Voor de ja-stemmers, gebruik je hem?
- Nee vrijwel nooit
- Ja regelmatig
- Zelden
0 stemmers
Voor de ja-stemmers, gebruik je hem?
0 stemmers
Ik heb wel vandaag geleerd dat het eigenlijk met olie of een vette crĂšme moet
Werelddeel en continent is niet hetzelfde?!
Volgens mij heeft een continent meer met de tectonische platen/geologie te maken en een werelddeel met geopolitiek, maar er is vast een aardrijkskundelerares hier die het beter uit kan leggen.
Vind jij het vervelend om naar een slissend iemand te luisteren?
0 stemmers
Vind een beetje slissen wel sexy
Ik kan vooral niet tegen zoân slappe tong, zoals bij bijv. Vera Camilla.
Ja Wouter de Winther kan ik om onder andere deze reden niet aanhoren
Vind jij Juul/Juultje eerder een naam voor een huisdier of een mens?
0 stemmers
De buren hebben een hond juultje en ik vind het eigenlijk echt een huisdierennaam. Superleuke teckel haha
Ik heb volgens mij nog nooit een mensennaam gehoord die ik niet leuk vind als huisdierennaam.
Frits, Polleke, ThérÚse, Niels, whatever. Allemaal leuk.
Namen voor mensen vind ik dan weer snel lelijk of suf. Daarom houd ik het bij huisdieren ipv kinderen.
Nou dit jaar wordt het jaar dat ik een katje adopteer. Ik vind nog steeds de naam Henk gewoon leuk voor een kater, zo droog of Truus voor een poes. Sommige zeiden dat dat zielig is, alsof ze dat wat uitmaakt. Anders kom ik alleen maar op die afgezaagde engelse namen uit.
De naam Henk of Truus voor een kat:
0 stemmers
Ja, truus!!! Ik had vroeger een Tante Truus die we zo noemde omdat zij een poes had die truus heette đ„č (ze heette dus geen truus en was ook niet mijn tante).
Uit deze lijst, wat zijn jouw 3 favoriete Franse woorden/uitspraken die we gebruiken in Nederland? (België lijkt het me weer anders? maar mogen ook stemmen <3)
0 stemmers
@Jumpsuit sorry reageer op jou maar is niet expres
Wat vind je van blush/bronzer op je neuspunt aanbrengen, zoals deze meid?
0 stemmers
Of dat denk jeâŠ
Net of ze met een schoorsteen heeft staan tongen
Haar neus sterft gewoon af ofnie
Zeer lokale faceswap met Gerard Depardieu denk ik.
Ja ik doe het meer op de brug net boven het puntje van mijn neus. Niet op de punt zelf. En een warme kleur ipv deze doodse kleur.
Deze meid zit ook onder een tiktok filtertje dus misschien vertekent dat ook extra