Stel je persoonlijke vraag #48

Geen blok, maar een toilet tape

3 likes

Haha ja ik moet ook lachen om al die reacties, over het “zo niet zelfstandig zijn” :joy:. Dit is toch echt heel typisch de Nederlandse cultuur, als je het bekijkt vanuit culturele dimensies. De individualistische cultuur op z’n best.

In zoveel culturen is het echt ongewoon of ongebruikelijk, vanuit hele andere ideeën, zoals @Daelyss noemde of het meer collectivistische. Zoveel moois aan. Veel meer samen. Dat het jullie ding niet is, oké, maar meteen al die vooroordelen dat men zo onzelfstandig gaat zijn :joy:.

37 likes

We maakten altijd heel veel grapjes over dat ik er zsm uit moest als ik ging studeren, maar ik had heus nog wel mogen blijven als het echt nodig was geweest. Alleen ik wilde zelf ook gewoon echt het huis uit. In september begonnen met studeren, in oktober op kamers gegaan (was net 19). Het was ook niet omdat ze dan geen kinderen meer thuis hadden trouwens, want mijn veel jongere broertje is letterlijk 18 jaar daarna pas het huis uit gegaan (ook nog ruim voor zijn 25e overigens) :joy:

Wat een held.

Ik kook overigens ouderwets elektrisch :sob: zo kut, snap echt niet waarom ze er geen inductie in hebben gegooid

1 like

Worden alle gerechten beter van ansjovis

• Jazeker
  • Nah

0 stemmers

2 likes

De Rhode lipglosshoesje

• Leuk
  • Handig
  • Lelijk
  • Onhandig
  • Ga ik kopen (of iets soortgelijks)
  • Ga ik niet kopen

0 stemmers

4 likes

Vreselijk, maar mogelijk slaat dit aan bij Gen Alpha :crazy_face: (en dan de types die in het buitenland de Sephora terroriseren en 473828 producten hebben van Drunk Elephant; m’n TikTok feed staat hier vol mee)

4 likes

Ik vind hem zonder lipgloss echt zo raar uitzien. Heb dan toch liever een lipgloss telefoonhanger

2 likes

Nu lijkt het net dat de telefoon een scheve bilspleet heeft waar een lipglossje tussen zit

9 likes

Ik denk zo rond m’n 23ste

Afschuwelijk

Maar eerlijk. Hoe slim is dit haha, kan toch niet dat zoiets niet eerder is bedacht

1 like

Had je vroegrr zo een discolamp?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Gebruik jij weleens filters op social media waar je een “perfecter” gezicht van krijgt?

• Ja
  • Ja, alleen voor de grap/dan is het overduidelijk
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Let jij erop of anderen zulke filters gebruiken?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Vind je er iets van als mensen standaard een filter gebruiken?

• Ja, is niet helpend voor het zelfbeeld van mensen
  • Nee, lekker toch doe wat je wil enzo
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Wel een lavalamp en zo een sprietenlamp die van kleur veranderde. De Expo was echt mijn tienerdroom qua interieur.

28 likes

Ja ik vind er iets van maar niks met zelfbeeld van anderen maar meer zonde dat diegene op Instagram niet laat zien hoe hij/zij er echt uit ziet. Een collega van mij ziet er irl echt heel leuk en knap uit, maar op Instagram zit ze zo vol filters dat ze er meer als een soort plastic robot uit ziet en dat vind ik echt raar en jammer.

3 likes

Ik stuur alleen op Snapchat van die filters naar vrienden haha. Al zijn dat vaak eerder lelijkere filters of met belachelijke make-up.

4 likes

Ik heb uitzicht op een gewone molen :grin:

2 likes

Beetje de 2024 versie van dit

26 likes

Maar dat is leuker

2 likes

Ik vind het hoesje wel leuk bedacht, maar ik gebruik een MagSafe lader dus dan is het wel onhandig.

1 like

Ah jaa. Die voelde zo lekker als je met je handen eroverheen aaide

15 likes