ahahah nee, dit waren toevallig een set met vragen die ik al had maar nu in een post verwerk
Ja ik ook! En enkels. Echt vreselijk
Hoe belangrijk is de kunst van #1 voor diegene? Want ik kan best leven met iemand die af en toe lelijke tekeningen maakt (grappig, juist), maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die met hart en ziel constant bezig is met kunst die ik lelijk vind
ja dat laatste. Dit was gebaseerd op een profiel van iemand die ik op Hinge tegenkwam, ik vond die man best knap, maar hij had foto’s met gruwelijk lelijke schilderijen die hij zelf maakte, waardoor ik dus dacht dat dit geen match ging worden.
Ik denk dat ik het juist wel zou kunnen handelen als het echt met hart en ziel wordt gemaakt en ik dat er wel in kan zien.
Tenzij het echt iets gruwelijks is ofzo.
Ja, maar er wel iets in kunnen zien en iets afschuwelijk vinden is nog wel een verschil in mijn ogen.
Maakt het mss nog erger ofzo, met hart en ziel ergens aan werken en dan zo een niet-ironische LV print brandblusser oid maken (zag ik laatst in een etalage staan).
Misschien heb ik er een te romantisch beeld bij, van een groot kunstenaar.
Jouw voorbeeld zou wel een flinke afknapper zijn idd! Maar in zulk werk lijkt het me ook moeilijk passie te zien.
Ik heb met iemand gedate die gedichten schreef in de sfeer van;
Woestijn. Zand. Kant. Wat?
En quote dit nog heel vaak met een goeie vriend als we ons vervelen
Er is een 1+1 gratis aanbieding van een product dat jij vaak gebruikt. Hoeveel sla je in?
- 1+1
- 2+2
- 3 tot 5 + 3 tot 5
- Zoveel ik thuis kwijt kan
0 stemmers
Ligt eraan hoevaak die aanbieding voorbij komt en natuurlijk of het houdbaar is.
Verse pasta bij de AH is volgens mij eens in de zes weken ofzo in de 1+1 aanbieding. Daar sla ik dan een paar verschillende soorten 1+1 van in. Gaat deels de vriezer in.
Maar bij een goede oatly aanbieding ga ik wel eens los. Heb denk ik nog 20 pakken op voorraad van de laatste goede deal.
Hahaha en dan tegen jou zeggen dat je het niet begreep zo diep was het
Vooral shampoo-conditioner, deo en tandpasta sla ik bij zulke aanbiedingen groot in. Als het eten is dan haal ik het als 1+1.
Het was echt een arrogante lul maar ja dat had ik eerst niet door (want verliefd )
Hangt ook heel erg van de intentie af voor mij, als iemand van die heel lelijke rijkemensenkunst maakt (inderdaad niveautje LV brandblusser ofzo zoals @Bunnyslippers noemt) en dat echt vanuit de overtuiging doet dat diegene iets heel moois en bijzonders aan het maken is ben ik echt direct weg. Maar als iemand zelf ook wel doorheeft dat ze domme dingen aan het maken zijn maar het gewoon als verdienmodel zien en als manier om geld te verdienen aan de slechte smaak van rijke mensen zou ik er wel om kunnen lachen en er een veel minder groot probleem mee hebben.
Als iemand er plezier aan beleeft van het maken van de kunst wie ben ik dan om het lelijk te vinden. Ik maak ook dingen die mijn partner niet mooi vindt en heb ook tatoeages die van hem niet zo hoeven maar ik vind dat wel heftig om als dealbreker te hebben.
Tenzij er verwacht word van mij om elke week bij een spoken word voorstelling te zitten want er zijn grenzen
Heb jij vrienden die kunst maken? Hoeft niet perse als werk maar wel iets serieuzer dan een keertje voor de grap een keertje een middagje schilderen op een regenachtige zondag.
- Ja, schilderijen/tekeningen/2d beeldend werk
- Ja, keramiek/beelden/3d beeldend werk
- Ja, film/animatie
- Ja, gedichten
- Ja, muziek
- Ja, nog iets anders
- Nee
0 stemmers
En wat vind je van wat je vrienden maken?
- Het wisselt per persoon maar ik heb vrienden die ik echt mooie dingen vind maken
- Het wisselt per persoon maar ik heb vrienden die ik wel prima dingen vind maken
- Het wisselt per persoon maar ik heb vrienden die ik echt lelijke dingen vind maken
- Ik vind alles wat mijn vrienden maken oprecht mooi
- Ik vind alles wat mijn vrienden maken mid/wel prima
- Ik vind alles wat mijn vrienden maken lelijk
- Ik heb geen vrienden die kunst maken zeg ik toch
- Anders
0 stemmers
Nouja ik heb journalistiek gestudeerd dus heb een Bachelor of Arts. Telt dat als kunstopleiding?
Edit: dit is uiteraard geen serieuze opmerking.
Huh nee dat lijkt me niet toch, alle geesteswetenschap zou dan kunst zijn?
Wel als je geschiedenis dan ook een kunstopleiding vindt
Ja mee eens hoor. Maar ik had een docent die altijd even moest benoemen dat we toch echt wel een kunstopleiding deden omdat het geschreven woord ook kunst is blablabla.