Stel je persoonlijke vraag #48

als jouw pakketje bij de buren wordt bezorgd, wat doe je dan meestal?

• ik haal het zelf op
  • ik wacht tot zij het komen brengen
  • anders/nvt

0 stemmers

mijn buurmeisje heeft wekelijks pakketjes die hier worden bezorgd maar ze komt ze eigenlijk nooit halen. en ik vergeet het dan en breng het na 4 dagen een keer langs, en dan voel ik me altijd schuldig. maar eigenlijk vind ik het logischer als zij het gewoon komt halen haha

Vind het echt aso als ze het altijd zo lang bij jou laat liggen, je bent toch geen pakketpunt. Was denk ik allang gestopt met pakketjes aannemen als ik jou was.

57 likes

Huh dat is de omgekeerde wereld hoor, zij zou zich eerder moeten schamen. Zou gewoon een keer wachten tot ze zelf komt

13 likes

nou het stoort me niet want ik vergeet het gewoon hahaha maar ik begrijp gewoon haar logica niet

Haal het altijd zsm zelf op, maar we hebben buren die heel ongeduldig zijn en dezelfde dag nog langskomen om het te brengen (ze zien bijv dat we thuiskomen) en daarbij zeggen dat het al een tijdje bij hun ligt (dus zelfde dag nog bezorgd is). Krijg niet eens de kans het op te halen haha.

1 like

Ben jij wel eens random bang voor dingen die niet eens bestaan als je in het donker buiten loopt? Zoals vampiers ofzo :sweat_smile:

• Ja
  • Alleen als ik een enge film heb gekeken
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Aanvulling: ik heb ooit de film 30 days of night gekeken en sinds dien denk ik daar regelmatig aan als ik savonds de hond uitlaat :sob::clown_face:

2 likes

Ik hoef hier niet eens buiten voor te lopen. Heb als tiener een keer een horrorfilm gekeken en daarna een halve nacht mezelf wijsgemaakt dat de schaduw van een boom die op mijn gordijn viel iets of iemand was die voor m’n raam stond.

1 like

Die scène uit de film signs dat er dan zo’n grote alien ergens op het dak staat… brrrr

Wat vind jij het engste?

• Weerwolven
  • Heksen
  • Vampiers
  • Aliens
  • Monsters
  • Geesten

0 stemmers

2 likes

Ojaa!! En die ene scene op dat kinderfeestje dat er eentje ineens achter die heg vandaan komt.

3 likes

als ik buiten loop niet maar als ik 's nachts wil slapen eerder. ik heb toen ik 12 was maandenlang slecht geslapen omdat ik bang was voor bloody mary door een of andere amateuristische korte film op YouTube

4 likes

Heksen door the blair witch project

2 likes

Niet voor deze heks in ieder geval

5 likes

Jaa als ik even naar zolder moet en de lichten uit zijn / het nacht is. Echt doodeng. Moet mezelf dan echt toespreken van ‘er is niks, wat je denkt is klinkklare onzin’. Maar schijt 'm echt dan hahahaha. Heb echt veeeeeel horrorfilms gezien dus zal daardoor komen…

Heb het letterlijk nu ook haha. Zit op de wc in het donker en de deur staat op een kiertje en kijkt uit op het trappengat naar beneden en het trappengat naar de zolder. Echt … bah :sob:

4 likes

Ugh, kom ook altijd van die stomme enge geest filmpjes tegen op tiktok in de avond als ik alleen in bed lig😢

1 like

Wat voor beeld heb je van de Big Four en de mensen die er werken?

• Overwegend negatief
  • Overwegend positief
  • Geen idee

0 stemmers

4 likes

Tot ik er achter kwam dat een vriend van me daar werkte. Snapte al nooit wat hij deed en snap het nog steeds niet. Iig iets met veel powerpoints maken

7 likes

Ja ik snap ook nooit wat mensen daar doen? Dan zijn ze consultant? Is dat gewoon accountant?

2 likes

Nee, accountant wordt gewoon accountant genoemd.

3 likes

Nee, als consultant run je vaak projecten, doe je data analyses, onderzoek, en bent inderdaad heel veel met powerpoint slides bezig om dit allemaal inzichtelijk te krijgen

4 likes