Doe ik nooit, maar dat is omdat ik twee binnenkatten heb die niet naar buiten mogen. Wel staat het ventilatierooster van mijn raam zo goed als altijd open.
Er is geen situatie waarin ik met mijn raam dicht slaap, storm, vrieskou of wat dan ook. Heerlijk de frisse lucht!
wat vind je de leukste pollonderwerpen in dit topic?
- huishouden
- reizen
- cultuur/religie
- eten
- financiën
- kinderen
- kleding
- films/series
- anders, namelijk
0 stemmers
en wat vind jij de saaiste pollonderwerpen?
- huishouden
- reizen
- cultuur/religie
- eten
- financiën
- kinderen
- kleding
- films/series
- anders, namelijk
0 stemmers
edit bij NAMELIJK moeten jullie het wel uitleggen he
Ohh ik houd er ook zo van, maar helaas vind mn vriend het te lawaaierig, dus hebben we nu altijd het raam dicht
Hoe doe je dat ‘s zomers dan?
's Zomers blijven de ramen 's nachts gewoon dicht (wel met ventilatieroosters open). De kamer lucht ik na het opstaan of gedurende de dag (dan sluit ik voor min. 30 minuten de slaapkamerdeur wanneer de poezen niet in de slaapkamer zijn).
Dat is denk ik de enige situatie waarin ik m’n ramen ook dicht zou houden ‘s nachts, toch creepy
Amazing oriëntal bij me in de buurt heeft zulke lekkere (verse en volle) loempia’s.
En (maar) 1 euro, terwijl de loempia kraam verderop voor 1,50 verkoopt en die zijn minder lekker.
Trakteer ik mezelf 1x pw op als lunch
Ik zou het heel graag wel willen doen, maar woon in het centrum aan een druk fietspad met veel hangjeugd in de buurt. Dat geluid van ruziënde mensen ben ik wel gewend, maar dat geluid van die scooters en brommers gaat echt door merg en been
Ik ben een ontzettende ‘maximiser’ als ik iets ga aanschaffen, maar telefoons zijn daar een uitzondering op. Die beschouw ik als zuiver praktisch gebruiksartikel. De goedkoopste deal waar ik mee kan leven neem ik, net als bij toiletpapier.
Ah dan denk ik aan van dat dunne grijze schuurpapier
Heb jij vochtig toiletpapier in je wc hangen/liggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik gebruik het niet meer omdat het zo slecht is voor de wc maar vond dat altijd chill.
Maar ik heb ook deze en dat vind ik heel fijn om echt schoon te worden
Ja die heb ik wel eens bij anderen zien staan. Alleen ik denk altijd dat als je zoiets erin sproeit dat het heel laxerend werkt?
Je spoelt ermee van buiten, niet van binnen.
Ja, was Huismus zegt, het is vanbuiten en ook een beetje vanbinnen als je hard sprayt Maar je brengt hem niet in, het is als een harde douche.
Haha ja naja ik dacht ook niet dat je die hele slang erin doet haha maar ja het spuit dan toch wel wat naar binnen toch.
Ja maar werkt niet laxerend!
Nou dat is dus een voorbeeld uit de categorie ‘deal waarmee ik niet kan leven’!
Mijn excuses voor deze schrale metafoor.
hahahaha ik ga stuk een dyi klysma