Ik zie dan voor me dat ik dan steeds degene ben die met een tandenborstel met lege batterij sta te poetsen, omdat hij te lui is om hem in de oplader te zetten. Nooo thank you
Een keer met een hele groep bij Be kind, Rewind
Echt we hingen bijna op de grond zo slecht
Een keer met een vriend bij een of andere Spaanse film waarbij de hoofdrolspeelster mishandeld werd ofzo, ik kon daar echt niet tegen en mijn vriend was toen loyaal naar mij
Een keer hadden we weg moeten lopen bij zoân animatie over iets met de ruimte (misschien kom ik nog op de titel)
Echt mijn tijd is mij meer waard dan dat tientje voor die film
Ik vind be kind, rewind juist echt een hele leuke film. Maar je moet er wel maar net van houden natuurlijk.
Ik doe dit bij saaie films, dat ik dan in de pauzes afhaak. Maar ik werk als vrijwilliger in de bios en ga dan na mijn dienst gratis naar de film die dan draait. Dus ja, ik kies die film niet bewust uit en het heeft me ook geen geld gekostâŠ
Was ik maar weggelopen bij Magic Mike Last dance, heb al die tijd zitten cringen. Niet dat ik een meesterwerk verwachtte, maar mijn god.
Zou denk ik ook niet snel weglopen, maar dit scheelde een haartje.
Ik zag dit op instagram voorbijkomen. Een couple therapist vertelt 5 dingen over mannen die ze heeft geleerd van haar werk. Ik heb het even ingekort, maar met welke punten ben je het eens?
-
You can effectively tell a man to âcalm downâ and it works. Men often respond well to logical reasoning. If they realize theyâre in a dysregulated state and itâs not beneficial, they can be told to calm down and they usually will.
-
Tied to Performance: Menâs identities are often tied to their performance, whether itâs physical strength or their ability to provide financially. This can lead to struggles in finding inherent self-worth and difficulties embracing vulnerability.
-
Silence is Not Indifference: When men donât know what to do, they often do nothing and donât communicate that theyâre pondering about what they should do.
-
Many men have a complex relationship with their emotions: They often understand and recognize their feelings, but choose not to express them because theyâve had past experiences of sharing feelings being counterproductive.
-
Shame expressing fear: Many men feel frightened by their partnerâs intense emotional states, but may feel ashamed to admit it. So instead, they shame their partner for being too emotional.
Met welke punten ben je het (voornamelijk) eens?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Hahaha ja ik moest eraan denken omdat ik dit vroeger wel heel erg had
Wat een load of crap. Je zou man makkelijk kunnen vervangen voor vrouw. En de dag dat ik tijdens een ruzie calm down zeg tegen mân man pak ik alvast zelf mân koffers.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het daarna ook nooit meer een kans heb gegeven en de sfeer in de zaal was ook echt negatief
Haha ja die slaat echt alles hĂš. âMannen zijn logisch dus je kan âcalm downâ zeggenâ ??? vind er voor die anderen wel wat te zeggen hoor
Gebruik jij schwarzkopf producten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En andrelon?
- Oui
- Non
0 stemmers
Bij Hail Caesar! Wat een waardeloze film. Echt alles eraan was slecht.
Kleine kinderen / babyâs die kleding of schoenen van âhippeâ merkkleding dragen zoals Nike, Vans, etc. vind ik:
- Leuk
- Stom
- Zou ik zelf ook doen bij mijn (hypothetische) kind
- Zou ik zelf niet doen bij mijn (hypothetische) kind
- Geen mening over
0 stemmers
Van de drogisterij shampoos en conditioners was ik altijd het meest tevreden/minst ontevreden met garnier. Eigenlijk 95% door het bananenmasker en die hele lijn en de aloë leave in conditioner.
MAAR ze hebben ook de meest kutte lijn van de hele drogisterij: de loving blends in deze KUTflessen waar je echt de kracht van Badr Hari voor nodig hebt om er conditioner uit te knijpen (shampoo gaat wel want is vloeibaarder) en de fles glijdt ook super makkelijk uit je hand waardoor er uiteindelijk vooral conditioner op de vloer ligt. 2/10 product.
Jaaa deze flessen zijn echt uitgevonden door de duivel. Heb er pas 3 aan mân moeder gegeven die het prima vind maar ik kreeg er gewoon niks uit. Zeker bedacht door een (kale) man die dit niet zelf gebruikt.
Leuk vanaf het moment dat ze wat kunnen staan. Niet bij babyâs die alleen nog maar op hun rug kunnen liggen.
Het verschilt soms wel vind ik, maar wel echt verschikkelijk als ze al die nike schoenen op de voeten proppen terwijl ze nog niets een kunnen lopen of ze nodig hebben puur omdat het bij de outfit past
Titanic in 3D. Zat veel te dicht op het scherm, waardoor ik misselijk werd. Doei doei!
Ja dit is echt de reden dat ik deze niet meer koop
Jaaa babyâs met schoenen. WHYYYY