Stel je persoonlijke vraag #48

Ik ben bij een nieuwe telefoon dan vooral heel blij dat alles weer snel werkt, mijn batterij weer lang meegaat en er geen barst meer in mn scherm zit.

Maar ik begin een nieuwe telefoon altijd helemaal leeg (ik gebruik dus geen SmartSwitch om alles over te zetten) om te voorkomen dat alle nutteloze apps e.d. meegezet worden, dus dat kost vooral heeeeel veel tijd.

8 likes

Hoezo gedoe? Gewoon je nieuwe bovenop de oude leggen en alles wordt over gezet, hoef je echt niks voor te doen toch.

8 likes

Oh dat had ik echt helemaal niet, alles was gewoon ingelogd op m’n nieuwe telefoon.

6 likes

Haha ja ik denk dat ik het ook gewend ben omdat het vroeger altijd moest van mijn moeder. Nu vind ik het koud/kriebelig/raar zonder haha

4 likes

Ik neem me dan altijd voor om orde te scheppen in mijn niduwe telefoon en puntje bij paaltje wordt het net zo’n rommeltje als in mijn oude telefoon.

2 likes

Ik dacht dat het leuk zou zijn, maar de Galaxy AI werkte de eerste week nog niet (want het is gewoon van Google) en je moet alles handmatig instellen :cry:

Bewaren jullie het doosje van je mobiel?

• Ja allemaal
  • Ja van mijn laatste mobiel
  • Nee man

0 stemmers

5 likes

Haha, nav deze?

Ik ben een echte (early) millenial, heb van mijn laatste drie telefoons geloof ik de doosjes nog :sweat_smile:

36 likes

Maar binnenkort gooi ik ze weg hoor!!!

8 likes

Jep!

@Spaarlamp Tuurlijk!

3 likes

Mocht je je oude telefoon nog willen verkopen kan het wel handig zijn.

5 likes

Dit is precies wat iedereen zichzelf voor houdt :joy:

4 likes

Zijn er echt mensen die hun oude telefoon verkopen? (Ja, duh.) Ik zou dat gewoon echt niet doen als je weet hoeveel persoonlijke gegevens er op een telefoon staan. Is echt zo terug te halen door iemand met een beetje verstand daarvan.

7 likes

Heb het weleens gedaan. Vond het echt prima gaan en volgens mij kijken zij alles nog na.

1 like

Volgens mij kan dat met een iPhone alleen als je de inloggegevens van AppleID hebt, ik maak me daar iig niet zo druk over. Maar moet zeggen dat die van mij verkoop toch niet halen.

3 likes

Verkoop hem altijd. Je kan hem gewoon terugzetten naar fabrieksinstellingen en je kan alleen bij dingen komen cia apple id waarvoor je moet inloggen. Lijkt me sterk dat ze daar zomaar bij komen. :grimacing:

11 likes

Heb jij een trui van jouw universiteit/hogeschool/opleiding?

• Ja, zelf gekocht
  • Ja, gekregen
  • Nee
  • Ik heb een neppe Harvard trui telt dat ook? (NEE!)

0 stemmers

3 likes

Geen idee hoe dat specifiek bij Apple zit. In ieder geval hebben ze het in een Belgisch tv-programma getest op laptops met een factory reset en alles van documenten en foto’s was gewoon terug te halen.

4 likes

Ik bewaar hem van mijn back up telefoon en van mijn huidige telefoon en toen ik mijn telefoon kwijt was, was ik daar heel blij mee want daardoor kon ik mijn IMEI code heel makkelijk vinden. Uiteindelijk niet nodig gehad want iemand leverde hem na 4 dagen in op het politiebureau

2 likes

M’n vriend heeft een Harvardvest waar ook nog z’n naam op staat en wil eigenlijk gewoon niet naast ‘m lopen als ie die draagt :sweat_smile: (gelukkig draagt hij m meestal alleen als extra laag onder z’n jas dus dan is ie niet te zien)

1 like

Nee bij iPhones kan dat echt niet, vanwege de Apple ID. Wel belangrijk dat je je Apple ID een beetje moeilijk maakt qua ww en dubbele verificatie aanzet.

3 likes