Vind het ook ranzig als iemand je dan brood aangeeft en diegene heeft zijn handen niet gewassen. Of met zijn vieze klauwen eten pakt van een gedeeld gerecht.
Liever zeep + water + papier dan desinfectie waar vaak amper alcohol maar wel veel parfum in zit.
Ja ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen niks doen. Vaak kom ik dan uit het OV, rechtstreeks uit mijn werk en dan wil ik echt mijn handen even wassen voor het eten.
Oh ik herinner me van bijna al die films wel het plot hoor! Als kind vooral veel disney die je natuurlijk daarna dan nog 80x keek. Maar ik kan ook een slechte/saaie film van vorige maand wel nu al vergeten zijn omdat ie gewoon geen indruk maakte, maar het plot van een film van 20 jaar geleden nog heel goed weten.
Het overgrote deel van de lijst is ook van de afgelopen jaren, want het is een steeds grotere hobby geworden
Ik kijk wel eens 90% van een film en bedenk me dan pas dat ik het al eens gezien heb.
Mijn man is het tegenovergestelde en als we Seinfeld kijken herkent hij ook echt alle acteurs die pas veel later echt beroemd werden en weet precies in welke film die dan zit. Ik vond het al knap dat ik Bryan Cranston herkende.
Volgens IMDB zit ik op 963 films, sinds 2005. Dus waarschijnlijk min of meer rond de 1000.
Bizar eigenlijk haha
jezus, nu merk ik hoe priviliged ik ben als hetero. ik wist dat het veel landen waren, maar zoveel. Ik stemde net nog dat ik niet naar zulke landen zou gaan, maar heb nu wel een intern conflict. In afrika wil ik graag naar Ghana, rootsreis maken etc. Maar laat ik mijn persoonlijke belangen dan zwaarder wegen dan mijn prinicipes?
Ik weet het nog nietā¦
Dan zou ik dat ook zeeeeker doen, sowieso altijd na het ov fiets ook trouwens
Maar ik ga meestal met de auto of lopend en dat vind ik wel veel minder goor want dan heb ik ze gewoon thuis nog gewassen en raak ik weinig aan tussendoor
ik vind het met zulke dingen wel lastig om de grens te bepalen, van waar ga je wel/niet heen. want bijv. de vs en de meeste europese landen worden met de dag intoleranter lijkt het. kijk je dan naar de wetten van de landen? bij bijvoorbeeld een rootsreis kun je nog in je achterhoofd houden dat de meeste afrikaanse landen pas homofobe ideeƫn kregen na de europese kolonisatie, want daarvoor werd het in veel landen wel geaccepteerd
Ik zou nooit naar Japan willen gaan. Vind het te overhyped en ik heb er gewoon 0,0 interesse in. Ik kan me voorstellen dat veel mensen het wel willen zien, maar ik kan me zo tig andere landen bedenken die me meer aantrekken.
Ben wel benieuwd nu, volgens mij even geleden dat we deze poll hebben gehad
Ben jij⦠(anoniem)
- Heteroseksueel
- Homoseksueel/lesbisch
- Biseksueel
- Panseksueel
- Aseksueel
- Ik weet het niet zeker
- Anders
0 stemmers
haha ik ga daar binnenkort heen, ik ben wel benieuwd. welke landen spreken jou dan aan?
aseksueel kan ook samen gaan met de andere opties toch?
ik heb al jarenlang een relatie met een man maar ik weet wel dat ik niet hetero ben, maar wil me ook niet echt labelen als pan of bi omdat ik niet voor veel mensen gevoelens heb gehad. (sorry dubbelpost pls forgive me)
Oh ja klopt, had 'm meerkeuze willen maken! Oeps
Ah dat kan ik me wel voorstellen ja! Ik heb ook al jaren een relatie met een man en hoewel ik daarvoor eigenlijk al wel doorhad dat ik niet hetero was duurde het ook best wel lang voordat ik echt het idee had dat bi een kloppende beschrijving voor me was.
Vind het altijd een lastige. Offline zou ik mezelf niet gauw als bi omschrijven want ik heb al 15 jaar een hetero relatie en daarvoor ook altijd, dus wil mezelf niet anders labelen omdat ik dat niet fair vind naar mensen die daadwerkelijk niet-hetero relaties hebben en daar bijv. op aan worden gekeken (want dat is lekker makkelijk praten voor mij denk ik dan).
Ik ben ook nog nooit echt verliefd geweest op een vrouw. Maaar als je puur naar de definitie kijkt zou ik het wel weer kunnen zeggen want ik voel me wel echt seksueel aangetrokken tot mannen en vrouwen.
Geaardheid is vast veel complexer dan dit maar ik kan me vaak wel vinden in de Kinsey-schaal en dan zou ik mezelf op 2 zetten.
Landen zoals TsjechiĆ«, Polen, AlbaniĆ« etc. Waarom precies kan ik niet helemaal uitleggen eigenlijk, het is meer het gevoel wat ik erbij heb. Maar ik zou die landen graag willen bezoeken. Vind dat interessanter om alles daar te ontdekken dan Spanje, Frankrijk, Engeland en de andere āpopulaireā vakantieplekken.
Ik stond vandaag voor een pinautomaat toen ik me bedacht dat mān portemonnee gewoon thuis lag
Ja dit herken ik wel een beetje van mezelf ook! Ik zit zelf wel echt duidelijk op in ieder geval 3 of misschien hoger op die schaal en inmiddels heb ik ook wel de nodige ervaringen met niet-mannen dus ondertussen durf ik mezelf wel echt bi te noemen maar zeker in de eerste jaren van mijn relatie vond ik het ook lastig om die āruimteā in te nemen. En dan is het ook nog de vraag in hoeverre je überhaupt de behoefte voelt om er iets van een label aan te hangen, voor de een is dat ook veel belangrijker dan de ander natuurlijk
Happy Meal voor volwassenen vind ik:
- Echt leuk!
- Mwah
- Beetje stom
- Heel stom
- Nog heel wat anders/geen mening
0 stemmers
Idee leuk, maar speeltjes zijn stom
Oooh ik dacht dat je bedoelde het scenario dat een volwassene een Happy Meal bestelt, de gewone zeg maar. Dacht wat boeit mij dat nou, maar echt een speciale adult Happy Meal (ok nu klinkt het alsof er andere speeltjes in zitten). Vind ik wel leuk bedacht eigenlijk.