Stel je persoonlijke vraag #48

Relatie met een docent(/hoogleraar)
  • Kan altijd
  • Kan alleen na afstuderen
  • Kan binnen je studie als er geen vakken meer bij de docent gevolgd worden
  • Kan als het een docent van een andere studie is
  • Kan als het een docent van een andere faculteit is
  • Kan alleen als er geen enkel professioneel contact is of is geweest
  • Kan nooit

0 stemmers

1 like

Toen de kappers in de lockdown niet open mochten ben ik m’n eigen haar gaan knippen en ik vond het daardoor makkelijker om te experimenteren met veel korter haar, ik ben uiteindelijk gestopt totdat ik een boblijn had

Als ik nu foto’s zie van mezelf met langer haar kan ik niet begrijpen dat ik zo lang met een zielig bosje slierterig haar heb gelopen :sweat_smile:

5 likes

Wat zeg jij?

• Auto
  • Oto

0 stemmers

• RestaurANT (de t spreek je uit)
  • RestaurAHN (op z’n Frans)

0 stemmers

• NormaLIter
  • NorMAliter

0 stemmers

3 likes

Ik zei altijd oto maar nu steeds vaker auto omdat dat gebruikelijker is waar ik nu woon

4 likes

Heb ooit met iemand gedatet die zei “no way dat mijn kinderen later auto zeggen het is ooootoooo”

1 like

Oto maar wij zeggen ook ijskast.

Je wil toch je kinderen een zo goed mogelijke start geven.

8 likes

die franse uitspraak van restaurant vind ik zo irritant en elitair

14 likes

Ik zeg eigenlijk meer resTUrant kom ik net achter :joy:

4 likes

Haha mooi

Net als mijn zwager die nergens een mening over heeft behalve ‘mijn kind draagt geen tuinbroek’

Zo specifiek ook

1 like

Ik ken ook iemand die op z’n Frans ‘parfum’ zegt. Zo’n aansteller.

6 likes

Maar jullie zeggen wel dossier op z’n Frans. Waarom is dat dan niet elitair? Omdat iedereen het zo uitspreekt?

8 likes

Doosjeeej haha. Echt frans wil ik dat niet noemen.

16 likes

Ja, dat heb je wel mooi omschreven. Je moet vooral niet de indruk wekken dat je iets beter weet.

1 like

Ja had er bij moeten zetten dat het iets zeurderig klinkt dan het Frans dos-jé - doossiiieeejeeee haha

2 likes

Jaa en ook niet bruschetta of pistacchio of gnocchi goed uitspreken hoor!! Pretentieus gedoe al die mensen die iets goed willen uitspreken pff

4 likes

Knokkie hehehe sorry @anon30197667

maar daar hebben we gewoon een nederlands woord voor toch. ik vind parfuhhh of restauraahhhnn gewoon zo overdreven omdat daar een standaarduitspraak in het nederlands voor is. engelse woorden spreek je, in een nederlandse zin, toch ook niet uit met een perfect engels accent? ‘ik ga even ketchup halen’ zeg je toch ook gewoon ketsjup met een nederlands accent. gnocchi spreek ik wel uit als njokkie maar als ik nederlands praat klinkt het alsnog anders dan wanneer ik italiaans praat

17 likes

Zou jij een speeddryer willen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Dacht eerst: wat is dit nu weer voor bullshit product.
Maar het eigenlijk best wel slim :sweat_smile: Nog te duur nu (voor mijn budget).

2 likes

Zou je dat niet allemaal van die vouwen krijgen waar dat rek zit te verwarmen

1 like