Ik wou dat dit terug kwam vond die wel chill. Shorts kruipen altijd helemaal in mn vulva.
Ik heb begrepen dat micro shorts in zijn voor de zomer, dus nog even wachten.
Ik heb driekwart broeken helaas al gespot als trend voorspelling voor 2024
Wat zegt Fergie in boom boom pow?
- I’m so 2000 and 8 you’re so 2000 and late
- I’m so 3000 and 8 you’re so 2000 and late
0 stemmers
Ik kijk net een Mandela effect video en ze zegt serieus 3000 and 8 ik weet echt niet beter dan dat ze 2000 and 8 zei omdat het nummer was uitgekomen in 2008? Echt wtf ik vind het zo raar, maar ik heb de video opgezocht van 14 jaar geleden en het is toch echt 3000 and 8 wtf En ook is het uitgebracht in 2009?!
Ik ben zelf aan het overwegen of ik mijn verjaardag vier dit jaar, dus wel benieuwd hoe jullie dit doen.
Vier jij je verjaardag?
- Ja met partner
- Ja met 1 of 2 mensen
- Ja met gezin
- Ja met familie
- Ja met vrienden
- Ja alleen
- Ik vier mijn verjaardag helemaal niet
0 stemmers
Altijd ff Paris eroverheen
(Maar ik denk dat jij meer zo’n beauty-filter bedoelt?)
Voor diegene die alleen naar de sauna gaan: een man alleen begint een praatje. Je vindt dit:
- Leuk
- Neutraal
- Stom, laat me!!!
0 stemmers
Dit gebeurde vandaag weer en ik ging er niet echt op in, maar ik zag hem later nog 2 keer met vrouwen praten en die reageerde wel heel vriendelijk. Ik ben dan meteen op mijn hoede.
Het is me ookal eerder overkomen en toen ging die jongen zichzelf zelfs voortellen echt rot op. Beide keren trouwens expats!?
Ja die echt je neus kleiner maakt, je lippen groter en je huid strak trekt en je ogen anders maakt enzo.
Ik heb er nog steeds één
Ik zou hier echt heel ongemakkelijk van worden.
Waaaaaarom pikken ze alle lelijke trends uit de 2000s? Net als die fukking ultra low waist jeans. Wie vindt dat nou mooi/handig?
Ik heb een randloos toilet dus ik kan geen toiletblok plaatsen. Wel achter de spoelknop een systeem waar een staafje toiletreiniger kan, dan spoelt hij automatisch met toiletreiniger door.
Wij hebben dat ook maar gebruiken dit:
https://www.plein.nl/wc-eend-fresh-discs-houder-lime-zest-6-discs
Heel vaak in de aanbieding bij de AH
Je kan ook zo’n zeepje in de wcpot zelf plakken. Van dat achter de spoelknop is die bij mn vorige huis verstopt geraakt. Maar neem aan dat dit dan wel een nieuw toilet is.
@Fishing haha zo dom dat ik daar niet aan gedacht heb! Ja het toilet zit er pas 3 maanden in dus ik neem aan dat de nieuwe systemen goed werken.
Je bent voor het eerst bij je date thuis, de wc is smerig. Wat je smerig vindt mag je voor jezelf invullen. Vind je dit een afknapper?
- Ja 100%
- Nee, kan gebeuren
- Een beetje
0 stemmers
Jaren geleden had ik een 3e date en ik verheugde me er wel op, het was gezellig maar in zn wc waren allemaal remsporen omfg doei he.
Ook bij vrienden hebben we dan blijkbaar niet dezelfde standaard, ik was ooit ergens waar ik meteen aan de vloer plakte nou dan hoef ik al niet meer
O ik vind die heel lage broeken wel gewoon mooi hoor, alleen niet bij mezelf.
En ik vind zo een look met een capri broek en dan blote buik (kort topje of zo een bloesje waar je alleen 1 knoopje vast hebt) en dan met muiltjes wel leuk.
Zolang mannen maar niet de skinny versie daarvan gaan dragen denk ik dat het een leuke zomer gaat worden. (Weten jullie nog de zomer dat alle Nederlandse mannen zo een strakke lichtblauwe droegen met omslag, een roze tshirt en dan lage sneakers met zo een randje sneakersokken).
Ik ben zielsgelukkig met mijn 2 low waisted jeans van de Berschka die ik heel lang geleden ook heb gehad. Ik vind dat veel comfortabeler dan high waisted.
Ik droeg 10 jaar geleden het liefst van h&m de ultra low waist , super skinny ik denk dat ik sinds 2019 ben gestopt met skinny low waist jeans. Dat geworstel ook altijd om je broek aan of uit te doen. Ik vond het toen blijkbaar wel fijn zitten.
Wat draag je liever,
- High waist
- (Utra) Low waist
- Mid waist
- Geen van allen
0 stemmers