Ja vroeger op de basisschool zeiden kinderen dat dat bacterieën/parasieten waren en je het puntje absoluut niet moest eten!!!
In het begin vind ik 'm nog wel lekker maar halverwege gaat dat papperige me tegenstaan, ik eet honderd keer liever mandarijnen met veel draadjes
Ik doe ook echt een halfuur over een banaan om deze reden.
Ik vind het idee van een banaan heel ranzig maar ik vind het wel heel lekker
Alleen lekker als ze nog een beetje groen-gelig zijn. VInd die zoete rijpe bananen echt bizar vies.
Ja ik vind de smaak wel lekker maar de structuur echt helemaal niks. Dus ik doe het altijd in een smoothie of in yoghurt. Anders krijg ik het niet weg.
bananen zijn echt mijn lifehack ter voorkoming van een kater na een avondje drinken. Geen idee of het bewezen is of een soort placebo effect, maar het werkt wel.
hoe spreek jij deze woorden uit?
alpaca
- AL-pa-ca
- al-PA-ca
0 stemmers
puzzel
- puzzel
- puuzzel
0 stemmers
pagina
- PA-gi-na
- pa-GI-na
0 stemmers
new orleans (ik hoor altijd vanalles dus durf dit niet hardop te zeggen)
- new orliens
- new oorlins
- new orle’ans
- anders
0 stemmers
paprika
- papprika
- paaprika
0 stemmers
normaliter (of idealiter)
- norma-LIter
- nor-MA-liter
0 stemmers
Mijn titel zegt het al hè.
Mensen die papprika of papperika zeggen
oohhh nee juist niet, van die groene gaat je mond echt een beetje zo prikken vind ik!
Of paGIna. Doe normaal!
Volgens mij heb je dan een allergie!
Vanielje
The girl I was with wanted to take a shower together. “Why dont you wait for it to warm up?” I stared back at her, a million thoughts running through my head. I feel so stupid, I couldn’t enjoy the rest of the night. I has no answer for her, and I always hated showers. Today I stood and waited for the shower to heat up for the first time, and it was great!
Man Bijt Hond wil graag weten: wacht jij tot de douche warm is voor je er onder gaat staan?
- jazeker
- nee ik spring er gelijk onder, boeit me niks
- is dat een optie dan??
0 stemmers
Ik weet dat het fout is maar ik krijg normaLIter echt niet uit mijn systeem. Net als opzich aan elkaar spellen of na 30+ jaar nog steeds links en rechts door elkaar halen. Ik weet beter, maar toch doe ik niet beter.
Dank! Kun je ons ook helpen met catalogus?
Vanieltje
Hadden jullie vroeger in de klas ook zo’n jongen die altijd in het lokaal kotste?
- Ja
- Nee wtf
0 stemmers
Van nelle