hmm de textuur van koffie en olie complementeren elkaar best goed en ze neutraliseren elkaars bitterheid enigszins
de koffie voelt een beetje fluweelachtig, maar niet glibberig of olieachtig
hmm de textuur van koffie en olie complementeren elkaar best goed en ze neutraliseren elkaars bitterheid enigszins
de koffie voelt een beetje fluweelachtig, maar niet glibberig of olieachtig
Ik hou echt van koffie met gekke smaakjes maar dit is wel echt het slechtste idee ooit.
Nou, als de forumGriek zegt dat dit vies lijkt, dan moet het wel vies zijn.
Draag je hemdjes onder je kleding? Van die topjes met spaghettibandjes oid.
0 stemmers
Zo ja, ben je een millenial?
0 stemmers
Dat en kriebelt teveel op m’n rug en buik anders.
Ik doe het eigenlijk bijna altijd, winter of zomer maakt me niet uit haha. Maar het schijnt een millenial ding te zijn hoorde ik laatst
Ik vond het vroeger zo irritant als ik hemdjes aan moest van mijn moeder, maar tegenwoordig draag ik een hemdje en een heattech long sleeve onder mn truien en blouses
Wat is jouw ideale hoeveelheid borsthaar?
M’n vriend heeft net z’n borsthaar bijna helemaal eraf getrimd
Bij mezelf trouwens nr 1
Oh wtf de plaatjes veranderen opeens van plek
Maar alleen onder bepaalde jurken/blousen die te diep zijn uitgesneden voor kantoor. Daar gaan dan hemdjes met kant onder. Ik draag het nooit onder een trui ofzo.
Nahhh, het ligt erg aan het type man, als mn vriend ineens enorm veel borsthaar zou hebben zou ik bestwel schrikken haha. Maar als ik dat moet kiezen dan denk ik liever niet zo’n behaarde borstkas. Maar ik heb ook nooit vriendjes gehad met zo’n hele behaarde borstkas, ik kan me dat niet eens voorstellen. We zijna beide nogal onbehaard qua lichaam van nature.
ANONIEM:
Heeft jouw partner borsthaar?
0 stemmers
Vind jij dat je veel armhaar hebt? ik bedoel dus niet okselhaar. Ik had altijd meisjes in de klas die hun onderarmen scheerden.
0 stemmers
Ik heb niet veel, maar vind het wel mooier zonder dus scheer eens in de zoveel tijd.
Dood
Tot vorige week dagelijks maar ik schaamde me echt op ten duur om hoe niet trendy ik was. Dus nu heb ik maar straight leg jeans gekocht en het staat me zo veel beterrr
Het maakt me niet zoveel uit hoeveel hij van nature heeft, als het maar gewoon zn natuurlijk hairdo is. Ik haat het scherpe ruwe van getrimd borsthaar of nog erger: gladgeschoren dat dan weer stoppelt en terug groeit.
Ik drink die oleato koffie regelmatig en het is helemaal niet vies of glibberig. Het geeft een hele romige en zachte smaak juist.
Hahaha, zelfde mensen als het design team van Balenciaga.
Als je een nieuwe telefoon hebt, is dat overall
0 stemmers
Hieraan merk ik echt dat ik oud word. Vroeger had ik dan helemaal zin om te ontdekken wat die nieuwe telefoon allemaal kon. Nu denk ik alleen maar ‘godver waarom is werkt dit niet gewoon zoals ik gewend was’.