Dat is vaak de afsluiting, de inleiding gaat meestal over totaaal iets anders valt me op. Net dat ene onderdeel van De Slimste Mens.
Wat bedoel je met Braziliaanse limonade? Ik drink wel vaak Guarana (Antarctica) maar bedoel je dat?
Ik denk die limonade van limoenen en gecondenceerde melk.
Ah nooit van gehoord, tiktoktrend?
Niet eens haha. ( in iedergeval niet op mijn fyp) ik heb dat recept wel van pinterest .
Hahah ik loop inmiddels echt een decennium achter met alles.
Kwam er gister achter dat er een band is die Boygenius heet maar dat zijn vier of drie, meerdere iig vrouwen?
ja wat @Soy.peor zegt, ik ken het niet van tiktok maar gewoon van zuid-amerikaanse restaurants. dus ook onder die naam gewoon
Warning: boomer polls
Vind jij dat drivers license lied leuk?
- Ja
- Ken ik niet
- Nee echt kut
0 stemmers
Ken je nog een ander lied van die meid ?
- Ja
- Nee
- Ken er nul
0 stemmers
Weet je wie dit is?

- Ja
- Nee
- Nee maar wat een verschrikkelijke make up
0 stemmers
Ik voel een generatiekloof ![]()
Ja of het ligt aan jouw slechte smaak.
haha ik snap vooral niet waarom niemand blijkbaar is doodgegooid met good 4 u (of ze weten gewoon niet dat het van haar is)
Ja maar wat een verschrikkelijke make-up. Wil altijd haar gezicht afpoetsen wanneer ik een foto of video zie.
Ik zou het in het dagelijks leven niet mooi vinden maar kan het wel waarderen bij Sabrina omdat het voor mn gevoel echt een personage is dat ze neerzet. Beetje de Marina/Electra Heart voor een nieuwe generatie.
Ik weet niet eens wie dat zijn ![]()
Huehuehue lekker makkelijk zo ![]()
Ho ho ho
De out of control dochter van een afkeurende Electra Heart dan.
Heeft er iemand een lekker recept voor jollof? en eventuele bijgerechten? @kali @Mette12 @zwaardvis @SayMyName
Ik had een tijdje dat ik polls ging maken over taboe/kink seksonderwerpen, dat was eigenlijk wel vermakelijker.
Moet ik dat weer doen?
- Ja leuk
- Alsjeblieft niet zeg
0 stemmers