Ik doe precies wat @Daelyss zegt ja! En direct na het bakken een klein beetje zout erover
Ik hoorde vorig jaar bij haar top 0.5% luisteraars. Ik voelde me toen wel even misplaatst bij een andere generatie horen, ben 30 en geen 16.
Als je snel scrollt lijkt ze op Jenna Marbles
Is dit een stockfoto met zelfbedachte namen? Wie is dit? Waar kennen we deze persoon van?
Hahaha dit is best een goed spel eiglk. Artiest of stockfoto.
Ik weet of je bedoeld dat ik dan bij de tweede poll een willekeurige bejaarde ga duwen die een willekeurig ander persoon duwt, of dat die bejaarde mij duwt. Ben er vanuit gegaan dat die bejaarde mij duwt en dan is het zeker wel van me afduwen. Blijf met je fikken van mij af.
Ik werk als behandelaar met ouderen. My goddie ze kunnen er echt wat van, vooral als ze cognitief wat achteruit gaan en hun remmingen verliezen.
Die oprotten graftak is in mijn familie echt zo populair. Hoorde mijn moeder (73) het zelfs laatst gebruiken ![]()
Disclaimer: wel als grapje, niet echt tegen een oude persoon. (Behalve bij mijn ouders maar die snappen het grapje.)
Ja en I love it ![]()
Het meest asociale wat ik bejaarden zie doen is dat ze te lang bij de kassa staan omdat ze lekker aan het beppen zijn met de kassamedewerker. Niet echt asociaal. Hoogstens irritant als jij in die rij bij de kassa staat
Haha nee is een echte zangeres, genaamd Tate McRae.
Maar ik vind die naam dus peak the Sims standaardnaam en geen echte mensennaam. En de andere voornamen waren de eerste resultaten bij een ānames like Tateā google. En de achternamen gewoon laten rijmen dus.
Wat ik persoonlijk heel vervelend vind. Is als ik een ouder persoon vriendelijk gedag zeg dat je dan een moker chaggerijnig gezicht terug krijgt. En verder niks geen hoi geen mompel geen glimlach.
Ik vind dat je respect moet hebben voor iedereen, ouder of jonger
Jaa ik voel me dan zo ongemakkelijk haha. Sta je daar van oh nou⦠dan niet i guess
Mijn opa is zoān asociale bejaarde en ik schaam me daar erg voor
Gewoon pure aloe vera erop smeren. Niks aan de hand. Die dingen kan je zelfs nog van ekoplaza halen. Werkt bij mij echt geweldig, wel direct na het scheren ,deh, is alles nog open.
Ik had dit altijd dus daarom heb ik het nu gelaserd
Sinds ik een volle 70s driehoek laat staan bijna nooit jeuk meer ![]()
Ik blijf erbij, voor veel oudere mensen gaat de wereld gewoon echt te snel omdat ze cognitief veel inleveren. Je bent op een bepaalde leeftijd en je hoort er soort van niet meer bij, mensen nemen je minder serieus, heb je zorg nodig krijg je vaak te maken met vooroordelen, alsof je geen mens meer bent? Terwijl als je verder kijkt dan het " oudje " zie je gewoon een mens. Mensen hebben je al sneller afgeschreven want je bent oud en je beste tijd zit er op. Ik vind dat echt vrij heftig en zielig. Ik weet heus wel dat er ook mensen heel naar oud worden en verbitterd maar vaak zit er ook wel het een en ander achter.
Er zijn zoveel oudere mensen die eigenlijk intramuraal moeten wonen maar gewoon nog niet te slecht zijn of lichamelijk nog iets teveel kunnen terwijl ze al niet goed voor zichzelf kunnen zorgen er zijn zoveel schrijnende verhalen. Er zit vaak zoveel meer achter, oud worden is echt veel inleveren en elke dag weer een stukje levend rouw want je wereld om je heen valt weg en veel achteruitgang zowel cognitief als lichamelijk
Ik wil dit ook zo graag. Maar letterlijk alles heeft bij mij een volle bos zelfs mn teen. Maar mn schaamhaar is een beetje het hoofd van een kale man die wilt verbergen dat hij kaal is door het beetje haar dat hij heeft maar lang te laten groeien en dat dan wilderig over mn hoofd laat hangen. Sorry voor dit beeld maar ik moest deze teleurstelling even kwijt.