Ja ze probeert een accent te verdoezelen ofzo. Ik denk dat ze vrij bekakt praat van zichzelf en wat neutraler probeert te praten. Naast verkeerde klemtoon heeft ze ook een trilling in haar stem.
Ik dacht dat ze een shakespeare stuk aan het opvoeren was, zo dramatisch.
Ik schrik bestwel van de uitslag. Ik weet mn gewicht niet eens en heb ook geen weegschaal thuis.
Heb jij een weegschaal in huis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben ook echt best jaloers op mensen die er nooit over na (hoeven te) denken! Lijkt me zo veel rustiger.
Slik jij elke dag vitamine D?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb bijna m’n hele leven al tekort en leerde van die kauwtabletten te slikken. Nu heb ik ze niet meegenomen ( ben niet in nederland) en dan denk ik dat er iets mis kan gaan.
Weet niet hoe lang je weg bent. Maar als je een paar dagen of een week mist mist krijg je niet meteen een tekort.
Elke dag in de herfst en winter.
ik weet mijn gewicht ook niet maar ik denk soms wel aan hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe dik/dun ik ben enzo. niet aan het letterlijke getal
Ja dit idd. Heb geen weegschaal en hoef er ook geen. Maar merk aan mijn kleding en de spiegel dat het wel wat meer is dan de laatste keer dat ik op een weegschaal stond, en daardoor ben ik er helaas wel wat meer mee bezig nu dan ik zou willen.
Dan vind ik alsnog dat veel er dagelijks aan denken. De vraag was wel meer gericht op gewicht.
Denk jij echt dagelijks aan jouw figuur/lichaamsomvang?
- Dagelijks
- (Bijna) Nooit
- Wekelijks
- Maandelijks
0 stemmers
Ja dagelijks omdat ik vaak denk/bezig ben met wanneer ik wat ga trainen in de gym, dat doe ik wel deels voor hoe ik eruit zie. Ben in die zin wel veel minder bezig met mijn gewicht, ik wil gwn gespierd worden. En ik denk er ook niet negatief over na.
Helaas wel, vroeger ook eetproblemen gehad en dit is toch altijd bij gebleven
Oh ik sta daar echt helemaal niet bij stil. Moet wel zeggen dat ik me moest focussen op een angsstoornis en paniekaanvallen. Maar dan nog denk ik nu, mijn gewicht of whatever heeft me nooit geboeid bij mezelf. Denk er echt nooit aan, en misschien juist een teken om dat wel te doen.
Dagelijks maar niet altijd negatief. Soms is het bah ik ben dik. Soms is het damn ik heb een goeie taille en mijn biceps zijn groter dan mn hoofd!
oh dan verander ik m’n stem. ik vond figuur/aankomen en afvallen ook onder gewicht vallen
edit: oh het was niet eens jouw poll hahaha
neejoh, sorry voor de dubbele reply maar als jij er niet over nadenkt is dat toch juist fijn? daar is geen enkel voordeel aan. natuurlijk moet je letten op gezond blijven/eten (nou ja hoeft van mij niet maar lijkt me fijn voor jezelf haha) maar dat kan volledig los staan van je drukmaken om je gewicht. denk dat dat bij de meeste mensen, inclusief ikzelf, gewoon een domme zorg is die is aangepraat door de maatschappij en het schoonheidsideaal. niet doen hoor!
Waaarom zou je dat willen haha. Ik denk zeker wel elke dag aan mijn gewicht/lichaam en denk ook vaak dat ik gelukkiger en succesvoller en leuker zou zijn als ik zou afvallen (en ik heb gewoon een gezond gewicht ). Zo’n hardnekkige overtuiging waarvan ik rationeel wel weet hoe belachelijk het is maar ik kom er niet van af (en ik heb ook last van depressieve perioden/angsten etc haha dus het is niet dat ik niets beters heb om mij druk over te maken). Het is door de jaren heen wel veel beter geworden gelukkig en m’n relatie met m’n lichaam en eten en sporten is gezonder en leuker maar die domme overtuiging blijffffffft er op zwakke momenten doorheen sijpelen.
Poah als je er niet over nadenkt koester dat! Lijkt mij heerlijk én veel zinniger om er niet zo bij stil te staan
Vitamine d is overal wel te kopen lijkt me, maar als het een paar weken is zou ik me echt niet druk maken.
Yes! I’m Just Ken live tijdens de Oscars!!!