Ik vertrouw jou blind dus heb hem even opgeslagen. Al eet ik het alsnog liever bij jou haha.
Ik vond deze goed en niet te moeilijk
Vaak wordt er ook plantain bij gedaan, maar persoonlijk hou ik daar niet van dus daar heb ik geen recept voor
Ohh dankjewel
ook @Mette12! nog aanraders voor bijgerechten? Echt zin om dit morgen te gaan maken nu
Denk je dat mensen jou zouden omschrijven als iemand die âweet wat ze wilâ?
- Ja, ik denk dat ik wel zo overkom
- Misschien, maar ik weet het niet zeker
- Hangt er heel erg vanaf wie je het vraagt (collegaâs wel en vrienden niet, bijvoorbeeld)
- Nee, sowieso niet
- Anders
0 stemmers
En heb jij zelf het idee dat je âweet wat je wilâ?
- Ja, helemaal
- Wel redelijk/enigszins
- Nee, totaal niet
- Qua grote lijnen wel, met kleinere dingen niet
- Qua grote lijnen niet, met kleinere dingen wel
- Op het gebied van werk wel, meer persoonlijk/privé niet
- Op het gebied van werk niet, meer persoonlijk/privé wel
- Anders
0 stemmers
Met grote lijnen bedoel ik dan dingen als dat je goed weet wat je ideale situatie zou zijn wbt werk, wonen, relatie etc., en met kleinere dingen eerder dat je bijvoorbeeld goed weet waar je wel en geen zin in hebt qua activiteiten met vrienden oid of dat je op je werk goed weet welke kant je op wil met een project ofzo. Wisselt natuurlijk enorm per situatie maar gemiddeld genomen.
Ik heb meerdere scenarioâs die ik wil die soms samen gaan en soms elkaar uitsluiten.
Ik eet het het liefst met extra groente erdoor (erwtjes en wortel meestal, soms paprika) en veel gefrituurde bakbanaan! Ik vind de rijst en de bakbanaan allebei zo lekker dat ik verder liever geen side dishes doe zodat ik daar lekker veel van kan eten. (En ik vind het het lekkerst met heel rijpe bakbanaan zodat 'ie lekker zoet is maar dat is net wat je zelf liever hebt)
Met kip is wel echt heel lekker ook maar ik kook thuis bijna altijd vega en heb daar niet echt een waardige vleesvervanger-optie voor.
O ja dat wist ik dus niet
Weet vooral wat ik allemaal niet wil
Oh ik krijg hier mega veel honger van
Zo lekker
klinkt heerlijk! Ik eet geen vlees ook dus ga dan even nadenken voor proteĂŻne erbij. Misschien linzen of bonen? En laatste vraag, welk recept voor bakbanaan gebruik je?
Koop bakbanaan, hoe donkerder, hoe zoeter. Snij huid eraf en vervolgens in schijfjes. Bak in hete olie.
Ik eet meestal baka bana vandaar, thanks! Zin in
Ik hoorde vorig jaar bij haar top 0.5% luisteraars. Ik voelde me toen wel even misplaatst bij een andere generatie horen, ben 30 en geen 16.
Als je snel scrollt lijkt ze op Jenna Marbles
Is dit een stockfoto met zelfbedachte namen? Wie is dit? Waar kennen we deze persoon van?
Hahaha dit is best een goed spel eiglk. Artiest of stockfoto.
Ik weet of je bedoeld dat ik dan bij de tweede poll een willekeurige bejaarde ga duwen die een willekeurig ander persoon duwt, of dat die bejaarde mij duwt. Ben er vanuit gegaan dat die bejaarde mij duwt en dan is het zeker wel van me afduwen. Blijf met je fikken van mij af.
Ik werk als behandelaar met ouderen. My goddie ze kunnen er echt wat van, vooral als ze cognitief wat achteruit gaan en hun remmingen verliezen.

