Stel je persoonlijke vraag #48

Precies daarom heb ik ook geen weegschaal. Ik zou er dan nog meer mee bezig zijn denk ik.
Ik denk wel dat mannen dat ook hebben trouwens. Maar ik denk dat mannen er zowel minder mee bezig zijn als minder om beoordeeld/veroordeeld worden dan vrouwen.

2 likes

Ik denk dat mannen dat ook wel hebben, maar bij mannen ligt er wel minder (sociale) druk op dun zijn heb ik het idee. Vrouwen zijn minder succesvol als ze dik zijn.

1 like

Ja ik hoorde pas in een podcast over dit onderzoek:

Een van de conclusies is dat het een dikke vrouw meer oplevert (in haar carriere) om af te vallen dan om een extra opleiding te doen. En dat gold niet voor mannen.

8 likes

Ohhh ja dit heb ik ook gehoord ergens. Dezelfde podcast wss. Uiterlijk blijft voor vrouwen (door buitenaf) veel meer een ding idd. Sad.

2 likes

Ik haat deze wereld soms zo erg

8 likes

Hahaha doet me denken aan dat ik in Jeruzalem een trosje minibananen vond en ik hád het niet meer. Echt buikpijn van het lachen toen

4 likes

What was I made for had de golden globes gewonnen toch? Dus daarom vind ik dit wel prima

Ik moet wel elke keer lachen als ik het filmpje van Ryan Gosling zie die extreem verbaasd kijkt.

21 likes

Ik ken alleen de Barbienummers, die andere 3 ken ik niet, dus kan er geen goed geïnformeerde mening over vormen. Maar vind het wel leuk dat ze elkaar een beetje afwisselen. De Oscar mag dan wel weer naar Billie (er vanuitgaand dat ze genomineerd wordt).

1 like

De middenoostenverslaggever van de NOS

• Ken ik niet
  • Jeeeeeezus wat een kutstem heeft die

0 stemmers

Daisy Mohr of Nasrah Habiballah?

Ik vind ze beiden trouwens geen fijn stemgeluid hebben en beiden ook op een vervelende manier praten. Daisy nog wel net irritanter.

Heb ja gestemd trouwens, want beide irritant.

3 likes

Daisy haha, ze legt op bijna elk woord de klemtoon ook verkeerd. Kan me nooit focussen wat ze zegt want het is zo afleidend.

Maar zie dat als je haar googelt de eerste suggestie ook ‘stem irritant’ is haha.

3 likes

Ja ze probeert een accent te verdoezelen ofzo. Ik denk dat ze vrij bekakt praat van zichzelf en wat neutraler probeert te praten. Naast verkeerde klemtoon heeft ze ook een trilling in haar stem.

4 likes

Ik dacht dat ze een shakespeare stuk aan het opvoeren was, zo dramatisch.

2 likes

Ik schrik bestwel van de uitslag. Ik weet mn gewicht niet eens en heb ook geen weegschaal thuis.

Heb jij een weegschaal in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik ben ook echt best jaloers op mensen die er nooit over na (hoeven te) denken! Lijkt me zo veel rustiger.

24 likes

Slik jij elke dag vitamine D?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb bijna m’n hele leven al tekort en leerde van die kauwtabletten te slikken. Nu heb ik ze niet meegenomen ( ben niet in nederland) en dan denk ik dat er iets mis kan gaan.

Weet niet hoe lang je weg bent. Maar als je een paar dagen of een week mist mist krijg je niet meteen een tekort.

3 likes

Elke dag in de herfst en winter.

ik weet mijn gewicht ook niet maar ik denk soms wel aan hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe dik/dun ik ben enzo. niet aan het letterlijke getal

23 likes