Stel je persoonlijke vraag #48

Ja vroeger op de basisschool zeiden kinderen dat dat bacterieën/parasieten waren en je het puntje absoluut niet moest eten!!!

5 likes

In het begin vind ik 'm nog wel lekker maar halverwege gaat dat papperige me tegenstaan, ik eet honderd keer liever mandarijnen met veel draadjes

5 likes

Ik doe ook echt een halfuur over een banaan om deze reden.

4 likes

Ik vind het idee van een banaan heel ranzig maar ik vind het wel heel lekker

Alleen lekker als ze nog een beetje groen-gelig zijn. VInd die zoete rijpe bananen echt bizar vies.

17 likes

Ja ik vind de smaak wel lekker maar de structuur echt helemaal niks. Dus ik doe het altijd in een smoothie of in yoghurt. Anders krijg ik het niet weg.

1 like

bananen zijn echt mijn lifehack ter voorkoming van een kater na een avondje drinken. Geen idee of het bewezen is of een soort placebo effect, maar het werkt wel.

4 likes

hoe spreek jij deze woorden uit?

alpaca

• AL-pa-ca
  • al-PA-ca

0 stemmers

puzzel

• puzzel
  • puuzzel

0 stemmers

pagina

• PA-gi-na
  • pa-GI-na

0 stemmers

new orleans (ik hoor altijd vanalles dus durf dit niet hardop te zeggen)

• new orliens
  • new oorlins
  • new orle’ans
  • anders

0 stemmers

paprika

• papprika
  • paaprika

0 stemmers

normaliter (of idealiter)

• norma-LIter
  • nor-MA-liter

0 stemmers

1 like

Mijn titel zegt het al hè.

3 likes

Mensen die papprika of papperika zeggen :woozy_face:

10 likes

oohhh nee juist niet, van die groene gaat je mond echt een beetje zo prikken vind ik!

1 like

Of paGIna. Doe normaal!

7 likes

Volgens mij heb je dan een allergie!

2 likes

Vanielje

11 likes

https://www.reddit.com/r/CasualConversation/comments/aelh9q/i_just_realized_i_could_let_the_shower_warm_up/

The girl I was with wanted to take a shower together. “Why dont you wait for it to warm up?” I stared back at her, a million thoughts running through my head. I feel so stupid, I couldn’t enjoy the rest of the night. I has no answer for her, and I always hated showers. Today I stood and waited for the shower to heat up for the first time, and it was great!

Man Bijt Hond wil graag weten: wacht jij tot de douche warm is voor je er onder gaat staan?

• jazeker
  • nee ik spring er gelijk onder, boeit me niks
  • is dat een optie dan??

0 stemmers

2 likes

Ik weet dat het fout is maar ik krijg normaLIter echt niet uit mijn systeem. Net als opzich aan elkaar spellen of na 30+ jaar nog steeds links en rechts door elkaar halen. Ik weet beter, maar toch doe ik niet beter.

1 like

Dank! Kun je ons ook helpen met catalogus?

4 likes

Vanieltje :smiling_face_with_tear:

Hadden jullie vroeger in de klas ook zo’n jongen die altijd in het lokaal kotste?

• Ja
  • Nee wtf

0 stemmers

1 like

Van nelle

2 likes