Ik vind piercings zitten wel prima want ik kan het er altijd weer uit halen en vind de pijn wel vervelend om te hebben (vooral omdat het zo lang duurt, mijn laatste piercing was een tepelpiercing en omg dat was zo’n eitje met genezen tov mijn oorpiercings dat ik gewoon geen zin meer heb in m’n oren te laten piercen maar wil er nog een paar). Heb dit jaar m’n eerste tattoo laten zetten en die pijn viel wel mee maar de stress van dat het er (in principe) levenslang zit dus het moet ~perfect~ zijn en of ik de juiste artiest heb gekozen vond ik veel naarder! Maar uiteraard zit ik wel aan m’n volgende tatoeages te denken
Zo die heeft bij mij ook zeker 2 jaar geduurd. Maar erna ook nooit meer last van gehad! Zit er al zeker 6 jaar in nu.
Regelmatig betekent voor mij dat er een regelmaat in zit, dus dat de periode ertussen iedere keer ongeveer even lang is. Vaak betekent voor mij gewoon dat het vele malen gebeurt.
Ik heb ooit een surface piercing laten zetten. Door de beweeglijke plek wist ik dat het helen flink lang kon duren. Na een paar maanden dacht ik safe te zijn maar nee hoor, de plek begon steeds meer te irriteren en het staafje werd door mijn huid afgestoten. De piercer heeft hem er weer uit gehaald en nu heb ik een litteken als herinnering.
Denk dat er dan vaak ‘geregeld’ wordt bedoeld.
Doe je mee met de nationale week zonder vlees en zuivel?
- Ja, beide en dit deed ik al
- Ja, beide en normaal niet
- Alleen zonder vlees, deed ik normaal al
- Alleen zonder vlees, doe ik nu niet
- Alleen zonder zuivel, doe ik normaal al
- Alleen zonder zuivel, doe ik normaal niet
- Nee
0 stemmers
Of met enige regelmaat?
Al een keertje pizza Marjolein gegeten?
- Ja, meerdere malen
- Ja, een keer
- Nee, ik weet wat het is
- Nee, ik weet niet wat het is
0 stemmers
Pizza Marjolein is een Turkse pizza met twee kroketten erop
Ik wacht nog steeds op de situatie dat ik én dronken genoeg ben én het bestaan hiervan onthoud. Lijkt me de perfecte situatie om uit te proberen.
Nou het is vrijdag. Dus bezatten maar
Toevallig net een tiktok gezien, anders had ik t niet geweten.
Ik zag het ook gisteren. Rare snuiters die Utrechters (dit is een Asterix & Obelix grapje)
Snackbar ten beste bij de Neude Utrecht
MAAR sinds Ten beste samen is gegaan met het hoekje (de snackbar er tegenover) is het wel echt minder lekker daar helaas.
Nou ik wou complimentjes geven en dacht leuk 5 mensen maar niemand wil
Oke nu wel ik doe er 2
@Bunnyslippers ik waardeer jouw tips/adviezen over recepten en producten altijd heel erg en heb ook het gevoel dat je mensen daar graag in helpt! Ik vind je lief en behulpzaam.
@Luzarl nou met jou ben ik naar de bios geweest en heb ik gekletst en vond ik heel gezellie je bent lekker open en spontaan en je doet zoveel stoere dingen in je leven (in je eentje in het buitenland gaan wonen hallo)
Was even een sportfilmpje aan het doen, maar hier komtie:
@Nysmn ik vind het leuk om te zien dat jij altijd net wat andere (bak)recepten kookt, zo leer ik ook weer nieuwe dingen kennen. Ook vind ik het leuk dat je ergens je zinnen op kan zetten (iets met interieur, of zoals toevallig gisteren een kookboek) en dan wil je het ook gewoon nu. Voor een eeuwige uitsteller als mezelf is dat echt een verademing om te zien haha.
@Luzarl ik vind het heel leuk dat ik je toch een beetje heb zien opgroeien op het forum, en dat je ondanks een hele bak ellende nog zo positief in het leven staat en lekker doet waar je zin in hebt. Plus ik vind je nagels tof.
@Eddie ik bewonder jouw geduld in discussies en hoe je duidelijk en doordacht reageert op soms botte meningen die anderen zonder nadenken soms op dit forum pleuren (waaronder die van mezelf). Goede wake up call soms.
@Sjern ik kan niet aan jou denken zonder aan Dan het konijn, dus dat is een erg positieve associatie. Ik mag zelf eigenlijk wel wat vaker vegan koken, en vind dat jij vaak ook leuke recepten kookt.
Edit:
O zie dat er nu meer bij zijn gekomen. Die mag dan iemand anders doen. @kaworu heb je niet genegeerd, maar ik ken je eigenlijk niet zo goed.
Je mag je oogkleur veranderen, welke neem je?
- Bruin
- Blauw
- Groen
0 stemmers
Was jij vroeger een wijs kind? Dus niet dat je echt zo slim was, maar dat je dat dus over jezelf dacht en de hele tijd dingen ging uitleggen aan veel slimmere (volwassene) mensen.
- Ja zo was ik
- Nee zo was ik niet
0 stemmers
Zou je het irritant vinden om zelf zo’n (hypothetisch) kind te krijgen?
- Ja afgrijselijk
- Ja irritant
- Mwah
0 stemmers
Daarom!
Staan je bloemen van Valentijn nog?
- Ja nog helemaal
- De helft ofzo
- Nee niks meer
- Welke bloemen?
0 stemmers
Ben je al naar Dune 2 geweest?