Ik heb echt een prachtige luipaardprint midirok die echt geweldig stond… toen ik ‘m nog paste. Echt jammer
Ik noem het gewoon allemaal tijgâhprint
Ik neem soms nog foto’s maar post die dan niet. Zal misschien wat actiever posten.
Mob wife is helemaal in nu.
Pied de poule
Je moet ordi zijn om het ordi te maken zeg ik altijd
Love een goede panterprint
Ik vind het dus heel jammer dat ik door mijn afwijkende lichaamsbouw maar 1 jumpsuit in het leven ben tegengekomen die ik pas. En velen zijn niet echt goed aan te passen door een klerenkast. Gelukkig pas ik tuinbroeken wel.
Ik zou heel graag zo’n denim overal willen hebben met rits en wijde pijpen.
zo een heb ik gehad
Op de foto komt hij niet echt tot zn recht qua kleur. Best wel zonde dr ik hem heb weggedaan
Ik had er ook zo 1 maar dan bomberjack met rits en capuchon. Oh die was zo mooi maar ik droeg hem niet. Echt spijt dat ik die weggedaan heb.
Heeel leuk! Dit wil ik ook wel
Heb jij crocs?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat zijn strepen.
Ja, en ik had ze toevallig vandaag aan omdat mijn collega nieuwe Crocs had en ze wilde dat wij ze ook aan deden. Ik draag ze eigenlijk niet buiten werk om.
Gevoerde om in de tuin mee te werken
Had ze eigenlijk voor mijn nachtdiensten maar die heb ik inmiddels niet meer
Alles wat een beetje wild is, is gewoon tijgâh!
Tijdens een werkborrel:
- Wil ik meteen bij binnenkomst borrelhapjes geserveerd krijgen
- Hoef ik niet meteen een snack
0 stemmers
Irriteert het je als iemand die vlak naast je zit de hele tijd met zijn been loopt te tikken?
- Ja donder op
- Nee geen last van
- Soms
0 stemmers
Mijn nieuwe collega lukt het niet om ermee te stoppen en ik raak er helemaal gestresst van hopelijk is het tijdelijk door z’n zenuwen ofzo.
Absoluut. En continue met een pen klikken is er ook zo een.
Nog niet zo erg als met je nagels tikken op een bureaublad. Maar het scheelt niet veel
Bloedirritant als iemand dat doet en mega hypocriet van me, want doe het zelf ook
ik kom voor de snacks