Stel je persoonlijke vraag #48

Mn ergste wc ervaring ever was dit in China:

Maar het kan dus nog erger want soms zijn ze zonder schotjes :sob::sob::sob:
image

9 likes

Een tijdje terug ging het hier over wc dromen en dat die er niet zijn of openbaar en toen zei ik nou mooi na het gepraat erover heb ik het niet weer gedroomd.
Na het zien van die foto’s hierboven ben ik niet meer zo zeker 🫣

4 likes

Haha ik wilde net zeggen dat na het zien van die foto iksowieso vannacht weer die droom ga krijgen :joy:

Edit: maar an sich vind ik op van die viezige plekken een squat wc eigenlijk fijner dan een gewone, hoef je niet op zo’n pisbril te zitten

5 likes

Ik heb in china een keer iemand tijdens het uitgaan met haar hoofd naast zo’n wc zien liggen :nauseated_face::nauseated_face:

Moet wel zeggen dat ik ze als openbare wc als je alleen hoeft te plassen wel echt chil vond na een tijd. Je hoeft niets aan te raken. Maar was wel blij dat ik thuis een zit wc had.

Zonder schot er tussen heb ik ze helaas ook gezien. Gezellig samen plassen🄲

1 like

Haha mijn God wat erg, zie mezelf al lekker m’n menstruatiecup legen :joy:

3 likes

Dit heb ik ook een keer in China gehad :sob: maar ik had ondertussen zoveel drank op dat het niks meer uitmaakte :joy: Sowieso was de bar/club waar we waren super raar, dus de wc kon er ook nog wel bij.

Op kantoor in China hadden ze ook hurk wc’s maar gelukkig ook westerse wc’s speciaal voor gasten.

5 likes

Ja das pech, telefoon weg dan hoor.

2 likes

Ja mij nie bellen

2 likes

ā€˜Hello from the order sideeeeeee’

5 likes

En? Ik heb geen wc’s gezien vannacht :sweat_smile:

1 like

Mijn partner doet dit wel, maar dan half open en dan zie je alleen dat oogwit. Ziet er zo creepy uit

2 likes

Mijn ex deed dit en ik lag soms echt te gruwelen naast hem. Zo inderdaad een stukje oogwit @Enlightenment

2 likes

En soms ga ik rechtop zitten :smiling_face_with_tear:
Ben net die pop in dat spookhuis van Drievliet

3 likes

Van verschillende mensen gehoord dat ik ze wel eens heb liggen aanstaren in mijn slaap.

Maar ik praat ook in mijn slaap, van de week nog hardop liggen lachen in mijn slaap. Ga ook best vaak rechtop zitten en zeg dan de raarste dingen en word dan boos als mijn man me niet begrijpt of duw hem uit bed omdat ie niet doet wat ik zeg. En dat hoor ik allemaal de volgende ochtend en ben me dan van geen kwaad bewust.

Nee maar de kat wel en die draait zijn ogen weg. Dus dan ligt er ineens een wezen uit de hel je met witte oogbollen aan te staren vanaf de bank :smiling_face_with_tear:

Je moet eens een slaaprecorder opzetten. Ik zeg soms echt gekke dingen :joy:

4 likes

Heb ik wel eens gedaan, maar vond ik te confronterend omdat je dan ook elke scheet hoort

6 likes

Bananen zijn:

• Lekker, niks mis mee
  • Niet lekker
  • Lekker, maar de structuur zit me dwars, maar eet het alsnog op
  • Lekker, maar de structuur zit me zo dwars dat ik het niet kan eten

0 stemmers

Ik heb zelf dat ik bananen echt wel lekker vind, maar ik moet mezelf echt dwingen om ze helemaal op te eten omdat ik de structuur zo vies vind in mijn mond :joy:

5 likes

Lekker, maar soms ook gewoon willekeurig misselijkmakend, als ik plotseling moet denken aan dat zwarte puntje en alle theorieĆ«n daarover of opeens zo’n sliert in mijn mond heb. Ben er dan vaak weer ff klaar mee.

23 likes

theorieƫn over het zwarte puntje? enlighten me

1 like