Stel je persoonlijke vraag #48

Wie is dit?

• Chelsi McZae
  • Averi McMae
  • Tate McRae
  • Kyndal McTae
  • Gray McBae

0 stemmers

2 likes

Ik zou het in het dagelijks leven niet mooi vinden maar kan het wel waarderen bij Sabrina omdat het voor mn gevoel echt een personage is dat ze neerzet. Beetje de Marina/Electra Heart voor een nieuwe generatie.

1 like

Ik weet niet eens wie dat zijn :skull_and_crossbones:

15 likes

Huehuehue lekker makkelijk zo :rage:

3 likes

Ho ho ho

8 likes

De out of control dochter van een afkeurende Electra Heart dan.

3 likes

Heeft er iemand een lekker recept voor jollof? en eventuele bijgerechten? @kali @Mette12 @zwaardvis @SayMyName

2 likes

Ik had een tijdje dat ik polls ging maken over taboe/kink seksonderwerpen, dat was eigenlijk wel vermakelijker.

Moet ik dat weer doen?

• Ja leuk
  • Alsjeblieft niet zeg

0 stemmers

1 like

Ooh echt? Ik weet dat ik er een sterke mening over heb en als het onderwerp ter sprake komt geef ik die ook, maar one issue forummer daarover vind ik mezelf eigenlijk niet oeps is ook zeker niet de bedoeling. Maar goed dat je het zegt want dan ga ik dat wel minderen.

Sabrina Carpenter

Kennelijk een zangeres. Ze heeft vooral een heel groot hoofd op een heel klein lijfje.

3 likes

dat je daar vaak polls over maakt betekent toch niet dat je een one issue forummer bent

6 likes

Ja geen idee haha maar ik vind het wel irritant als iemand het alleen maar over vreemdgaan oid zou hebben
 kijk mijn mening daarover gaat niet veranderen, maar om daar nou mee geassocieerd te worden vind ik ook niks :joy:

1 like

hahah nou ja het was mij persoonlijk sowieso niet opgevallen maar niks valt mij ooit op dus misschien ben ik geen graadmeter

2 likes

Ik ben niet een van de mensen die je tagt en ik heb zelf alleen nog Nigeriaanse jollof gemaakt maar daarvoor vind ik het recept van Yewande Komolafe fijn! Ik maak 'm niet altijd in de oven, ook wel eens gewoon helemaal op het fornuis

7 likes

Same :joy:

Ik vertrouw jou blind dus heb hem even opgeslagen. Al eet ik het alsnog liever bij jou haha.

5 likes

Ik vond deze goed en niet te moeilijk
Vaak wordt er ook plantain bij gedaan, maar persoonlijk hou ik daar niet van dus daar heb ik geen recept voor

3 likes

Ohh dankjewel :heart_eyes: ook @Mette12! nog aanraders voor bijgerechten? Echt zin om dit morgen te gaan maken nu

2 likes

Denk je dat mensen jou zouden omschrijven als iemand die ‘weet wat ze wil’?

• Ja, ik denk dat ik wel zo overkom
  • Misschien, maar ik weet het niet zeker
  • Hangt er heel erg vanaf wie je het vraagt (collega’s wel en vrienden niet, bijvoorbeeld)
  • Nee, sowieso niet
  • Anders

0 stemmers

En heb jij zelf het idee dat je ‘weet wat je wil’?

• Ja, helemaal
  • Wel redelijk/enigszins
  • Nee, totaal niet
  • Qua grote lijnen wel, met kleinere dingen niet
  • Qua grote lijnen niet, met kleinere dingen wel
  • Op het gebied van werk wel, meer persoonlijk/privĂ© niet
  • Op het gebied van werk niet, meer persoonlijk/privĂ© wel
  • Anders

0 stemmers

Met grote lijnen bedoel ik dan dingen als dat je goed weet wat je ideale situatie zou zijn wbt werk, wonen, relatie etc., en met kleinere dingen eerder dat je bijvoorbeeld goed weet waar je wel en geen zin in hebt qua activiteiten met vrienden oid of dat je op je werk goed weet welke kant je op wil met een project ofzo. Wisselt natuurlijk enorm per situatie maar gemiddeld genomen.

2 likes

Ik heb meerdere scenario’s die ik wil die soms samen gaan en soms elkaar uitsluiten.

2 likes