Stel je persoonlijke vraag #48

Jaaa wel gewoon een algemeen begrip toch? Ik ken het vooral van een Scandinavische kinderfilm waarin twee verliefde kinderen dat bij elkaar deden. Er was ook een duiventil ofzo in die film en toen had een marter (?) die duiven vermoord. Heel random herinnering i know

3 likes

Stel je bent de hele dag weg, wat neem je dan allemaal mee in je tas? (gemiddelde vrije dag)

• Koptelefoon/oortjes
  • Zakdoekjes
  • Pepermunt/kauwgom
  • Snoep
  • Ander eten
  • Water
  • Aansteker/sigaretten/vape
  • Lipbalsem
  • Make-up
  • Nagelschaartje/vijl
  • Portemonnee
  • Boek/ereader
  • Notitieboek
  • Pen
  • Zonnebril
  • Zonnebrand
  • Haarelastiek/haaraccessoire
  • Medicatie
  • Andere dingen die niet in dit lijstje staan

0 stemmers

2 likes

Moet meer keuze zijn denk ik?:grimacing:

2 likes

Ja ik zag het toen ik al geklikt had op versturen :sweat_smile:
Maar hij is nu aangepast!

2 likes

Naast alles wat ik heb aangevinkt ook nog handcrème, desinfectiegel en tampons.

18 likes

Ja ook echt dom dat ik dit vergeten ben in het lijstje want dat heb ik zelf nota bene ook altijd bij me

2 likes

handgel inderdaad, een roller voor m’n haar, spiegeltje, klein zakmes met vanalles eraan (ohja en deo)

6 likes

3739303 spullen voor mijn kind (in ieder geval schone kleding, luiers, speelgoedje en eten)

6 likes

Neusspray

5 likes

Echt nog nooit van gehoord

2 likes

Telefoonoplader

3 likes

• Lekker
  • Meh
  • Vies
  • Ik ken dit niet :scream:

0 stemmers

Ik zit nu in een zaal en iemand heeft zich helemaal ondergespoten :cry:

1 like

Het luchtje uit de yves rocher!!

Het valt mij sowieso op de laatste tijd dat mensen echt VEEL parfum gebruiken. Ik ben zaterdag in een restaurant zelfs verplaatst omdat die meiden naast me parfumwalmen verspreiden :sparkles: hsp. Rook wel lekker maar niet in combinatie met m’n bacalhau beignets.

3 likes

in het ov ook vaak. vooral als het dan van die gladde andrew tate vibe skinny jeans mannen zijn brrrrrr

7 likes

JA dit is echt een ding onder gen z heb ik het idee (en oudjes, maar dat was al bekend haha). Komt echt regelmatig een walm langs van een begin-twintiger. Laatst ben ik ook verplaatst bij een bushokje omdat er een groep jongens was die zoveel parfum op hadden dat ik het op 2 meter afstand nog rook

2 likes

Jaa en dan ook vaak van die cheapy luchtjes :smiling_face_with_tear:

2 likes

Sauvage :joy:

4 likes

Uberhaupt iets voor jongeren. Ik zat in de brugklas ook onder de Vogue deo en Bruno Banani. En na de gymles nog Cool water Davidoff van iemand anders lenen. Lekker man.

17 likes

Nietes! De drogist toch

8 likes