Nav @Luzarl’s berichtje over een dildoparty/ladiesnight.
Heb je wel eens een dildoparty gehad? Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
- Ja was leuk
- Ja was stom
- Nee maar wil ik wel
- Nee
0 stemmers
Nav @Luzarl’s berichtje over een dildoparty/ladiesnight.
Heb je wel eens een dildoparty gehad? Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
0 stemmers
haha ja opzich snap ik wel dat je het misschien niet door hebt maar als je in een hema werkt als bijbaan heb je daar weinig begrip voor
Wat houdt de kleurworkshop in :)?
Het is een workshop kleurtechnieken met potlood. Dus hoe je schaduwen kan creëren en diepte enzo. Ik heb niet eerder een workshop gevolgd hierover dus ben benieuwd. Ik stuur je wel even een link in dm.
Paar keer, ook een keer zelf georganiseerd en zeker als je met een leuke groep bent, is het echt leuk.
Het oosten is later op dezelfde dag qua tijdstip, en daarmee is het daar dus eerder de volgende dag.
Eigenlijk heel simpel.
Maar sinds ik van ongeveer 60 - 75 minuten reistijd enkele reis naar 15 - 30 minuten reistijd ben gegaan denk ik dat ik nooit meer terug wil. Heb ineens echt een lange avond??
Wie is er meer succesvol* in het leven, jij of een van jouw broers/zussen
0 stemmers
*je mag voor jezelf invullen wat dit inhoudt en als je enigskind bent stem je niet
En ik heb geeneens een broer/ zus
Succesvol als in hoger salaris/ functie met meer status in de buitenwereld, ik. Maar als ik kijk maar de sociale impact en belangrijkheid van het werk, dan mijn broertje.
En je denkbeeldige broer/zus is ook nog eens succesvoller
Ja dat is de grap
Had het pas door toen ik het postte. Ik ben geen avondmens
Keek/kijkt jouw vader Steven Seagal films?
0 stemmers
Blijft fascinerend hoe die man een carrière heeft. Heb een nieuwe Hollywood complottheorie gehoord over hoe 2 mannen een weddenschap hadden en gingen kijken wie de minst charismatische en talentloze man tot Hollywoodster konden maken. Het resultaat: Steven Seagal.
Mijn vader kijkt liever naar slappe romcoms of naar te zware Oscar bait films
Ik heb werkelijk geen idee
Hahaha beter
Of is het een ander woord voor knipogen
Snap best dat mensen het niet doen maar ‘butterfly kisses’ is toch best bekend? Hoor ook gelijk dat nummer in mijn hoofd dat op 1 van de Knuffelrock cd’s stond van mijn ouders.
Nee, maar “hij heeft hersenen”. Ja, heeft ie zeker.
Maar hij kijkt wel VI