Stel je persoonlijke vraag #48

welke van deze dingen heb je ooit gedaan?

• pottenbakken
  • paardrijden
  • breien
  • ziplinen
  • bungeejumpen
  • skiën
  • surfen
  • fierljeppen
  • boulderen
  • kajakken
  • beeldhouwen
  • skydiven
  • worstelen
  • spaceturnen
  • servies schilderen
  • origami
  • haken
  • flyboarden
  • snorkelen
  • geen van deze dingen

0 stemmers

3 likes

Ik ging heel enthousiast spaceturnen googlen en nu ben ik teleurgesteld :flying_saucer:

9 likes

hahah als kind was dit juist m’n droom want trampoline = cool

ik zou nog steeds best een trampoline thuis willen

3 likes

Haha ja ben ook altijd jaloers als neefjes en nichtjes een trampoline in de tuin hebben. Vooral als ze dan uitgebreid al hun trucjes gaan laten zien en ik daar sta van ‘ok maar wanneer is het mijn beurt’.

3 likes

dat zou ik ook echt hebben! van die trampolineparken zoals jumpsquare vind ik ook oprecht leuk

1 like

Ik ben er ook pas 1 keer geweest op mn 32e, we waren met neefjes en nichtjes en ik was denk ik nog het meest uitgelaten en aan het wowen en wauwen van iedereen haha. Het was fantastisch!

5 likes

Ik wil ook echt een keer naar zo een speelparadijs voor volwassenen. Vroeger vond ik dingen als ballorig echt geweldig

8 likes

Ballorig kwam pas toen ik al te groot was dat vind ik nog altijd jammer haha

5 likes

Hoe vaak werk jij over?

• (Bijna) altijd
  • Veel
  • Met enige regelmaat
  • Soms
  • Vrijwel nooit
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Hmm ligt eraan hoe je dat invult. Buiten kantoortijd (9-17) dingen doen/checken; heel vaak. Kom ik aan m’n contracturen? Nee nooit.

8 likes

Ik werk vaak over, maar het is echt een zeldzaamheid dat ik in een week meer werk dan ik zou moeten

8 likes

Ik begin altijd wat vroeger op kantoor. Ik ben dus vaak 20-15 minuten langer op kantoor.
Maar ik werk niet 8 uur hard :joy:

Ik kom aan overuren omdat een deel van m’n reistijd in de tijd van de baas zit en veel van m’n klanten ver weg zijn. Dus ik zit dan betaald in de auto en dat maakt de files wel een stuk draaglijker

2 likes

Ik was een tijd terug in Linnaeushof. Was er sinds mn kindertijd niet meer geweest en ben diep teleurgesteld dat ik niet meer in alle attracties pas. Ik wil ook rondkruipen in buizen :cry:

7 likes

Mijn fulltime week is 38 uur en ik werk vaak gewoon alsnog 40 (en vaak meer richting 42) uur. Maar ik neem wel ook regelmatig een (vrijdag)middag vrij met die opgebouwde uren, dus het is niet echt echt overwerken voor mijn gevoel, meer vooruit plannen :grin:. Heb op dit moment ook maar iets van 6 overuren staan.

ja 1 en zij stond op de bangalijst dus leg maar eens uit dat jij dat niet bent

8 likes

Ik kan het me niet voorstellen maar ik ga kijken :sweat_smile:

Haha zowaar iemand geboren in 1847

2 likes

Er is een iemand die heeft mijn voornaam als achternaam en mijn achternaam als voornaam. Het is ook nog eens een man. Telt dat als dezelfde naam?

9 likes

Nooooo daar durfde ik als kind al echt niet in. Wat als je iemand anders tegenkomt in die buizen en/of je vast komt te zitten :grimacing: :cry:

KIJK DAN HOE ENG
image

Vond de Linnaeushof verder wel echt geweldig

10 likes

Daarom moet je ook harde geluiden maken. Dan hoort iedereen dat er al iemand in zit en de echo is leuk. En eeeigenlijk is het eenrichtingsverkeer maar daar houdt niemand zich aan