Spoken word is echt mijn angst ik vind dat zo vreselijk
Oei, maar goed dat je er van af bent dan
Vooral familie en ik vind alles altijd leuk omdat ze er trots op zijn en het graag laten zien maar het zijn niet altijd dingen die ik zelf aan de muur zou hangen
Je krijgt een kaartje voor een event voor je verjaardag van een vriendin. Event wordt gecanceld, vriendin krijgt geld terug van de kaartjes. Dit jaar is het event opnieuw, ze wil er weer graag samen met je heen maar er wordt verwacht dat je nu het kaartje gewoon zelf betaalt. Dit is:
- Logisch toch
- Geen mening
- Beetje gek van je vriendin, het was toch een cadeau?
- Anders, namelijk
0 stemmers
Oeh lastig, ik geloof dat ik het niet heel raar zou vinden om zelf te betalen maar had ik iets anders gekregen vorig jaar? Haha ik moet nu denken aan al die tegoedbonnen voor een keer lunchen enzo die nooit worden verzilverd want ik ga er zelf niet om vragen dus ik geloof dat ik dit niet tegen mijn vriendin zou zeggen
Haha nee niets anders gekregen vorig jaar. Ik vind het gewoon een beetje een ongemakkelijke situatie nu, maar zal waarschijnlijk gewoon zelf betalen.
Moet nu ook denken aan die kaartjes die je dan kreeg voor je verjaardag met: ik neem je lekker mee voor een dagje sauna/uit eten/high tea en dat het er dan natuurlijk idd nooit van komt
Dat laatste precies!
Ik snap de ongemakkelijkheid in deze situatie hoor, je vriendin is het misschien vergeten en moet je dan zelf zeggen hee ik krijg nog wat van jou?
Altijd al geweten dat ik heel kunstzinnig ben, haha. Met mijn HRM opleiding⦠Valt kennelijk ook onder Bachelor of Arts
De mensen die ik ken doen het wel grotendeels naast een vaste (kantoor)baan, maar ja, ik woon in een stad waar gevoeld ongeveer 1 op de 10 mensen DJ is, dus ken sowieso al een hele hoop mensen die āiets met muziekā doen
Is het voor jou belangrijk dat je partner tzt met jou wilt trouwen?
- Nee, ik wil zelf niet eens trouwen
- Nee, als er maar andere duidelijke signalen van langetermijncommitment zijn
- Nee, ik ben niet op zoek naar langetermijncommitment op dit moment
- Ja
- Geen idee
0 stemmers
- Ik ben al getrouwd en dit was belangrijk voor mij
- Ik ben al getrouwd en dit was niet belangrijk voor mij
0 stemmers
Niet beetje gek, maar fucking raar. Het is een cadeau dus geef het gewoon alsnog, zij heeft toen dat geld teruggekregen dus dam geef je dat of uit aan een nieuw cadeau of idd aan de nieuwe kaartjes. Tenzij het opeens flink duurder is geworden, vind ik het hartstikke gierig
Ik noem mijn werk om die reden ook een linkse hobby
Uiteindelijk zijn we wel getrouwd omdat het allemaal wat makkelijker was dan dingen vastleggen bij een notaris, maar we hebben vanaf begin gezegd dat we allebei niet perse de behoefte voelen om te gaan trouwen.
Heb die opties even toegevoegd
Net als @Mrs.Fraser was het goedkoper en makkelijker om te trouwen dan alles los bij de notaris te regelen.
Het is ook in principe een contract
Als je kookt, wanneer ruim je dan op?
- Tijdens het koken
- Tijdens het wachten bij het koken
- Doet iemand anders
- Als het eten klaar is
- Na het eten
- Ergens in de avond omdat het toch nog moet gebeuren
0 stemmers
Kan echt elk van bovenstaande opties zijn haha
Verschilt ook wel wat je maakt, bij ovengerechten kan het bv veel sneller tussendoor
Mijn vriend en ik koken zoān beetje om en om, en soms komt het dan net zo uit dat de een de troep van de ander moet opruimen.
Mijn vriend laat altijd alles overal liggen, ik ruim het tijdens het koken altijd al op. Zo irritant en oneerlijk is dat.
Tijdens het koken de dingen die niet meer gebruikt worden zoals messen, snijplank, knoflookpers etc. Ook direct al het groenafval etc bij het gft. En na het eten direct de pannen en borden.