Stel je persoonlijke vraag #48

We zijn allemaal cultureel irrelevanter per dag, ook de mensen hier die beweren Gen Z te zijn.

16 likes

Kun je die niet per ongeluk verwassen op per ongeluk met het strijkijzer erover heen?:joy:

Boeit me ook elke dag dat ik ouder word nog minder

10 likes

Ik cringe echt elke keer dat het hier over millennials en gen z gaat :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: echt no1cares

60 likes

ja echt wat is die kinderlijke obsessie? Mensen nemen echt die dingen over van tieners op het internet

9 likes

Ik denk alleen dat chronisch online mensen zich ĂŒberhaupt zo bezighouden met generaties en wat bij welke past.

9 likes

niet doorhebbend dat ze volledig meegaan in de wijsheid van middelbare scholieren

8 likes

Ik wist even niet meer waat het gesprek over ging. Dus het eerste wat in me opkwam was “Klokhuis”

6 likes

heb jij ooit schurft gehad

• ja
  • nee

0 stemmers

4 likes

:older_woman::older_woman::older_woman:

6 likes

En het was vreselijk :cry: Krijg meteen weer jeuk als ik eraan denk

5 likes

Ja vreselijk ben altijd weer helemaal panisch als ik jeuk heb op mn pols

3 likes

Zou jij een relatie kunnen hebben met iemand waarvan je de kunst lelijk vindt die die persoon maakt

• ja
  • nee

0 stemmers

En met iemand waarvan je diens tatoeages lelijk vind (en deze persoon vindt ze nog steeds erg mooi)

• ja
  • nee

0 stemmers

Ken jij mensen met een lachgasverslaving?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Heb jij Hoe Overleef Ik gelezen?

21 likes

ahahah nee, dit waren toevallig een set met vragen die ik al had maar nu in een post verwerk

3 likes

Ja ik ook! En enkels. Echt vreselijk

2 likes

Hoe belangrijk is de kunst van #1 voor diegene? Want ik kan best leven met iemand die af en toe lelijke tekeningen maakt (grappig, juist), maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die met hart en ziel constant bezig is met kunst die ik lelijk vind

8 likes

ja dat laatste. Dit was gebaseerd op een profiel van iemand die ik op Hinge tegenkwam, ik vond die man best knap, maar hij had foto’s met gruwelijk lelijke schilderijen die hij zelf maakte, waardoor ik dus dacht dat dit geen match ging worden.

10 likes

Ik denk dat ik het juist wel zou kunnen handelen als het echt met hart en ziel wordt gemaakt en ik dat er wel in kan zien.
Tenzij het echt iets gruwelijks is ofzo.

1 like

Ja, maar er wel iets in kunnen zien en iets afschuwelijk vinden is nog wel een verschil in mijn ogen.

Maakt het mss nog erger ofzo, met hart en ziel ergens aan werken en dan zo een niet-ironische LV print brandblusser oid maken (zag ik laatst in een etalage staan).

6 likes