Ik zal je zeggen, een schrale neus is ook niet alles. Stel je je de combi van een al pijnlijk neusje en dat papier uit de hel voor
![]()
![]()
oooh ik zie nu pas dat erbij staat ‘gebruikt’
Ik dacht eerst dat het ging over de wc thuis en vond het al zulke rare opties ![]()
hahahaha en ‘normale wc’ is ook geen keuze ![]()
haha ja daarom
Zit onder deze benamingen ook een houten wc met gat en zo’n deksel erop? Hoog in de bergen van zwitserland ooit als kind jankend op gezeten, er lagen mega drollen in en ik was daarom bang haha. Volgens mij wilde ik uiteindelijk niet.
Ieee ja zoals dit was het:

Ben je eindelijk na uren wandelen bij een hoge bergtop, moet je zo naar de wc.
Wat is een Amerikaanse wc? Google geeft me alleen maar normale wc’s.
ik heb die alleen gezien als compostwc, maar er zat dus ook niet zo’n diepe tank onder? gadver
@Anna88 ja lijkt op een normale wc maar dan met heel veel water erin echt irritant
Omg is die stok om alles aan te stampen? ![]()
Nee je kon alles zien liggen! Ik was niet ouder dan 5 jaar en kan me dat beeld nog steeds zo goed voor me zien. Allemaal megadrollen met hier en daar wat wc papier in dat gat. Ik denk dan dat ze aan het einde van de dag een hele emmer stront ergens maar weg gooiden, maar waar? Ik wil het niet eens weten eigenlijk.
Ik heb zoiets ook wel eens gehad in Frankrijk, maar dat was dus in een restaurant dat over een soort rotsklif hing, en je keek gewoon tientallen meters naar beneden door dat gat. En van buiten zag je dus ook allemaal wc papier en viezigheid liggen ver onder dat restaurant, zo goor ![]()
Ja! Ze hadden daar ook een restaurant want ik herinner me nog dat we daarna gingen eten buiten. Maar blijkbaar waren daar gewone wc’s dan niet mogelijk. Maar je ziet gewoon alle stront, en dan moet je er nog op gaan zitten. Ik ga dan nog liever in de bosjes poepen.
omg wat een nachtmerrie wtf k zou nog liever adult baby diaper lover worden en elke dag een luier dragen, hoop dat je hier ooit van hersteld bent
Haha mn moeder ging met mij mee in dat hok, en zodra ze die deksel opendeed en mij erop wilde zetten (was heel hoog voor een kind) keek ik erin en begon ik te huilen
we weten het beide nog als de dag van gisteren. Aan de andere kant, zoveel mensen moesten vroeger zo poepen ![]()
Toen ik in Japan was vond ik al die knopjes eerst veel te eng, wist niet wat wat deed en was bang dat ik inderdaad opeens een laxeerkanon zou krijgen of dat ie zo zou verwarmen dat mn reet in de fik zou staan.
En toen halverwege yolo, random knopjes gaan indrukken en omgg echt geweldig. Spijt dat ik dat een week heb gemist.
Ja volgens.mij wel! Lekker dat prullenbakje in je broeierige badkamer
Ik wist niet dat ik zo’n wc-connoisseur was, ik kan alles aanvinken :’)
oke dan stem je niet
Een gat in een plank in een hokje zonder deur
Ik heb mijn Japanse toilet overigens wel gewoon in NL ervaren en het was mijn beste toilet ervaring ooit. Lekker warm water om alles schoon te spoelen, en zelfs een droog functie. Fantastisch.