En je denkbeeldige broer/zus is ook nog eens succesvoller
Ja dat is de grap
Had het pas door toen ik het postte. Ik ben geen avondmens
Keek/kijkt jouw vader Steven Seagal films?
- Ja, hij heeft geen smaak
- Nee, hij heeft hersenen
- Mijn moeder kijkt die troep
- Nvt/anders
0 stemmers
Blijft fascinerend hoe die man een carrière heeft. Heb een nieuwe Hollywood complottheorie gehoord over hoe 2 mannen een weddenschap hadden en gingen kijken wie de minst charismatische en talentloze man tot Hollywoodster konden maken. Het resultaat: Steven Seagal.
Mijn vader kijkt liever naar slappe romcoms of naar te zware Oscar bait films
Ik heb werkelijk geen idee
Hahaha beter
Of is het een ander woord voor knipogen
Snap best dat mensen het niet doen maar âbutterfly kissesâ is toch best bekend? Hoor ook gelijk dat nummer in mijn hoofd dat op 1 van de Knuffelrock cdâs stond van mijn ouders.
Nee, maar âhij heeft hersenenâ. Ja, heeft ie zeker.
Maar hij kijkt wel VI
Jaaa wel gewoon een algemeen begrip toch? Ik ken het vooral van een Scandinavische kinderfilm waarin twee verliefde kinderen dat bij elkaar deden. Er was ook een duiventil ofzo in die film en toen had een marter (?) die duiven vermoord. Heel random herinnering i know
Stel je bent de hele dag weg, wat neem je dan allemaal mee in je tas? (gemiddelde vrije dag)
- Koptelefoon/oortjes
- Zakdoekjes
- Pepermunt/kauwgom
- Snoep
- Ander eten
- Water
- Aansteker/sigaretten/vape
- Lipbalsem
- Make-up
- Nagelschaartje/vijl
- Portemonnee
- Boek/ereader
- Notitieboek
- Pen
- Zonnebril
- Zonnebrand
- Haarelastiek/haaraccessoire
- Medicatie
- Andere dingen die niet in dit lijstje staan
0 stemmers
Moet meer keuze zijn denk ik?
Ja ik zag het toen ik al geklikt had op versturen
Maar hij is nu aangepast!
Naast alles wat ik heb aangevinkt ook nog handcrème, desinfectiegel en tampons.
Ja ook echt dom dat ik dit vergeten ben in het lijstje want dat heb ik zelf nota bene ook altijd bij me
handgel inderdaad, een roller voor mân haar, spiegeltje, klein zakmes met vanalles eraan (ohja en deo)
3739303 spullen voor mijn kind (in ieder geval schone kleding, luiers, speelgoedje en eten)
Neusspray
Echt nog nooit van gehoord