Vind jij Taylor swift irritant?
- Ja enorm
- Ja behoorlijk
- Ja een beetje
0 stemmers
Vind jij Taylor swift irritant?
0 stemmers
Mwa, vooral haar fans
Nee đ«¶
Komt het door racisme dat BeyoncĂ© nooit AOTY heeft gewonnen als de artiest met de meeste Grammyâs?
0 stemmers
Dat ze deze voor Lemonade niet kreeg en ook niet voor Renaissance is beyond me
En elke keer weer die openhangende bek als ze totaal onverwacht een award wint voor de 57373 albums die ze per jaar uitgeeft.
Vrouw je bent 35
Oh ja die totĂĄĂĄĂĄle verbazing elke keer ![]()
Fucking Celine Dion snub ook. Ze krijgt een award uit haar handen, haar fucking 14e grammy ofzo, en grist dat ding uit haar handen zonder haar ĂŒberhaupt aan te kijken. En dan kondigt ze haar nieuwe album aan tijdens haar speech met zoveel enthousiasme en je ziet de hele zaal echt kijken van ga weg joh vrouw
En dan Miley die na 15 jaar eindelijk haar EERSTE grammy wint en de hele speech aan Mariah Carey, die m uitreikte, wijdt.
Toch een verschil.
Self titled ook, ben gewoon elke keer verbaasd. Wat moet zij doen om het wel te winnen. Alles zit erin verwerkt: story telling, muzikaliteit, het is niet meer aan een genre toe te schrijven, visueel ondersteund, tournee wereldwijd verkocht.
I mean come on!
Misschien nog een jaar wachten en hopen dat de Grammy volgend jaar denkt goh het komt toch wel slecht over dat we al VIJFENTWINTIG JAAR deze award niet hebben uitgereikt aan een zwarte vrouw.
Mijn favoriet is dat ene filmpje van Taylor Swift waar ze een âdansâ doet met een stoel en de comments helemaal los gingen van hoe sexy en goals. Ik zal kijken of ik âm hier kan posten, maar dit filmpje is wat mij betreft het perfecte voorbeeld hiervan.
Ze is echt een slimme zakenvrouw wat mij betreft. Maar de beste zangeres/ performer/ songwriter whatever??? Om maar niet te spreken over ethical billionaire uitspraken van fans. Het zijn dus denk ik ook vooral de fans die ik irritant vind.
Gelukkig was Macklemore het daar zelf ook mee eens.
Voor mijn gevoel is dat mens ook al weken lang elke dag op de tv om alles wat ze doet hahah vermoeiend
En hoe ze in 2016 won van To Pimp a Butterfly⊠niet serieus te nemen. Deel zal smaak zijn maar come on
4 dagen later als, tegen alle goede voornemens in, de afwas weer eens de hele keuken heeft overgenomen en ik geen andere keuze heb dan afwassen omdat ik anders niet kan koken.
Oh ja dat vond ik zĂł zielig hoe Celine Dion daar compleet genegeerd werd en toen langzaam van het podium afliep terwijl Taylor iedereen op het podium omhelsde.
En sommige mensen zeggen dat Celine vanwege haar ziek zijn niet aangeraakt of geknuffeld wilde worden maar zelfs als dat zo is, acknowledge op zijn minst dat die vrouw en een van de beste zangeressen ooit daar staat?!
Ja tering ik kan echt huilen om hoe dit voor Dion gaat aflopen. Echt een wereldster en een onwijs leuke vrouw ook (compleet gebaseerd op Carpool Karaoke dit). De totale arrogantie van Swift, ughhhh
Zij hoort echt samen met Coldplay in een speciale hel. Alsjeblieft niet de gewone want daar ga ik ook naar toe en als ik hen daar ook nog tegen moet komen

Maar is het wel echt jouw hel als zij daar niet zijn? ![]()
Ja maar ik ga gewoon naar de hel omdat ik lach als kindjes vallen en dat soort dingen, niet omdat ik verschrikkelijk ben zoals Taylor en Coldplay ![]()