Stel je persoonlijke vraag #48

Ja ik geloof dat ze het bovenstuk vrij kort maken idd, dat is handig als je wat kleiner bent. Moet een beetje lachen om je beschrijving omdat ik het voor me zie :joy:

@Stofdoek ik merk dus dat ze jumpsuits vaak met hele lange pijpen maken. Het bovenstuk past dan precies en daarna heb je nog meters stof bij de benen over.

4 likes

Wel echt alleen in mijn scenetijd, bijna al mijn roze/paarse/blauwe broeken hadden ook nog iets van panter- of zebraprint

3 likes

Oh ja kut. Die mogen wel!

@Alicent oh noo ik kan me echt niet comfortabel in low waist broeken voelen. Bij mij vallen die dingen zo raar. Het idee dat iedereen mijn reetspleet kan zien… :sob:

@Dazed omfg ja! Via Attitude Holland van die gekke skinny’s bestellen. Dat waren tijden.

3 likes

Cameltoe central bij mij, m’n bovenlichaam is in verhouding best lang. Alsof je schouders naar beneden gedrukt worden ook.

Maar heb er wel 2 die mooi zitten! Mss omdat het was lossere stof is.

3 likes

Ja!! Ik krijg nog steeds elk jaar een mail van Attitude Holland voor 5 euro korting op m’n verjaardag :’)

8 likes

Ik vind jumpsuits echt fantastische kledingstukken, maar een goede is wel echt lastig te vinden. Ik heb maat 42, maar ben niet zo lang (1,66) dus ze zijn vaak of te krap bij m’n buik of te lang bij m’n benen of ik heb een cameltoe.

Ik heb ooit een hele fijne gehad en die zat zo fantastisch dat hij helemaal afgedragen is en bijna uit elkaar valt nu. Heb daarna nooit meer zo’n fijne gevonden.

2 likes

Overzeas in alle kleuren van de regenboog :rainbow:

image

11 likes

Hahaha wat zegt dat over mij dat ze nog steeds te kort zijn :sob: Iedereen heeft wel iets te zeuren als je afwijkt van “de norm”, jumpsuits zijn natuurlijk voor de gemiddelde lichaamsbouw gemaakt en ik ben gewoon niet gemiddeld.

Edit: Hahaha ik open m’n mail en dit is de nieuwste:

3 likes

Ik had een oranje broek met een groene top en geel vest en had ook gele ballerina’s met spitse punt en een mini hak. En had dan ook oranje plastic ringen in m’n oor, voelde me echt he-le-maal de shit.

Heel de school liep er zo bij hoor, was niet de enige gekkie :joy:

7 likes

Een bezoeker op m’n werk woont met dr 3 kinderen van 24-32 in een 3 slaapkamer appartementje. Ik zou gillend gek worden. Snap ook echt niet dat die kinderen niet weggaan.

1 like

nice @Luipaard

6 likes

Geen idee wat het verschil is behalve cloud leopard haha maar love alle luipaardprints

11 likes

zulke printjes zijn totaal niet mijn stijl maar love de nevelpanter representatie. mijn fav katachtige.

Ja ik heb mezelf naar mijn lievelingskleur vernoemd

Heb dus ook nav deze poll gekeken wat ik heb. Qua kleding sowieso bijna alles; broeken, rokje, jurkje, topjes, bloesjes, sokken, onderbroeken, schoenen
En dan nog tasjes, oorbellen, ik vond nog een keykoord, schoteltjes, theedoeken, een doosje waar ik buitenlands geld enzo in bewaar, cadeaupapier, telefoonhoesje

Maar ondanks dit alles, draag ik dus lang niet altijd panterprint :sweat_smile:

20 likes

Slangenprint

2 likes

hahaha wat iconisch, ik twijfelde of je een grapje maakte ivm je naam maar je bent gewoon erg toegewijd heel nice

3 likes

Alleen mooi bij het dier zelf. Maar ik ben sowieso saai want ik houd niet van print.

Je volgende jas heeft:

• Een panterprint of (eigenlijk elk dierenhuidprint)
  • Bloemetjes
  • Effen
  • Geruit

0 stemmers

Ik dacht dat het altijd wel meeviel, tot ik een keer mijn kleding aan het uitzoeken was

(wel een oude foto, niet alles past meer helaas)

59 likes

Dit herinnert mij er aan dat ik nog een fluffy jas met bambi print heb hangen.

2 likes

afbeelding

1= jaguar, 2= luipaard, 3= cheetah

6 likes