Mijn collega vroeg laatst welke schoenmaat mijn baby had want ze wilde schoenen kopen voor de buurvrouw waar ze op kraamvisite ging.
Ik kon haar alleen wat glazig aankijken, weet ik veel.
Mijn collega vroeg laatst welke schoenmaat mijn baby had want ze wilde schoenen kopen voor de buurvrouw waar ze op kraamvisite ging.
Ik kon haar alleen wat glazig aankijken, weet ik veel.
Dit is ook wel een gevalletje ânooit goedâ hoor, zeker voor jongens. Of het zijn te hippe merken zoals Vans of Nike, of te dure, of het is RGK. Blijft zeeman/Hema over.
Ik vind de sneakertjes van Zara super leuk bijvoorbeeld, of indd Nike enzo maar dan van Vinted.
Qua merkjes koop ik niks nieuw, vind dat echt zonde. En denk dat rgk of zogenaam âgoedeâ degelijke schoenen bijna net zo duur zijn.
Dus zit ook nog wat tussenin ofzo, en t een is niet goed of fout.
Mijn moeder heeft al haar kinderen altijd aangekleed en schoenen aangedaan. Ze was beledigd als je zelfs maar opperde om even snel naar de winkel te gaan met een kind in kruippak. Dat zit nu ook in mij en kijk babyâs zonder echt met grote ogen aan.
Ik was vandaag bij de apotheek en een oudere meneer kwam medicatie afhalen voor zichzelf en zijn vrouw en hij was super schattig en aardig en hij groette de medewerker toen hij wegging ook met âGroetjesss!!!â en ik vond dat ZO schattig
Toen besefte ik dat ik het sowieso schattig vind als mensen groetjes zeggen ipv doei/totziens/dag/whatever.
Zeg jij wel eens âgroetjesâ in plaats van âdoeiâ?
0 stemmers
Nee maar achteraf had ik dat bij The Blair Witch Project echt moeten doen.
Eigenlijk helemaal met niks want what in the evolutionaire psychologie bullshit is dit.
Echt weer typisch om ons allemaal proberen op te dringen dat mannen en vrouwen zo verschillend zijn en dat wij lekker klein gehouden worden binnenshuis. kots in mân hart hiervan.
Deze film heeft me echt een jeugdtrauma bezorgd toen ik op een avond nietsvermoedend zat te zappen en dacht âo leuk een documentaireâ
Nee, maar dat is jaren wel zo de benadering geweest (jongens moeten vooral niet janken! En meisjes mogen niet vallen en moeten lief en zacht doen) en daardoor âgedragenâ volwassenen mannen zich bijv op die emoties wel anders.
Had niet gehoeven maar is wel vaak de uitwerking
What the fuck. Dan heb je echt een eikel aan de haak geslagen als die zoiets doet
Ik denk juist dat vrouwen heel vaak als te emotioneel worden gelabeld.
Ik vond deze echt creepy juist. Sâavonds laat gekeken, geluid hard, groot scherm. Brrr. Veel enger dan die nieuwe Exorcist of The Nun 3 of whatever.
Oh ik vond het zo saai⊠weet dat heel veel mensen deze creepy vinden maar ik voel 'm echt niet
Ja ons aller icon Jacques Herb zong het al maar er is een conservatieve beweging online veel geluid aan het maken over ânatuurlijkâ gedrag van mannen en vrouwen en daarbij wordt bij dit soort dingen gedaan alsof het biologisch onvermijdelijk is in plaats van heel veel Jacques Herb luisteren.
Touché dat stond niet in de poll dus wie weet verteld die therapeut er wel bij dat het komt dat wij als maatschappij mannen geen emoties behalve woede willen laten hebben en dat vrouwen altijd pleistertjes moeten plakken en iedereen een aai over de bol moeten willen geven.
Toegift voor een ieder die Jacques Herb niet kent
hoe oud is jouw (oudste) kat
0 stemmers
Mijn oudste kat wordt volgende maand 14
Vanaf wanneer van kitten naar jong?
maakt niet uit daar gaat de poll niet over
Persoonlijk vind ik 0-6 maanden kitten. En 6 maanden tot 2 jaar jong. En dan 2+ volwassen!