Oh ja die groep mensen is er ook nog ![]()
Ik heb genoeg haat voor ze allebei
Je kind praktisch dezelfde naam geven als het kind van je broer (bv Sofie en Sofia)? Er van uit gaande dat er een goede relatie tussen beide families is en elkaar vaak ziet (bijna wekelijks). Er zit >1j tussen de kinderen, dus geen gevalletje tegelijk zwanger en toevallig zelfde naam in gedachten.
- Kan niet
- Kan wel
- Vind ik raar of jammer
- Vind ik juist leuk
- Vind ik niets van
- Zou ik zelf niet doen
- Zelf ik zelf wel doen
0 stemmers
Een naam is niemands bezit. Je hebt er geen alleenrecht op.
Echt zo vermoeiend mensen die general dingen als een naam gaan claimen.
Ik stemde eerst kan niet tot ik me realiseerde dat mijn broer en neef 1 letter verschillen en echt niemand geeft daar een fuck om. Zeker als het standaard namen zijn als Rick en Nick ofzo.
Rick en Nick vind ik minder op elkaar lijken als Sofie / Sofia of Lisa en Lise. Maar dat is meer omdat (althans dat zou bij ons gebeurd), beide eindigen in Soof en Lies als afkorting. Dus dan lijkt het veel meer op elkaar ofzo
Natuurlijk is het volste recht om eenders welke naam te kiezen, maar je kan het alsnog wel een beetje vreemd vinden wanneer het iemand is die zo dicht bij je staat?
Ik ken iemand die haar kind dezelfde naam heeft gegeven als haar broer omdat ze het gewoon een leuke naam vindt. Why not ![]()
Even ter verheldering: dezelfde naam als haar broer of als het kind van haar broer?
Haar broer
Dus haar broer heet Dirk. En haar kind nu ook
Oh, dat vind ik anders. Je kind vernoemen naar een oom is heel gebruikelijk.
Dat was echt het ergste ooit. Domme trut
ik heb twee nichtjes en een zusje die hetzelfde heten. Vernoemen wordt nogal serieus genomen in mijn familie
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je geen andere mooie naam kunt verzinnen.
René en Renée?
Nee dit idd? Er zijn zo veel namen, waarom zou je dan bewust voor praktisch dezelfde naam kiezen als een die al in gebruik is binnen de familie, dat is toch onnodig onhandig.
Als er niks aan haar financiële situatie en bestedingsruimte is veranderd: dan ja, is raar. Heb een vriendin een keer een kaartje gegeven voor een concert. Deze werd ook geannuleerd en pas 2 jaar later opnieuw aangekondigd. Op dat moment had ik mijn baan verloren en kwam ik in een uitkering en kon ik het eigenlijk ook niet missen. Maar goed, als dat allemaal niet het geval is…
De enige reden dat ik Taylor Swift en haar fans tolereer momenteel is dat ze zoveel invloed heeft dat ze wellicht de verkiezingen richting democraten kan gaan trekken. Laat alsjeblieft niet Trump nog een keer aan de macht komen.
Als de verkiezingen geweest zijn mag ze van mij een paar jaar op sabbatical.
Hahaha ik dacht dat je mij kut vond vanwege m’n mening over namen.
Nee die vraag heb ik niet gelezen want ben niet zo gepassioneerd over baby namen. Maar wel Celine Dion fan