Een schrale aars krijg je ervan ja
Hadden ze dat wc papier niet vaak op bassischolen en middelbare scholen. Waardeloos
Jaaaaaa, was ook altijd bang voor verstoppingen maar gooi het nu gewoon weg in het prullenbakje ipv in het toilet
Maar dan heb je dus dat prullenbakje vol met afgeveegd vochtig toiletpapier. Vind ik niet zoān prettig idee
Jij moet niet naar Korea gaan. Daar kan je zelfs geen normaal wcpapier doorspoelen
Net als in Griekenland
op veel plekken wel toch? of heb ik toevallig alleen die plekken gezien haha want iedereen zegt dat altijd maar ik heb dat in 2 weken (3 locaties) tijd maar 1x gezien
Maar zij spoelen vooral met water toch? Net als japan, ik zou wel zoān wc willen. En daarna wordt je ass ook nog eens droog geblazen haha
Oh kan best. Ben uiteindelijk niet gegaan, maar ik zat hier echt zo om te stressen. Zo bang dat de uni geen papier zou kunnen doorspoelen
@Jumpsuit omg ja, ik wil later een Japanse wc in huis. Lekker muziekje tijdens het kakken
Is dat nog steeds? Jaren geleden moesten we idd het wc papier in het prullenbakje doen. Toen dacht ik dat het aan het hotel lag, en daarna dacht ik het zal wel aan het eiland liggen.
wat voor wc heb jij gebruikt? sorry weet geen officiele wc namen
- squat-wc
- wc waar je geen papier in mag gooien
- zoān amerikaanse wc met 398 liter water
- wc met zoān diepe septische tank eronder
- compostwc
- dixie
- zoān japanse wc met allemaal functies
- anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik zal je zeggen, een schrale neus is ook niet alles. Stel je je de combi van een al pijnlijk neusje en dat papier uit de hel voor
oooh ik zie nu pas dat erbij staat āgebruiktā
Ik dacht eerst dat het ging over de wc thuis en vond het al zulke rare opties
hahahaha en ānormale wcā is ook geen keuze
haha ja daarom
Zit onder deze benamingen ook een houten wc met gat en zoān deksel erop? Hoog in de bergen van zwitserland ooit als kind jankend op gezeten, er lagen mega drollen in en ik was daarom bang haha. Volgens mij wilde ik uiteindelijk niet.
Ieee ja zoals dit was het:
Ben je eindelijk na uren wandelen bij een hoge bergtop, moet je zo naar de wc.
Wat is een Amerikaanse wc? Google geeft me alleen maar normale wcās.
ik heb die alleen gezien als compostwc, maar er zat dus ook niet zoān diepe tank onder? gadver
@Anna88 ja lijkt op een normale wc maar dan met heel veel water erin echt irritant
Omg is die stok om alles aan te stampen?
Nee je kon alles zien liggen! Ik was niet ouder dan 5 jaar en kan me dat beeld nog steeds zo goed voor me zien. Allemaal megadrollen met hier en daar wat wc papier in dat gat. Ik denk dan dat ze aan het einde van de dag een hele emmer stront ergens maar weg gooiden, maar waar? Ik wil het niet eens weten eigenlijk.
Ik heb zoiets ook wel eens gehad in Frankrijk, maar dat was dus in een restaurant dat over een soort rotsklif hing, en je keek gewoon tientallen meters naar beneden door dat gat. En van buiten zag je dus ook allemaal wc papier en viezigheid liggen ver onder dat restaurant, zo goor