Nee ik heb echt een ei hoofd dus het is sws voorschut als mn haar strak zit
Ik zag net op tiktok een meid kip bakken in de treinđ Zou jij hier raar van opkijken?
- Ja en ik zou er wat van zeggen
- Ja maar ik zou verder niks doen
- Nee moet kunnen
- Anders
0 stemmers
Haha sorry dit is echt mijn heuvel, maar iets is niet âvoorschutâ, maar je staat voor schut.
Ben nu wel benieuwd wat andere dingen zijn die mensen hier âgeleerdâ hebben / inzicht gekregen hebben!
Hahah ja waar komt dit vandaan, brabant? Hoorde het vroeger kinderen ook altijd zeggen op de camping
Waarom worden alle kutte dialectdingen altijd meteen op Brabant afgeschoven
Omdat Brabant
Omdat die ook zeggen: âik ben aangeredenâ of âik heb dat nog nooit opâ en dat klinkt voor mij even kinderlijk haha sorry
Hahaha nou excuus
zij is zo irritant! ze was ook bij lang leve de liefde en toen claimde ze dat de aarde plat is omdat je er niet vanaf kunt vallen (dat kan dan toch juist haha)
JA MAAR WAT IS WATER DAN
Ik ken het alleen uit Utrecht
Omdat het 99% van de tijd echt hun schuld is (ik ben zelf ook brabo).
Een volk dat zegt dat ze âafgewerktâ zijn om aan te geven dat ze klaar zijn met hun werkdag verdient dit gewoon
Veenmollen
Maar⊠hoe? Wat was de warmtebron? Of had deze meid ook een airfryer mee net als die ene man in de trein
Zij heeft zoân zelfwarmende pan
Elektriciteit!
Eindelijk binnenkort nieuw seizoen van Outlander op Netflix. Nu was ik benieuwd. Zou jij in de 18e eeuw kunnen leven als vrouw met alle bijbehorende risicoâs, levenswijze etc om bij de liefde van je leven te zijn? Of toch leven in de huidige tijd zonder je liefde maar met alle voorzieningen en veiliger enzo en natuurlijk je familie en vrienden.
- Ik kies voor de liefde van mijn leven. Leven in de 18e eeuw neem ik voor lief
- Ik kies voor de liefde van mijn leven. Het lijkt mij ook fantastisch om in de 18e eeuw te leven
- Ik kies voor mijn huidige tijd, dan maar liefdesverdriet
- Ik kies voor mijn huidige tijd, ik geloof niet in de liefde van mijn leven
- Anders, namelijk
0 stemmers
Vertel me dat je wit bent, zonder te zeggen dat je wit bent
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #49 (Deel 30).