Alleen niet in Lelystad en iets zegt mij dat dat terecht is.
Het belevenis bos is echt heel leuk! En dat was het wel zo een beetje.
- Arnhem
- Assen
- Den Bosch
- Den Haag
- Haarlem
- Groningen
- Leeuwarden
- Lelystad
- Maastricht
- Middelburg
- Utrecht
- Zwolle
- Geen enkele
0 stemmers
Ja mijn “vrienden” vinden het soms “leuk” om mij hiermee te verrassen, omdat ze het grappig vinden dat ik dan zo fysiek rillerig walgend reageer op de smaak.
Wow op 3 na allemaal, had minder verwacht.
Ben tot de conclusie gekomen dat ik zelfs niet in alle 12 provincies ben geweest Groningen ontbreekt nog.
Ja maar wat is daar te doen
istanbul is geen hoofdstad toch
@Venkel ik heb het geteld voor deze poll via een site dat je ze kan afvinken
Ohja, maar komt mij wel beter uit
zijn er landen waar je echt niet naartoe wilt?leuk ook als jullie uitleggen welke en waarom
- ja omdat ze me niet leuk lijken
- ja om principiële redenen
- ja omdat ze te ver weg zijn
- ja om andere redenen
- nee hoor ik wil overal heen
0 stemmers
zelf zou ik sowieso niet naar israel gaan, verder sta ik overal wel open voor. veel overheden zijn natuurlijk kut maar israel wil ik gewoon boycotten. en noord-korea bezoeken vind ik ook raar want ik krijg daar altijd human zoo vibes van ‘ff kijken hoe kut het is’
Ik zou nooit naar Dubai gaan vanwege de grote kloof tussen arm en rijk en hoe ze omgaan met de mensen van de LHBTI community. En dan is omgaan nog zacht uitgedrukt aangezien het daar strafbaar en verboden is.
Er zijn landen waar ik jaren in de gevangenis kan belanden als m’n vriendin en ik hand in hand zouden lopen, dus dat vermijd ik liever.
maar heel veel landen hebben dat toch? zou je dan niet naar al die landen gaan, of alleen dubai?
Ik kon toen naar India voor werk. Maar durfde dat niet aan door alle verhalen over hoe vrouwonvriendelijk dat was.
Denk je dat je meer dan 500 films hebt gezien?
- Ik weet zeker van wel
- Ik weet zeker van niet
- denk het wel
- denk het niet
0 stemmers
En meer dan 1000?
- Zeker wel meer gezien
- Nee
0 stemmers
Hoofd geven is echt niet taalgebruik van de gen z generatie haha. Vind het smakeloos klinken trouwens net als ‘giving head’. Ewl
Heb jij Griselda gekeken?
- Ja helemaal
- Ja een deel
- Nee
0 stemmers
Het zijn er inderdaad schrikbarend veel. Op basis van deze lijst zou ik niet naar deze landen gaan nee.
Ik heb 1130 films gezien volgens mijn letterboxd en ik denk dat ik er nog wel een paar van vroeger ben vergeten.
Wel pas in Middelburg toen ik al volwassen was