Ik weet eigenlijk niet of mn uiterlijk belangrijk voor me is maar als ik twijfel tussen ja en nee dan denk ik van wel. Maar als ik zie hoe erg veel mensen bezig zijn met hun uiterlijk dan voel ik me echt een slons die er niks om geeft.
Vind jij dat je veel met je uiterlijk bezig bent?
- Ja
- Mwah ik denk gemiddeld
- Nee
0 stemmers
Ik vind een kwartier al wel veel. Als ik heb gedoucht en me aangekleed heb, dan moet ik dus 15 minuten nog iets doen aan m’n uiterlijk. Dat is dan neem ik aan haar en make-up. Dat is 5 minuten gemiddeld. Want ik ben heel slecht in make-up dus ja, een borstel door mn haren haha
Dan bedoel ik wel alle momenten dat ik ermee bezig ben op een dag van tutten tot verzorgen tot een blik in de spiegel werpen op werk en denken shit waarom pluist mijn haar nu toch zo
Ja ik ook haha. Maar vanaf dat ik uit de douche kom is het wel nog skin care, make up en dan haar föhnen.
Ik heb ook mn skincare meegerekend. Ik doe vaak geen makeup op maar heb wel een caste skincare routine die uit meerdere stappen bestaat en tijd kost.
Eerlijk gezegd zijn het voor mij waarschijnlijk uren als je obsessief gedrag en ‘body checking’ mee rekent Maar ja volgens mij ben ik ook niet heelemaal mentaal gezond als het daar op aan komt haha. Maar wat ik echt qua tijd in mijn uiterlijk steek komt waarschijnlijk dagelijks op iets meer dan een half uur uit. En dat is dan met douchen, skincare, haar, omkleden etc.
Ik vind aankleden en douchen gewoon basisdingen die je moet doen en niet vallen onder tijd aan je uiterlijk besteden.
Douchen doet ieder mens (hopelijk). Als ik me douche denk ik niet, nou, ik ben met mn uiterlijk bezig. Wel grappig hoe dat verschilt hoe mensen erover denken. @ZusjevanJoost ja dat dus precies
Minder dan 15 minuten? Kleding uitzoeken, make up, gezichtsverzorging 2x, haar doen, sieraden omdoen, scheren, maar ook kleding en make-up etc uitzoeken en kopen. Ik snap niet hoe je dat in minder dan 15 kan doen.
Op zich vind ik aankleden wel iets aan je uiterlijk doen, ikzelf heb bijvoorbeeld geen hoge standaard daarin maar op zijn minst vloeken de kleuren van mijn kleding niet enzo. En ik kan me voorstellen dat als je uit gaat je iets anders aan hebt dan naar het werk.
óf mijn scherm toont de kleuren verkeerd, of er klopt geen hout van dit schema. Mijn ogen zijn groener dan de opties bij groen, en de bruine ogen lijken eerder rood
Bij deze
Gebruik jij het woord tutten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja maar douchen met een 3 in 1 shampoo/zeep, of je speciale haarmasker 3x per week is wel anders (in mijn stem haha). Of met je gezicht schoonmaak borstel ofzo is niet “basis hygiëne” onder de douche
Heb jij wel eens gekleurde lenzen in gehad?
- Ja voor halloween/om te verkleden/om op iemand anders te lijken etc
- Ja gewoon in het dagelijks leven/om uit te proberen
- Ja anders
- Nee wil ik wel een keer
- Nee wil ik ook niet
0 stemmers
Er word niet raar van opgekeken maar er ziin er weinig die gebruik van maken in mijn familie.
Ja maar aankleden zijn toch standaard dingen aangezien de meeste mensen niet naakt rondlopen.
Zeker, maar de een trekt gewoon het bovenste van de stapel en de ander denkt na over setjes die bij elkaar staan etc.