Voor de mensen die het max een paar keer per maand tot nooit brood eten
- Ik vind brood niet lekker
- Ik vind brood niet gezond (genoeg)
- Een andere reden
0 stemmers
Voor de mensen die het max een paar keer per maand tot nooit brood eten
0 stemmers
hoe vaak eet jij avg? kan ook in een vega vorm, gewoon gekookte of gebakken aardappel met groenten en vlees(vervanger) of vis.
0 stemmers
Maar wel altijd met krieltjes in schil uit de oven of andere gebakken/oven aardappels. En dan groenten ook gegrild of uit de oven of gewokt met smaak eraan vooral. Echt NOOIT gekookte aardappels en groenten, er is weinig wat ik meer haat dan dat.
Ik ook niet maar heb dit geĆÆnterpreteerd alsof een dikke snee vers zuurdesem er wel bijhoort en dat vind ik dan wel weer lekker
Het liefst elke dag, als ik alleen zou wonen zou ik niks anders eten in de avond. Helaas houdt de rest van mān huishouden niet zo van aardappel.
Wel vaak met verschillende manieren van het bereiden van de aardappel
Gekookt zelden
ja ik ook, brood is wel okƩ maar wraps, soep, tomaat en ei met rijst, af en toe instant noodles enzo zijn gewoon veel betere lunchopties
Ik lees deze discussie echt terwijl ik mijn dagelijkse boterham aan het wegwerken ben haha.
Mijn vriezer is te klein
Oke jammer voor je
Verwende tweemaal per week naar de zuurdesembakker yup
Dat heb ik ook als boterham geteld. Een snee brood is toch een boterham?
Er stond āik bedoel alleen deze dingenā
Ik hou echt zoveel van brood dat ik gewoon trek krijg van dit plaatje
Ik interpreteerde dat als een snee brood en dus van ieder brood, zolang maar het maar geen bolletjes, broodjes, afbakbroodje etc zijn. Maar ik snap dat het ook anders opgevat kan worden. Dat brood van die foto blief ik ook niet.
Anders doe je er een hele studie over
Hahaha ik ook. Ik hou echt van brood.
Haha ja daardoor dacht ik ook specifiek aan een sneetje voorverpakt supermarktbrood.
Ik heb denk ik al 10 jaar geen agv gegeten ![]()
Qua uiterlijk misschien maar niet qua smaak en structuur hoor. En bij een zuurdesem van een goede bakker ook wel iets gezonder denk ik