Zou ook wel een beetje ongezellig zijn als ze het over Anne Frank willen gaan hebben
Amsterdam is sowieso bekender dan heel Nederland bij elkaar toen ik een keer een Amerikaan vertelde dat ik uit Nederland kwam zei hij ‘Ah, near Amsterdam, the capital of Scandinavia’.
Ja, na de bekendste Nederlander kwam de discussie bekendste Belg. En we kwamen uit op Dutroux en Stromae, ook wel een grote discrepantie tussen die twee wat betreft een koetjes en kalfjes gesprek.
Ja maar dat zijn taxichauffeurs, niet per se een categorie die representatief is voor de hele bevolking, haha. Ik weet vrij zeker dat mijn vrienden geen flauw idee hebben wie Cruijff is, op een paar voetbalkenners na.
Doet mij denken aan die keer dat een Amerikaan vroeg of ik zijn tante in Oslo kende en haar de groeten wilde doen. Heb maar ja gezegd.
Welke van de 2? Vincent van Khooo of Vincent van Khofff?
hahaha dit doet me denken aan dat italiaanse gezin bij au pairs, die man helemaal ‘oh you’re from utrecht? marco van basten!!!’ en die nederlandse jongen zat echt van ‘??? wie’
Ja heel gek dat de halve wereld de g niet kan uitspreken.
Rustig maar, het is niet zo serieus
Hoe vaak denk jij na over je gewicht? (Niet per se letterlijk hoeveel je weegt maar alles wat er een beetje mee te maken heeft)
- Dagelijks
- Meermaals per week
- Wekelijks
- Maandelijks
- Jaarlijks
- (Vrijwel) nooit
0 stemmers
Ja he, echt kut. Ik wil hier ook echt vanaf en niet aan denken uberhaupt maar ja hoe.
Mannen denken gewoon aan het Romeinse rijk ofzo.
Ik denk er zelf niet op een negatieve manier aan
Ik denk eigenlijk dat die groep best wel groot is. Onder mannen/jongens is nu ook steeds meer het streven naar een zo strak mogelijk lijf.
Good for you
Letterlijk iedere dag van mijn leven zo vermoeiend
Vind je video’s waarin er mini gerechtjes worden gekookt in mini keukentjes leuk om naar te kijken?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Heb ik echt nog nooit meegemaakt eigenlijk
Van die stopmotion filmpjes dat ze dat met wol doen vind ik altijd wel cute.
Ja maar ik heb sowieso echt iets met miniatuur dingen. Zodra ik een kleine versie van iets zie moet ik gewoon zooo erg lachen. Heb een keer huilend van het lachen in de DM gestaan omdat ze daar een miniatuur-flos hadden staan tussen de tandpasta etc
Ik weeg nooit. Maar als ik kleding pas denk ik wel na over hoe het om mijn lijf zit. En vaak is dat confronterend, want rollade. En soms past iets wel in 1 x, dan is er niks aan de hand. Ik heb ook gewoon vet en ik vind het niet mooi, dus de struggles bij kleding aandoen/passen gaan hiermee samen. (Zouden mannen met een buik dit ook niet hebben?)
Maar me kut voelen om een cijfer op de weegschaal: nooit meer.