Dat inbeelden in bed had ik vroeger zeker ook weleens, en ook dat ik bang was mijn ouders te verliezen, maar toen voelde het nog veel ‘onwaarschijnlijker’ terwijl het nu echt zo voelt van Ohhh shit dit kan ook elk moment gebeuren, want niks is zeker. Ik ben er wel voor in therapie hoor, want denk er de laatste tijd veeeeel te veel aan en dat is niet goed.
Ja same, zoveel merken komen om de haverklap wel in een goede actie. Is het niet bij de AH is het wel bij een andere supermarkt.
Maar oatly echt te weinig. Altijd een gare actie met tweede voor de helft ofzo, of 2+1. Nee rot op, ik wil minstens 50% in totaal. 1+1 oatly is voor mij dan ook inslaan hoor
Ja eerst heel erg, tot aan paniekaanvallen toe. Nu niet meer. Mn moeder komt me halen die dag en dan is alles goed
Heb jij ooit een boblijn gehad?
- Ja
- Nee
- Ja heb ik nu
0 stemmers
Ik dacht vorig jaar nog van niet maar toen gebeurden er 2 dingen waardoor blijkt dat ik wel een gezonde “angst” heb voor de dood
Nee, ik vind alle posts en reacties over of ze irritant is vervelender
Dat ik zelf dood ben is hoe het is, maar ik weet gewoon dat mijn geliefdes er helemaal kapot van zullen zijn en het idee dat ik ze dat aan kan doen maakt me zo verdrietig
Ik denk elke nacht “ik zou zomaar nooit meer wakker kunnen worden” maar ben eerder bang voor het mogelijk bewust zijn van mijn hypothetische naderende dood. Ik ga dan liever plots dan dat ik ziek wordt
Ik moest dat verplicht van mijn ouders tot mijn 12e, en dan nog een pony (een frou voor de Belgen) erbij. Alsof ik een Duplo poppetje aan het cosplayen was
Ja, dit! Gelukkig niet tot mijn twaalfde, maar het werd ook nog gewoon door één van mijn ouders zelf geknipt en niet eens door een kapper😩
Ik ben niet persé bang voor de dood an sich, maar ik ben wel bang om jong te overlijden. Dat mijn kinderen mij nog zo nodig hebben en zij het dan op jonge leeftijd zonder mij moeten doen en ik hun niet mag zien opgroeien.
Ja same. Ik vind het zo’n geruststellend idee dat hier vanzelf allemaal een eind aan komt. Soms fantaseer ik er ook over. En dan niet zoals je wel eens hoort dat mensen voor zich zien dat iedereen staat te janken op hun begrafenis want dat boeit me niet zo. Maar gewoon dat moment dat er opeens niets meer is. Heerlijk.
Ging net ff friet halen voor mij en vriend. Ik nam:
- 1 friet met bakje mayo en bakje curry
- 1 groente kroket
- 1 broodje kaassoufle met pinda saus
Wat heb ik betaald denk jij
- 7.50 - 10
- 10 - 12
- 12 - 14
- 14 - 16
- 16 - 18
- 18+
0 stemmers
18+, omdat tegenwoordig alles duur is
Mijn nicht heeft haar zoon praktisch dezelfde naam gegeven als het kind van haar broer (haar neefje, en het neefje van haar kind dus). Het is geen familienaam of zo. Er zit ongeveer twee jaar tussen in leeftijd.
Het is echt onhandig, maar misschien vooral als je er niet zo dichtbij staat (zelf zien ze elkaar heel vaak en weten ze onderling denk ik meestal wel welk kind ze bedoelen als ze een naam noemen). Ik zie ze niet vaak, en als mijn oom verhalen gaat vertellen over zijn kleinkinderen maakt dit het extra verwarrend.
Van de andere kant heten ongeveer de helft van alle mannen aan mijn vaders kan van de familie hetzelfde omdat er nou eenmaal een zeer hardnekkige familienaam was (voor en achternaam), die elke oudste zoon kreeg. Vroeger was het dus heel normaal als je 10 Bas van Toors in de familie had (dit is een fictieve naam zo heten ze niet )
Ze zeiden altijd ‘Bij ons in de familie heet iedereen Jan, behalve Piet, die heet Kees’
Hilarisch
Laat me niet langer in spanning!
Mijn opa kwam uit een gezin van 10 waar er 4 Henk heetten.
Oh, maar dat is toch niet zo raar?
Hahaha srry had het er ff onder moeten zetten
14.25!!! Voor een friet en 2 snacks
Absurd toch??? Ik dacht oh lekker diner voor een 10tje nou mooi nie