaar bruine benen

3 likes

Ja maar wel het liefst in de initiele post, want dit gebeurt altijd op dit forum :’’) ā€œik moet 1,50 extra betalen, vind dat eigenlijk niet kunnenā€ ā€œdat is een tikkeltje gierig van jeā€ ā€œja nee maar ik kan het eigenlijk niet betalenā€, ja zeg dat dan gelijk, dat bepaalt toch alles?? Als jouw financiele situatie zo is dat je 1,50 aan onverwachte uitgaven op maandbasis eigenlijk niet kunt dragen, ja dan is het toch evident dat niemand gaat zeggen ā€œnou gierig hoorā€, dan denkt toch iedereen: dat is superkut voor je, wat vervelend dat je ongevraagd toch in deze situatie beland bent, misschien kun je XYZ doen (en er is zelfs wel meermaals aangeboden om te betalen voor een forummer)

Maar van iemand zonder financiele problemen die gewoon een principieel punt wil maken van 1,50 extra betalen voor een kado zou ik denken: doe niet zo fucking gierig man

7 likes

Ik zou gewoon heel erg blij zijn dat iemand de moeite neemt om een cadeau te regelen, je hoeft er zelf niets voor te doen behalve het slechts te betalen. Ik zou eerder gepikeerd zijn als iemand moeilijk doet over die 1,50 terwijl ik zelf alle moeite er in stop

13 likes

Ik kan niet in andermans portemonnee kijken maar ook toen ik het zelf alles behalve breed had zou 1,50 me echt vrij weinig doen.

1 like

Ik kijk gewoon op kanikeenkortebroekaan.nl

2 likes

dit deed ik altijd op de middelbare maar ik werd telkens weer genaaid door hun kouresistentie

2 likes

Zelfs bij regen zeggen ze dat een korte broek kan :-1:

2 likes

M’n lievelingsoutfit is een jurkje met een trui eroverheen op een zomeravond of juist 's ochtends vroeg in de zomer :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Nav van deze poll vraag ik me af heb jij vroeger te horen gekregen tot hoelang je thuis mocht blijven wonen? En dan bedoel ik dat je rond je 14de ofzo dit wist.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je je daar aan gehouden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn pa wilde me op mijn 18e het huis uit hebben. Wat een grapjas!

2 likes

Bij ons is de regel, je mag het huis verlaten als je getrouwd bent.

En ja dat is traditioneel en neen wil niet horen dat niemand dat voor jou mag bepalen.
Als je een serieuze relatie hebt en beide families vinden het goed dat je bij wijze van spreken voor een fles champagne ā€œgetrouwdā€ bent dan is dat okĆ©. Veel vrouwen die het ook zonder doen maar ik wilde niet in zonde leven :smiley:

18 likes

Dan heb je nog 3 jaar toch. Gaat wel lukken. Stop je die 1.50 in je spaarpotje

13 likes

Ik ga dit echt niet aan mijn kinderen opleggen. Boeit me ook vrij weinig hoe lang ze thuis blijven. Heb goede hoop dat ze dat zelf wel willen :face_holding_back_tears:

9 likes