Stel je persoonlijke vraag #48

Ik snap gewoon niet de discussie over het tijdstip…maar boeiend ook

2 likes

Ik zit hier dus precies over in dubio sinds ik kinderen heb. Ik ben zelf uit de schoolmelktijd dus ermee opgegroeid dat melk nodig is. Nu wordt nog steeds gezegd dat kinderen melk nodig hebben. Maar als je er dus puur vanuit biologie naar kijkt dan is het dus eigenlijk alleen voor kleine kinderen nodig (en dan eigenlijk geen koemelk maar moedermelk natuurlijk)?

3 likes

Eet jij minimaal 1 keer per jaar een aubergine?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik weet dat ik in een bubbel leef, maar aubergine is mijn favo groente en eet ik heel veel, maar ik kwam er pas achter dat maar 26% van de nederlanders in heel 2020 aubergine at…

5 likes

Ik eet het elke week wel denk ik, zeker eens in de twee weken.

5 likes

Ik vind de smaak ervan heel lekker, alleen de textuur vreselijk. Ik houd niet van hele zacht gekookte groentes.

5 likes

Ik eet denk ik serieus wel 3 keer per week aubergine als het niet meer is.

2 likes

Haha is dit het moment dat we erachter gaan komen dat we met het forum in een aubergine bubbel zitten? Wel terecht, love aubergine.

14 likes

Wie kookt er dan ook aubergine?!

10 likes

Ik snap wel wat ze bedoelt hoor! Zelfs met bakken (al dan niet in de oven) heeft het een bepaalde structuur, anders dan courgette

Vind aubergine zelf lekker maar ik begrijp dat van de structuur zeker.

2 likes

Ik kook ze niet! Hahaha, ik bak ze altijd, maar dan zijn ze alsnog zacht

2 likes

Ohhh ik dacht dat je letterlijk koken bedoelde, leek me al niet lekker haha

@Solee oh ik vind courgette juist eerder te zacht en snotterig worden! Maar snap wel dat als je niet van slappere textuur houdt dit niet je groentes zijn haha

2 likes

Ik denk echt dat de mensen die niet van aubergine houden gewoon niet weten hoe ze het moeten bereiden.

Ik denk dat ik dit al eens heb verteld, maar op werk kregen we de opdracht om onze favoriete groenten in onze handtekening te zetten en bij mij staat er dus: :eggplant:

:smirk:

52 likes

Dit geldt sowieso voor mij haha. In restaurants heerlijk, maar thuis zo vies. Zuigt zich dan vol met olie of is op een andere manier goor. Hoe moet het?

1 like

Whahah wat voor werk heb jij en wat staat er dan nog meer in de handtekening? Favoriete drankje, favoriet fruit, favoriete dier?

Met vriendelijke groe(n)ten,

Acquiesce
:broccoli: :beer: :green_apple: :cat:

19 likes

Ik zou dit echt als astrologie gebruiken als we dit op werk deden. “Ugh natuurlijk heeft zij :sloth:

6 likes

Jammer dat we hier geen handtekeningen hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Doet echt helemaal niks bij mij. Kan net zo goed het hele flesje erin gieten en merk 0.0 verschil.

2 likes

Hier net zo. Er gebeurt helemaal niente en toch wordt het nog zoveel aangeraden. Geef me gewoon xylo. :sob:

3 likes

Ik las wel hier dat er blijkbaar een speciale techniek is hoe je het erin moet spuiten dus misschien kan het daar ook aan liggen, al kan ik me dat bijna niet voorstellen.

Op kantoor koptelefoon op = alleen storen bij urgente gevallen.

• Ja tuurlijk, dat weet iedereen
  • Ja, maar helaas weet niet iedereen dit
  • Nee boeien, als ik iets met een collega wil delen / vragen doe ik dat gewoon
  • Dit is helemaal nieuw voor me
  • nvt / ik heb nooit op een kantoor gewerkt

0 stemmers

3 likes