Stel je persoonlijke vraag #48

Een schrale aars krijg je ervan ja :cry:
Hadden ze dat wc papier niet vaak op bassischolen en middelbare scholen. Waardeloos

3 likes

Jaaaaaa, was ook altijd bang voor verstoppingen maar gooi het nu gewoon weg in het prullenbakje ipv in het toilet :ok_hand:t3:

1 like

Maar dan heb je dus dat prullenbakje vol met afgeveegd vochtig toiletpapier. Vind ik niet zo’n prettig idee :grimacing:

9 likes

Jij moet niet naar Korea gaan. Daar kan je zelfs geen normaal wcpapier doorspoelen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Net als in Griekenland

7 likes

op veel plekken wel toch? of heb ik toevallig alleen die plekken gezien haha want iedereen zegt dat altijd maar ik heb dat in 2 weken (3 locaties) tijd maar 1x gezien

1 like

Maar zij spoelen vooral met water toch? Net als japan, ik zou wel zo’n wc willen. En daarna wordt je ass ook nog eens droog geblazen haha

4 likes

Oh kan best. Ben uiteindelijk niet gegaan, maar ik zat hier echt zo om te stressen. Zo bang dat de uni geen papier zou kunnen doorspoelen :sob:

@Jumpsuit omg ja, ik wil later een Japanse wc in huis. Lekker muziekje tijdens het kakken

2 likes

Is dat nog steeds? Jaren geleden moesten we idd het wc papier in het prullenbakje doen. Toen dacht ik dat het aan het hotel lag, en daarna dacht ik het zal wel aan het eiland liggen.

1 like

wat voor wc heb jij gebruikt? sorry weet geen officiele wc namen

• squat-wc
  • wc waar je geen papier in mag gooien
  • zo’n amerikaanse wc met 398 liter water
  • wc met zo’n diepe septische tank eronder
  • compostwc
  • dixie
  • zo’n japanse wc met allemaal functies
  • anders, namelijk…

0 stemmers

2 likes

Ik zal je zeggen, een schrale neus is ook niet alles. Stel je je de combi van een al pijnlijk neusje en dat papier uit de hel voor :cry: :cry::cry:

1 like

oooh ik zie nu pas dat erbij staat ā€˜gebruikt’
Ik dacht eerst dat het ging over de wc thuis en vond het al zulke rare opties :joy:

7 likes

hahahaha en ā€˜normale wc’ is ook geen keuze :sob:

7 likes

haha ja daarom

1 like

Zit onder deze benamingen ook een houten wc met gat en zo’n deksel erop? Hoog in de bergen van zwitserland ooit als kind jankend op gezeten, er lagen mega drollen in en ik was daarom bang haha. Volgens mij wilde ik uiteindelijk niet.

Ieee ja zoals dit was het:
b4cbc8098c5e0236ba4b8f4de544620b

Ben je eindelijk na uren wandelen bij een hoge bergtop, moet je zo naar de wc.

7 likes

Wat is een Amerikaanse wc? Google geeft me alleen maar normale wc’s.

2 likes

ik heb die alleen gezien als compostwc, maar er zat dus ook niet zo’n diepe tank onder? gadver

@Anna88 ja lijkt op een normale wc maar dan met heel veel water erin echt irritant

1 like

Omg is die stok om alles aan te stampen? :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee je kon alles zien liggen! Ik was niet ouder dan 5 jaar en kan me dat beeld nog steeds zo goed voor me zien. Allemaal megadrollen met hier en daar wat wc papier in dat gat. Ik denk dan dat ze aan het einde van de dag een hele emmer stront ergens maar weg gooiden, maar waar? Ik wil het niet eens weten eigenlijk.

Ik heb zoiets ook wel eens gehad in Frankrijk, maar dat was dus in een restaurant dat over een soort rotsklif hing, en je keek gewoon tientallen meters naar beneden door dat gat. En van buiten zag je dus ook allemaal wc papier en viezigheid liggen ver onder dat restaurant, zo goor :nauseated_face:

2 likes