Stel je persoonlijke vraag #48

Haha sameeeee

2 likes

Ik voel me altijd echt een kneus of een kleuter, komt er weer iemand met zo’n zak of pot dropjes langs, of in de auto willen mensen je dit vaak geven: “nee dankje, lust ik echt niet”. :smiling_face_with_tear:

M’n familie zijn allemaal drop-vreters en m’n moeder zegt altijd dat ik geen drop lust, omdat zij toen ze zwanger was van mij heeeeeel veel drop heeft gegeten, tot haar bloeddruk te hoog was en toen moest ze acuut stoppen met de zakken drop. :sweat_smile: Soort anti-reactie van foetus-me.

6 likes

En dan heb ik nog nooit olijven, asperge, matcha, gember, kimchi, koriander en avocado gehad.

Maar dit trekt me ook totaal niet om te proeven. Ik heb enorm veel moeite met bepaalde structuren en nieuwe dingen proeven.

2 likes

Ik kwam net iemand tegen die in 81 landen is geweest :skull:
Dus
in hoeveel landen ben jij geweest?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 35+

0 stemmers

1 like

Ik heb nu 32 op mijn lijstje maar wel inclusief Vaticaanstad, Monaco, Whales. Oh en ook wel een paar landen waar ik als 5-jarige oid ben geweest dus heb er niet meer superveel herinneringen van.

2 likes

dat telt toch allemaal gewoon? ik 27 maar in bijv portugal was ik 4 dus weet niet zo veel meer

4 likes

voorgerecht, voorgerecht, nagerecht

21 likes

Ja vind ik dus moeilijk want als ik er geen actieve herinneringen aan heb vind ik het eigenlijk maar half tellen :smiling_face_with_tear: bv tel je dan ook iets waar je 1 was?

Heb ik nog zo mijn best gedaan op deze poll

1 like

Ik tel zelfs Zwitserland waar ik alleen met de bus doorheen gereden ben en even heb ontbeten. De vraag is of je er bent geweest en dat is toch gewoon ja?

6 likes

Door dit antwoord heb ik nu ook 2 landen waar ik alleen een overstap heb gehad meegeteld (rusland en china), want ik ben er inderdaad geweest, hahah

3 likes

Je gaat naar een concert/festival/groot evenement dat bijna afgelopen is. Wat doe je (het liefste/in de meeste gevallen)?

• Ik ga gewoon wanneer het afgelopen is, samen met de rest van het publiek
  • Ik vermijd de drukte en ga net iets eerder weg
  • Ik vermijd de drukte en blijf gewoon tot de meeste mensen weg zijn

0 stemmers

1 like

Voor deze poll boeit het me weinig maar in real life vind ik het zo sneu als iemand zegt ik ben in land x geweest maar dan dus alleen op het vliegveldđŸ„Č

14 likes

En hoeveel van de onderstaande europese hoofsteden? Heb even de eerste gepakt die bij mij op kwamen.

• Amsterdam
  • Brussel
  • Parijs
  • Dublin
  • London
  • Kopenhagen
  • Praag
  • Oslo
  • Stockholm
  • Helsinki
  • Berlijn
  • Madrid
  • Lisbon
  • Wenen
  • Rome
  • Athene
  • Istanbul
  • talinn
  • riga
  • Vilnius

0 stemmers

Dat ligt eraan in welke staat ik verkeer en hoe ik me voel :joy:

2 likes

POLL MAKEN GAAT FOUT!!!

4 likes

Maken jullie echt een lijst dat jullie dit weten? Want heb dus echt geen idee, ik zou hier echt even voor moeten gaan zitten met een wereldkaart voor mijn neus.

4 likes

Ik heb inderdaad een lijst, enkel landen waar ik wel langer verbleef dan enkel een overstap op het vliegveld! Ga volgende maand naar land nummer 62.

3 likes

Ja ik heb ook een lijst in mijn notities! Maar doe ik met alles dus bv ook escape rooms die ik heb gedaan, gekeken films, etc :sweat_smile:

3 likes

in welke van de provinciehoofdsteden ben jij geweest

• wel allemaal
  • niet allemaal

0 stemmers

sorry geen zin om uit te typen reed net m’n provincie hoofdstad z’n station binnen x

3 likes