Ah dan denk ik aan van dat dunne grijze schuurpapier ![]()
Heb jij vochtig toiletpapier in je wc hangen/liggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik gebruik het niet meer omdat het zo slecht is voor de wc maar vond dat altijd chill.
Maar ik heb ook deze en dat vind ik heel fijn om echt schoon te worden
Ja die heb ik wel eens bij anderen zien staan. Alleen ik denk altijd dat als je zoiets erin sproeit dat het heel laxerend werkt?
Je spoelt ermee van buiten, niet van binnen.
Ja, was Huismus zegt, het is vanbuiten en ook een beetje vanbinnen als je hard sprayt
Maar je brengt hem niet in, het is als een harde douche.
Haha ja naja ik dacht ook niet dat je die hele slang erin doet haha maar ja het spuit dan toch wel wat naar binnen toch.
Ja maar werkt niet laxerend!
Nou dat is dus een voorbeeld uit de categorie ādeal waarmee ik niet kan levenā!
Mijn excuses voor deze schrale metafoor.
hahahaha ik ga stuk een dyi klysma
Een schrale aars krijg je ervan ja ![]()
Hadden ze dat wc papier niet vaak op bassischolen en middelbare scholen. Waardeloos
Jaaaaaa, was ook altijd bang voor verstoppingen maar gooi het nu gewoon weg in het prullenbakje ipv in het toilet ![]()
Maar dan heb je dus dat prullenbakje vol met afgeveegd vochtig toiletpapier. Vind ik niet zoān prettig idee ![]()
Jij moet niet naar Korea gaan. Daar kan je zelfs geen normaal wcpapier doorspoelen ![]()
Net als in Griekenland
op veel plekken wel toch? of heb ik toevallig alleen die plekken gezien haha want iedereen zegt dat altijd maar ik heb dat in 2 weken (3 locaties) tijd maar 1x gezien
Maar zij spoelen vooral met water toch? Net als japan, ik zou wel zoān wc willen. En daarna wordt je ass ook nog eens droog geblazen haha
Oh kan best. Ben uiteindelijk niet gegaan, maar ik zat hier echt zo om te stressen. Zo bang dat de uni geen papier zou kunnen doorspoelen ![]()
@Jumpsuit omg ja, ik wil later een Japanse wc in huis. Lekker muziekje tijdens het kakken
Is dat nog steeds? Jaren geleden moesten we idd het wc papier in het prullenbakje doen. Toen dacht ik dat het aan het hotel lag, en daarna dacht ik het zal wel aan het eiland liggen.
wat voor wc heb jij gebruikt? sorry weet geen officiele wc namen
- squat-wc
- wc waar je geen papier in mag gooien
- zoān amerikaanse wc met 398 liter water
- wc met zoān diepe septische tank eronder
- compostwc
- dixie
- zoān japanse wc met allemaal functies
- anders, namelijkā¦
0 stemmers