Ahhh ja en Black Star van Avril Lavigne!
Met welke Kardashian/Jenner zou je wel een dagje willen doorbrengen?
- Kris
- Kourtney
- Kim
- Khloé
- Kendall
- Kylie
- Geen een
- Wie zijn deze mensen?
0 stemmers
Snelkookpan
- Vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van
- Geen mening
- Is handig
0 stemmers
Uhm ja maar dan dus als ik het over m’n besties heb of met m’n besties praat. En dan dus meer van “wij zijn besties hvj wjnmk love you”
Pijnboompit
Welke internetprovider heb jij? Meerkeuze want mobiel/thuis/zakelijk mag je allemaal invullen
- Odido
- Ziggo
- KPN
- Youfone
- Vodafone
- Budget Alles-in-1
- Delta
- Freedom
- Online.nl
- Een andere provider
0 stemmers
Ben je tevreden met je provider?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik werk veel thuis en we hebben echt heel vaak dat het internet random uitvalt. Het herstelt dan binnen een paar minuten, maar ik ben vervolgens wel overal uitgegooid op mijn werklaptop.
Voorheen zaten we bij Ziggo en gebeurde dit eigenlijk nooit.
Maak zelf een leuke
Liggend kan je schijten, maar het is beter als je zit
Ja wij hadden dit bij kpn ook mega vaak. Vooral als we met zn 2en tegelijk thuis werkten
Nu bij ziggo en valt het nooit uit. Maar volgens mij hebben we ook wel een pakket met betere snelheid
Ik vind die dingen op een of andere manier heel eng?? Moet er op werk wel eens een gebruiken en altijd weer opgelucht als ie niet is ontploft ofzo
Ja, als ik enkel thuiswerk is het geen probleem. Maar als mijn vriend ook achter z’n pc zit is het echt vreselijk. Altijd als ik een video-vergadering zit ook, zal wel geen toeval zijn.
@grace ja, het zal overal wel iets zijn inderdaad. Maar persoonlijk hadden wij bij Ziggo nooit problemen. Alleen biedt KPN sneller internet en dat wilt mijn vriend om te gamen 🫠
Waarom willen zoveel mensen leven als Khloe, een vrouw met een trash babydaddy die haar constant voor lul zet, zelf constant aan blackfishing doet, haar foto’s zo onherkenbaar shopt dat ze elke week een nieuw gezicht lijkt te hebben en voornamelijk tijd in haar afgelegen huis doorbrengt.
En dan bijna niemand het kinderloze dikbetaalde nepomodel dat de wereld over reist, bij elk feestje is en date met allerlei hotte mannen.
Bevreemdend.
Ahhhhhh ik zie het nu
Maar alsnog, liever met Kendall in Parijs feesten dan met khloe photoshoppen.
Ja Kris of Kim sowieso.
Of corey, die is sowieso loslippig te krijgen.
Toen ik het vroeger wel eens keek, leek Khloe me de leukste, omdat ze niet verbouwd en redelijk normaal was.
Ja dat is een seizoen of 15 geleden
Ik zei ook vroeger!
En een gezicht of 15 geleden
Eigenlijk is het te treurig voor woorden dat ze al dr hele leven hoort dat zij de dikke lelijke zus is en nu denk ik gewoon intense body dismorphia heeft
Maar ze photoshopt dr kinderen ook lichter dus ja