Stel je persoonlijke vraag #48

Ik was bij de kapper, die ook een vriendin van me was

3 likes

Je vergeet het niet als je moeder dit opeens naar je krijst :joy:

3 likes

Ik was met een vriendin die ineens aan me vroeg of ik wist dat ik grijze haren had. En daar was ik me tot dat moment zeker nog niet van bewust, helemaal niet omdat ik nog maar 23 was.

1 like

Bij mij was ik 16 en zat op school en toen trok mijn vriendin hem eruit :joy:

1 like

Een kleurworkshop en ik ga naar een lezing van sacha bronwasser

3 likes

Maar alleen omdat het nog niet lang geleden is en ik op een festival stond

1 like

Stel, je koopt een product bij bol.com met een actie 2+1 gratis. Hoeveel doe jij er dan in je mandje om in aanmerking te komen voor deze korting?

• 2
  • 3

0 stemmers

2 likes

haha dit was echt een terugkerend issue toen ik in een winkel werkte, mensen die er 2 pakken en dan gaan steigeren als niet 1 daarvan gratis is. ik zat ook altijd van ā€˜hoe veel is 2+1???’ (maar goed ik haatte mn leven daar)

23 likes

haha dat klinkt echt vermoeiend!

ik ben denk ik echt de dombo in deze casus. Ik heb er netjes 2 betaald in de veronderstelling dat er dan 3 geleverd zouden worden maar dat bleek dus niet zo te zijn haha.

2 likes

Haha dit vind ik dus altijd zo’n mindfuck, want je zegt: oosten is later, maar daar is het dus eigenlijk eerder. Als in; in AustraliĆ« vieren ze eerder NYE dan in Europa. Dus ze leven daar eerder dan hier, soort van in de toekomst.

Kortom; ik snap het vervolgens nooit meer

8 likes

Nav @Luzarl’s berichtje over een dildoparty/ladiesnight.

Heb je wel eens een dildoparty gehad? Lijkt mij wel leuk eigenlijk.

• Ja was leuk
  • Ja was stom
  • Nee maar wil ik wel
  • Nee

0 stemmers

haha ja opzich snap ik wel dat je het misschien niet door hebt maar als je in een hema werkt als bijbaan heb je daar weinig begrip voor :sob:

3 likes

Wat houdt de kleurworkshop in :)?

5 likes

Het is een workshop kleurtechnieken met potlood. Dus hoe je schaduwen kan creƫren en diepte enzo. Ik heb niet eerder een workshop gevolgd hierover dus ben benieuwd. Ik stuur je wel even een link in dm.

3 likes

Paar keer, ook een keer zelf georganiseerd en zeker als je met een leuke groep bent, is het echt leuk.

4 likes

Het oosten is later op dezelfde dag qua tijdstip, en daarmee is het daar dus eerder de volgende dag.

Eigenlijk heel simpel.

1 like

Maar sinds ik van ongeveer 60 - 75 minuten reistijd enkele reis naar 15 - 30 minuten reistijd ben gegaan denk ik dat ik nooit meer terug wil. Heb ineens echt een lange avond??

7 likes

Wie is er meer succesvol* in het leven, jij of een van jouw broers/zussen

• Ik ben meer succesvol
  • Broer/zus is meer succesvol

0 stemmers

*je mag voor jezelf invullen wat dit inhoudt en als je enigskind bent stem je niet

4 likes

En ik heb geeneens een broer/ zus :sob:

7 likes

Succesvol als in hoger salaris/ functie met meer status in de buitenwereld, ik. Maar als ik kijk maar de sociale impact en belangrijkheid van het werk, dan mijn broertje.

2 likes