Stel je persoonlijke vraag #48

Ik eet het het liefst met extra groente erdoor (erwtjes en wortel meestal, soms paprika) en veel gefrituurde bakbanaan! Ik vind de rijst en de bakbanaan allebei zo lekker dat ik verder liever geen side dishes doe zodat ik daar lekker veel van kan eten. (En ik vind het het lekkerst met heel rijpe bakbanaan zodat 'ie lekker zoet is maar dat is net wat je zelf liever hebt)

Met kip is wel echt heel lekker ook maar ik kook thuis bijna altijd vega en heb daar niet echt een waardige vleesvervanger-optie voor.

1 like

O ja dat wist ik dus niet

1 like

Weet vooral wat ik allemaal niet wil

13 likes

Oh ik krijg hier mega veel honger van :drooling_face: Zo lekker

1 like

:heart_eyes: klinkt heerlijk! Ik eet geen vlees ook dus ga dan even nadenken voor proteïne erbij. Misschien linzen of bonen? En laatste vraag, welk recept voor bakbanaan gebruik je?

1 like

Koop bakbanaan, hoe donkerder, hoe zoeter. Snij huid eraf en vervolgens in schijfjes. Bak in hete olie.

5 likes

Ik eet meestal baka bana vandaar, thanks! Zin in

1 like

Ik zou ze zo snijden

7 likes

Ik doe precies wat @Daelyss zegt ja! En direct na het bakken een klein beetje zout erover

1 like

Ik hoorde vorig jaar bij haar top 0.5% luisteraars. Ik voelde me toen wel even misplaatst bij een andere generatie horen, ben 30 en geen 16.

5 likes

Als je snel scrollt lijkt ze op Jenna Marbles

1 like

Is dit een stockfoto met zelfbedachte namen? Wie is dit? Waar kennen we deze persoon van?

2 likes

Hahaha dit is best een goed spel eiglk. Artiest of stockfoto.

1 like

Ik weet of je bedoeld dat ik dan bij de tweede poll een willekeurige bejaarde ga duwen die een willekeurig ander persoon duwt, of dat die bejaarde mij duwt. Ben er vanuit gegaan dat die bejaarde mij duwt en dan is het zeker wel van me afduwen. Blijf met je fikken van mij af.

1 like

Ik werk als behandelaar met ouderen. My goddie ze kunnen er echt wat van, vooral als ze cognitief wat achteruit gaan en hun remmingen verliezen.

7 likes

Die oprotten graftak is in mijn familie echt zo populair. Hoorde mijn moeder (73) het zelfs laatst gebruiken :joy:
Disclaimer: wel als grapje, niet echt tegen een oude persoon. (Behalve bij mijn ouders maar die snappen het grapje.)

4 likes

Ja en I love it :heart:

4 likes

Het meest asociale wat ik bejaarden zie doen is dat ze te lang bij de kassa staan omdat ze lekker aan het beppen zijn met de kassamedewerker. Niet echt asociaal. Hoogstens irritant als jij in die rij bij de kassa staat

3 likes

Haha nee is een echte zangeres, genaamd Tate McRae.

Maar ik vind die naam dus peak the Sims standaardnaam en geen echte mensennaam. En de andere voornamen waren de eerste resultaten bij een ‘names like Tate’ google. En de achternamen gewoon laten rijmen dus.

4 likes

Wat ik persoonlijk heel vervelend vind. Is als ik een ouder persoon vriendelijk gedag zeg dat je dan een moker chaggerijnig gezicht terug krijgt. En verder niks geen hoi geen mompel geen glimlach.

5 likes