Stel je persoonlijke vraag #48

Unfollow

6 likes

Ja

1 like

Nog steeds slaan volgens mij veel mensen hun bed 's ochtends dicht en gooien er 10 kussens op. Dat is echt veel onhygienischer. Zie dat ook altijd in die ‘my morning routine’ enzo.

3 likes

Als je bed gewoon in een slaapkamer staat waar je bed niet echt de hele dag in het zicht staat, vind ik elke handeling extra nadat je opstaat (openslaan, dichtslaan, opmaken) echt een waste of time.

12 likes

Waarom? Als je je bed openslaat dan kan het toch luchten. Je hebt er dan zo’n 7 uur ingelegen. Gaat niet om hoe mooi het eruit ziet bij mij.

17 likes

ik lees net een verhaal dat de zus (twintiger) van Miley Cyrus met een man van 50 was en daarna die moeder met hem is gaan daten. Klonk ziek

2 likes

doordat het laatst over avatar ging besefte ik dat ik een avatar kookboek heb wat ik letterlijk nooit gebruik. ook één van one piece trouwens. ik koop altijd kookboeken en vervolgens googel ik alle recepten ipv dat ik daarin kijk. heb jij kookboeken en gebruik je die?

• ik heb kookboeken en gebruik ze vaak
  • ik heb kookboeken en gebruik ze soms
  • ik heb kookboeken en gebruik ze (bijna) nooit
  • ik heb geen kookboeken

0 stemmers

2 likes

Ik gooi t dekbed open en heb sowieso de ramen open, lekker luchten!
(En ja waste of time maar ik trek ook nog het onderlaken strak en zet de hoofdkussens rechtop zodat het er netjes uit ziet).

7 likes

Geïnspireerd op de Miley Cyrus gossip?

2 likes

Ja haha

Heb jij een abonnement op de bibliotheek waar je gebruik van maakt?

• ja
  • nee

0 stemmers

Heb je mensen om je heen die je corrigeren in je gedrag (in constructieve zin, niet mensen die je om geen reden afbranden/naar zijn)

• ja
  • heel weinig
  • nee

0 stemmers

1 like

Hoezo liegt iedereen

Alleen m’n partner corrigeert me eigenlijk :joy:

2 likes

Ik heb gisteren 6 kookboeken uit de kast in een verhuisdoos gestopt en ik zei nog tegen mezelf “in de nieuwe keuken ga ik deze echt gebruiken”. Vraag me over een half jaar nog eens waar ze zijn gebleven.

2 likes

Als je hagelslag koopt, dan koop je het liefste

• De Ruijter
  • Venz
  • Eigen merk
  • Ik eet nooit hagelslag

0 stemmers

En welke hagelslag kies je

• Puur
  • Melk
  • Puur / wit
  • Melk / wit
  • Vruchtenhagel
  • Anijs
  • Als er maar funnies in zitten

0 stemmers

3 likes

Ik koop vaker pure hagelslag maar love anijshagel echt heel erg

6 likes

Ik eet thuis alleen nog maar extra superpuur (of hoe het ook heet)

3 likes

Mijn gezin eet hagelslag en vlokken en ik heb even geteld, er staan acht pakken met daarin verschillende soorten strooisel

12 likes

Ja en dan eigenlijk het allerliefst die extra pure extra dikke vlokken.

11 likes

Die dingen met funnieez enzo zijn echt belachelijk veel duurder.

2 likes