Stel je persoonlijke vraag #48

ja? jij niet? van binnen is het gewoon zacht en de tailleband is van elastiek. ik bedoel niet een sportlegging he maar gewoon een wijdere adidas of australian broek

1 like

Nee totaal niet! Al zit er eigenlijk met sommige joggingsbroeken niet veel verschil tussen. Voordeel is wel dat een trainingsbroek altijd zakken heeft. Vind zoā€™n chillbroek zonder zakken echt nutteloos. Ik heb toevallig 2 adidastrainingsbroeken maar vind dat aantrekkoord niet fijn. Maar misschien heb ik er tegenwoordig te weinig ervaring mee.

@anon26794567 ik snap er niks van. Je had een hele leuke klik met een patiƫnt van je en jullie hielden direct van elkaar. Dan is het blijkbaar pas daarna in de kroeg gebeurd. En dan ineens blijkt het om een vriendschap/vriendin te gaan. Waarom vertel je dit zo cryptisch?

29 likes

ja nee een joggingsbroek moet gewoon zakken hebben. ik heb zoā€™n fleece pyjama en dat ding heeft nergens zakken en vind ik echt superonhandig al terwijl ik daar wel echt niet mee naar buiten zou gaan.

8 likes

Ja wie verzint dat, en ook allllltijd bij vrouwenkleding. Mā€™n pyjamabroeken moeten ook zakken hebben. Als ik 's ochtends van de trap afloop (en ik er niet weer vanaf wil vallen) waar moet ik dan mā€™n mobiel laten.

2 likes

Vind jij dat vrouwenkleding over het algemeen te weinig zakken heeft of veel te kleine?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dus een paar broeken met alleen kontzakkenā€¦ Zo irritant

2 likes

Ik draag sowieso geen broeken buiten de stoffen joggingbroek die ik heb, maar ik trek wel ā€œechteā€ kleren aan als ik vanuit huis naar de supermarkt ga. Als ik terugkom van sporten ofzo ga ik wel gewoon in de kleding die ik dan draag dus dat kan ook kleding zijn waar ik net in heb gesport.

3 likes

Zeker dat zakken te vaak ontbreken of te klein zijn! Maarrr bij sommige kledingstukken, vooral jurken, kunnen zakken weer te groot zijn. Dan staat de jurk af en tekent het niet mooi op mijn heupen.

1 like

Jaa zo verkopen ze meer tassen.

1 like

Als je twijfelt zou ik je vriend(in) van te voren appen van: heb echt zin om vandaag de hele dag in chill kleding rond te lopen, doe je ook mee?

Dan zijn ze niet verrast Ć©n kunnen ze zelf ook in chill kleding komen

1 like

Ik draag alleen wijde rokken of wijde jurken en eigenlijk hebben die allemaal tegenwoordig grote zakken. Vroeger droeg ik van die Stukka broeken en die hebben ook mega zakken. Volgens mij is dat kleine zakken ding vooral iets wat te maken heeft met strakke of losse kleding. En in strakke kleding gaan ook geen grote zakken passen. Als je het op werk aanmoet omdat dingen er zakelijk uitzien heb je natuurlijk geen keuze maar daarbuiten is er heel veel vrouwenkleding met grote zakken te vinden als je dat fijn vind!

1 like

Ik haat tassen, tenzij het een rugzak is. Wil toch niet de hele dag/avond whatever iets in mn hand houden! Ben echt te praktisch voor mode. En liet tassen ook altijd liggen vroeger. Dus vrienden deden dan mn portemonnee enzo in hun broekzak zodat ik zonder tasje uit kon gaan haha

2 likes

Heb ik ook gedaan. Het interesseert ze geen bal (en als iemand me met deze vraag appte zou dat ook mijn reactie zijn). Vroeg me vooral af wat de algemene consensus is.

2 likes

Vind jij tassen leuk?

  • Ja ik houd van tassen
  • Ja gewoon wel leuk
  • Nee alleen omdat het praktisch is
  • Anders

0 stemmers

1 like

Het type tassen wat ik echt leuk vind heb ik het geld niet voor over

16 likes

Vroeger had ik echt zo veel tassen, tegenwoordig wat minder, maar kan nog steeds veel afwisselen en vind dat ook echt leuk. Heb echt een zwak voor tassen, haha.

3 likes

Doe ik sowieso. Maar ik snap gewoon niet waarom je ā€œik ben vriendinnen geworden met een patiĆ«nt die in dezelfde omgeving als mij uitgingā€ zo moeilijk maakt

13 likes

Zit jij dan in je rokje en panty en peplum top op de bank een film te kijken?

5 likes

Gebruik jij je zakken van kleding om iets in te stoppen? Dus bijv je broekzak of een zak in een jurk/rokje. Jassen niet meegerekend

  • Nee daar zijn tassen voor
  • Ja die gebruik ik

0 stemmers

een telefoon in broekzak echt pijn aan mā€™n ogen :tired_face:

5 likes