Ik heb denk ik al 10 jaar geen agv gegeten
Qua uiterlijk misschien maar niet qua smaak en structuur hoor. En bij een zuurdesem van een goede bakker ook wel iets gezonder denk ik
Afgelopen zomer was ik bij een straatfeest in Spanje en die mensen zongen ook zo. Het was allemaal heel professioneel aangepakt met groot podium, orkest, mooie jurken en alles en dan zongen ze vervolgens ABBA in jibberish omdat ze helemaal geen Engels konden
ik kijk de filmpjes soms nog terug. Echt fantastisch was het
Bezit jij parfum van een ~celebrity?
- Nee
- Ja, maar gekregen
- Ja, omdat ik deze persoon stan
- Ja, omdat het oprecht lekker ruikt
0 stemmers
Ik vraag me altijd af waarom je dat zou kopen als je ook gewoon parfum kan kopen, ik vind het altijd een beetje een goedkoop idee oid?
Zeg jij wel eens ‘bestie’ tegen mensen. Een vriendin van me doet dit nu steeds en ook in verhalen over andere mensen (“dus ik zei BESTIE WAT IS HET PROBLEEM” en dan gaat het over een man van 50???) en ik vind het zo ontzettend dom klinken.
- Nee
- Nee en ken ook geen mensen die dit zeggen
- Ja zeg ik
0 stemmers
Ja ik, maar ik heb 0 verstand van geuren en kan oprecht geen luchtjes in de douglas ruiken omdat ik in zo’n winkel blijf niezen. Ik koop ze eigenlijk op goed vertrouwen omdat ‘als het populair is zal het wel lekker ruiken’
Ik heb Cloud ooit gekregen en vind ‘m op zich wel lekker.
Oh en ik heb een 5 ml decant van Sabrina Carpenter - Sweet Tooth (vgm is dat ook een bekend iemand uit Amerika idk) en die vind ik ook erg lekker.
Vroeger van Naomi Campbell en Heat van Beyoncé, ik was 14 of zo.
Haha ik j.lo GLOW
Vandaar dat ik het denk ik met goedkoop associeer, kocht het dan van mn zakgeld.
Ik heb dit toen ik jong was wel eens als kerstcadeau gehad haha
Edit:
Wow die van @Alchemy was het
Ik zeg alleen meid of girl omg reacties toegestaan
Jaaa haha deze had ik ook
Een vriendin van mij noemt haar dochtertje vaak bestie, haar oma hoorde dat en wilde ook mee doen, maar zei dan Betsie ipv bestie omdat ze het niet snapte 🥹🥰
Alle Ariana parfums zijn geweldig!
En heb nu nog een Britney Spears parfum in de kast staan.
Ik hoef niet naar baby prostitutie te ruiken
Ik zeg ook niet dat je hem mot kopen
is dit een mean girls referentie
Wow ik was deze en die jlo geur vergeten. Ik denk dat ik nu over mn nek ga maar vroeger vond ik die geweldig.