Stel je persoonlijke vraag #48

Ja want lego blommen 🫶🏼

11 likes

Maakt niet uit hoor, ik had eigenlijk gedacht dat er niks zou gebeuren! Want zulke baanbrekende dingen post ik niet.

2 likes

@Eddie ik bewonder je geduld en hoe je keer op keer open en inhoudelijk blijft antwoorden wanneer forummers onwetende (en soms/vaak ook kwetsende) dingen plaatsen. Ik vind het tof hoe je de forumquiz organiseerde en hoewel ik niet van stookpolls houd, vind ik je wel echt een sfeermaker op het forum en vind ik het mooi hoe je volgens mij altijd het beste met anderen voor hebt.

@kaworu ik “ken” je niet zo goed, maar dat je fan bent van Eva maakt je al leuk!!! Ik vond het heel dat je iets uitgeprobeerd hebt n.a.v. mijn tip en ook feedback gaf (de nagellak van Catrice, Milky Not Guilty).

@monkeyslut jij bent de enige forummer die van mij oneindig mag klagen. :heart_hands: Ik vind je superleuk en open overkomen en lees jouw posts echt alsof ze door een vriendin zijn geplaatst, ook al hebben we elkaar helemaal nog niet eens gesproken.

@George naast dat je natuurlijk een bakkoningin bent, heb ik volgens mij nog nooit een onvriendelijke post van je gelezen, je bent superbehulpzaam.

@instantramen ik vind alles wat je koopt leuk, haha (en dat heb ik eigenlijk zelden - die van jou zijn eigenlijk de enige posts waar ik altijd een beetje hebberig van word). En ik ben er dol op als je tips over Leiden deelt!

11 likes

Nee want m’n oppas reageert nog niet maar wil wel graag gaan!

3 likes

Drinken met een sportdop:

image

• Fijn en praktisch
  • Neutraal
  • Vreselijk

0 stemmers

3 likes

zo irritant als je bovenlip dan weer vast zit in die dop. En dat gespetter als je de dop omhoog doet of juist naar beneden.

5 likes

Ik drink de hele dag water uit mijn bidon haha. Vind dat veel chiller en 's nachts ook fijn want dan kan ik liggend drinken :ok_hand:

Net zo lang tot ie vacuüm is en dan met zo’n dikke plop weer gewoon een fles wordt

4 likes

Ik heb elke keer als we de keukenkastjes opruimen (1x in de 2 jaar ofzo) discussie met m’n vriend omdat ik een bidon weg wil gooien, die hij ooit gevangen heeft ofzo bij de Tour de France, en dan zeg ik: je drinkt er nooit uit. En dan gaat ie er expres een paar weken uit drinken (ja dit is ons niveau) en dan verdwijnt ie weer in een keukenkastje tot de volgende opruimronde. Hij ruikt ook extreem plastic.

45 likes

Wat? Is dit een mannending? Of een jouw-broersding?

3 likes

hebben jullie ook wel eens dat je twee beroemdheden met elkaar associeert of door elkaar haalt in je hoofd zonder reden? voor mij zijn bijvoorbeeld brad pitt en tom cruise dezelfde persoon maar de één is de ‘arrivederci :eagle::eagle::us::earth_americas:’ versie en de ander is scientology versie

• ja dit heb ik ook met bepaalde mensen
  • nee dit heb ik nooit
  • ik heb dit ook met brad pitt en tom cruise

0 stemmers

en zo ja wie? ik heb er zo nog een aantal (heb t hier gepost ipv ben ik de enige omdat ik benieuwd ben naar de antwoorden en het anders miss offtopic gaat sorry mods)

1 like

Ja al die blonde meiden, margot robbie en samara weaving enzo

7 likes

Nathalie Portman en Keira Knightley, Matt Damon en Mark Wahlberg.

12 likes

Hebben jullie de 52 delen van who the fuck did I marry gekeken? Voor de mensen zonder TikTok, het is ook op YouTube te vinden.

• Ja ik heb alles gezien
  • Ik heb het gedeeltelijk gezien en wil nog verder kijken
  • Ik heb het gedeeltelijk gezien en ga niet verder kijken
  • Nee, maar ik wil het wel nog kijken
  • Nee, en ik ga het ook niet kijken

0 stemmers

1 like

maar nathalie en keira lijken wel echt op elkaar!

@Luzarl hahha ik heb ook sydney sweeney en hunter schafer en tot voor kort ook kim petras en trisha paytas. en ik dacht dat er gewoon 1 hemsworth acteur was maar dat zijn broers dus dat telt niet echt

6 likes

hahaha ik had het ook met blonde klasgenoten hoor maar ik bedoelde nu wel random mensen die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben of op elkaar lijken

5 likes

Jaloezie

9 likes

ja ik wil ook bij scientology

1 like

Waarom in godsnaam stemt 23% op bruin. Ja ik heb zelf ook bruine ogen maar dat is toch retesaai. Doe groen ofzo.

En nu, welke heb je ekt?

• Bruin
  • Groen
  • Blauw

0 stemmers

Groen en blauw vallen qua DNA onder hetzelfde trouwens

2 likes

Ik heb niet gestemd op die poll omdat ik van het idee van mezelf met een andere oogkleur echt kriebels krijg, maar ik smelt wel echt veruit het meest bij bruine ogen, wat nou saai :woozy_face::woozy_face::woozy_face:

10 likes