Ja, dan lijkt je baas me idd een zeur. Heb je nog wel gevraagd wat hij anders gedaan zou hebben?
Ja dan weet ik het ook niet.
Ik zou hem vragen een voorbeeld te geven van wat hij dan te direct vindt en daarbij iets te schrijven hoe hij het wel zou willen zien.
hoe leerde jij vroeger op school dat het werelddeel heette? ik leerde altijd australië ook als naam van het hele werelddeel maar niemand gebruikt dat toch? is toch ook raar om te zeggen van ‘ja nauru ligt in australië’
- ik heb australië geleerd
- ik heb oceanië geleerd
- nvt/anders/geen nl
0 stemmers
Nou ja… Nieuw Zeeland werd gewoon nauwelijks besproken? De eilanden al helemaal niet
Oceanië is een werelddeel en Australië een continent (met Nieuw-Guinea erbij). Maar dat laatste heb ik nooit geleerd op school.
ja maar bij ons werd het hele werelddeel dus australië genoemd. dus letterlijk hoe ik het zeg ‘nauru ligt in australië’ en dat vind ik raar. het woord oceanië werd gewoon nooit genoemd
Ja ik snapte wat je bedoelde, maar ik bedoelde dat ik ook nooit heb geleerd dat Australië niet alleen een land maar ook een continent is. Maar volgens mij werd sowieso niet echt het verschil tussen een werelddeel en een continent uitgelegd.
nee ik dacht toen gewoon dat werelddelen en continenten hetzelfde waren eigenlijk
Heb je een gua sha?
- Ja
- Nee
- Wat
0 stemmers
Voor de ja-stemmers, gebruik je hem?
- Nee vrijwel nooit
- Ja regelmatig
- Zelden
0 stemmers
Ik heb wel vandaag geleerd dat het eigenlijk met olie of een vette crème moet
Werelddeel en continent is niet hetzelfde?!
Volgens mij heeft een continent meer met de tectonische platen/geologie te maken en een werelddeel met geopolitiek, maar er is vast een aardrijkskundelerares hier die het beter uit kan leggen.
Vind jij het vervelend om naar een slissend iemand te luisteren?
- Ja
- Nee hindert me niet
- Nee hindert me eigenlijk wel maar dat is ableist dus ik doe mn best het niet irritant te vinden
0 stemmers
Vind een beetje slissen wel sexy
Ik kan vooral niet tegen zo’n slappe tong, zoals bij bijv. Vera Camilla.
Ja Wouter de Winther kan ik om onder andere deze reden niet aanhoren
Vind jij Juul/Juultje eerder een naam voor een huisdier of een mens?
- Een huisdier
- Een mens
0 stemmers
De buren hebben een hond juultje en ik vind het eigenlijk echt een huisdierennaam. Superleuke teckel haha
Onze buurhond heet Jules. Wel de mannelijke versie dus.
Ik heb volgens mij nog nooit een mensennaam gehoord die ik niet leuk vind als huisdierennaam.
Frits, Polleke, Thérèse, Niels, whatever. Allemaal leuk.
Namen voor mensen vind ik dan weer snel lelijk of suf. Daarom houd ik het bij huisdieren ipv kinderen.