Stel je persoonlijke vraag #48

Ik neem ook wel eens mijn pantoffels mee als ik weet dat we alleen maar op de bank gaan hangen.
Echt geen zin om in spijkerbroek bloesje en nette schoenen bij vrienden/familie te chillen.

3 likes

Op zijn minst een pakje zakdoeken in mijn broekzak als ik ergens ben

1 like

Echt alleen als het even snel is en ik m’n handen vrij moet hebben. Maar denk dat als ik langer zou wandelen met m’n iPhone Max in m’n broekzak ik m’n heup disloceer.

7 likes

Haha ik ben altijd snotterig en thuis heb ik tissues op tafel maar dat is verder nergens
Om nou aan mijn mouw af te vegen :wink:

4 likes

Uh, 's avonds draag ik mijn pyjama en overdag altijd normale kleren. Heb nog nooit een joggingbroek gehad :sweat_smile:

3 likes

Ik vind een pyama ook onder chillkleding vallen hoor

@PiuPiu zakdoekjes is nou typisch iets om in je tas mee te nemen

4 likes

Daar zitten ze ook in maar dan hoef ik niet steeds in die tas te graven

2 likes

Wat veel mensen die woonkamer zeggen! Ik zit bij vrienden bijna altijd aan de eettafel te borrelen, spelletjes te doen, etc. Ik denk oprecht dat ik bij sommige vrienden niet eens weet hoe hun bank zit :joy:

7 likes

In de zak van een blazer of zo vind ik wel kunnen maar idd in de broekzak vind ik echt lelijk

1 like

Ik vind aan de keukentafel zo formeel. Alsof je met elkaar aan het vergaderen bent. Liever lekker in chillkleding op de bank, liefst met elk nog een dekentje erbij.

2 likes

Haha ja wij ook altijd! Heerlijk lang tafelen. Eigenlijk alsof je ergens in een cafeetje zit, maar gewoon thuis.

Ben juist zo verbaasd dat zoveel mensen de bank noemen. Vind dat juist veeeeeel minder knus en chill

Bij de meesten en bij mij is de keuken overigens ook geen aparte ruimte in t huis

7 likes

Wow ik kan me hier gewoon echt niks bij voorstellen dat je niet in chillkleding naar vrienden/de supermarkt/over straat gaat en dat je dat niet lekker vindt zitten hahaha. Ik LEEF in mijn chillkleding en zie er gewoon :sparkles: stylish :sparkles: uit in mijn Nike trinna’s hoor. Doeeeiiii never dat ik in een panty/spijkerbroek ga chillen bij iemand thuis. Ieder zijn ding uiteraard.

23 likes

Ik heb een diepe wens dat alle jassen voor vrouwen met binnenzakken worden ontworpen.

39 likes

Gebruik jij wel eens straattaal/praat jij wel eens straat?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij iets van mensen die straattaal gebruiken/praten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als jij er iets van vindt, is dat dan


  • Positief
  • Negatief

0 stemmers

2 likes

Bij mij is het 50/50 denk ik maar aan tafel vind ik juist gezellig ja. Lekker kletsen en wat hapjes erbij.

1 like

@de woonkamer stemmers, hebben jullie ook zoveel zitruimte daar dan?
Als er een briendin langskomt, kunnen we allebei comfortabel op de bank zitten. Maar met twee vriendinnen gaan we alleen daar zitten als we echt tv gaan kijken en dan is het al krap. Wij zitten vrijwel altijd aan de eettafel dus. Inderdaad vaak met spelletjes. Maar ook gewoon meer ruimte voor drankjes en snacks.

1 like

Ja hoor, genoeg. Heb een grote bank.

3 likes

Ik heb specifiek hiervoor een grote bank gekocht waar je met 4-6 mensen comfortabel kan zitten.

Ik ben echt een bankchiller en wil na het eten eigenlijk z.s.m. weg van de eettafel :laughing:

8 likes

Ligt eraan. Van die jan frederik types die “straat” spreken vind ik altijd grappig. Zo heel overdreven cool doen terwijl je vader alles betaald.

Maar verder vind ik “Straat taal” wel iets moois hebben. Het is een mix van allemaal verschillende talen door dat mensen van verschillende culturen bij elkaar komen.

13 likes

Op onze bank kan je met zn 3en zitten en we hebben nog een fauteuil en een poef, dus zitplekken genoeg. Aan de eettafel hebben we ook maar 1 zitplek meer dan, dus maakt ook niet heel veel uit. En in de woonkamer kunnen we ook makkelijk een stoel van de eettafel bijschuiven.

3 likes