Stel je persoonlijke vraag #49

Wel geweest om over te stappen en twee keer Shake Shack gehad dus dat was top. Maar lijkt me verder echt kut.

De mensen die wel echt naar Dubai vlogen kon je er ook meteen uitpikken, dat waren heel typische mensen.

1 like

ik snap niet hoe mensen enthousiast kunnen zijn over een stad in een land waarin het zo slecht gaat met mensenrechten

6 likes

Echt alles aan Dubai lijkt me verschrikkelijk

25 likes

Ik had exact dit met Abu Dhabi ook! Had er een lange overstap en vond er een hele vreemde sfeer hangen. Sommige stukken voelde ook heel Amerikaans aan, met name in winkelcentra.

Al vond ik de mensen wel heel vriendelijk! Met name op het vliegveld vond ik ze echt 100x vriendelijker dan op het vliegveld in Dubai.

2 likes

Dit inderdaad :sob: in mijn fantasie is het net zo een video game area gecombineerd met de apocalypse

4 likes

Geen probleem. Al vind ik het wel een fijn idee dat er in mijn airfryer nooit iets niet-vegan is klaargemaakt bijvoorbeeld.

haha ik beeld het me altijd in als een soort islamitische versie van vegas

15 likes

En aanvullend:
Vind je het als vegetariër of veganist vervelend als jouw kroket in dezelfde fituur wordt gebakken als een vleeskroket oid?
(ben oa benieuwd vanwege de mac die zei dat daarom de vega mckroket niet permanent op het menu kan)

• Ja dat ik wil ik beslist niet
  • Nee geen problemen mee
  • Heeft wel mijn voorkeur maar is niet noodzakelijk

0 stemmers

1 like

Ik kan je bevestigen dat is ook echt zo. Bah bah.

Ja ik snapte dat dus ook niet, maar ik eet zelf wel vlees dus vind dat mijn mening hierover niet telt. Vind die vega mcKroket alleen echt super lekker en had hem graag standaard op het menu gezien

Ja dat is ook wel een goede omschrijving eigenlijk

2 likes

Sta jij op voor ouderen/iemand die slecht ter been is/zwangeren in het OV?

• Ja, natuurlijk
  • Nee, onzin
  • Anders

0 stemmers

Ik doe dat eigenlijk altijd wel. Ook als ik mezelf niet echt goed voel (chronisch ziek) en niemand anders doet het. Lijkt alsof het steeds minder normaal wordt? Nu ik toch echt wel zichtbaar zwanger ben, valt het me des te meer op hoe weinig mensen dat doen

2 likes

Mijn social anxiety is zo dat ik dan bang ben dat mensen het als een belediging opvatten 🫠 meestal terwijl ik over analyseer is iemand anders me dan voor.

9 likes

Ik deed het altijd wel maar ik ben ook chronisch ziek en momenteel lukt het me vaak niet om op te staan voor ouderen, voel me daar soms wel schuldig over.

2 likes

In een recept staat 1 teentje knoflook

• ok, dan doe ik dus 1 teentje knoflook in het recept
  • knoflook bah, die skip ik helemaal
  • 1 teen is geen teen, dat worden er 2 a 3
  • ik begin pas bij 5
  • wat een rare manier om 1 bol knoflook te spellen

0 stemmers

1 like

Dat lijkt me echt nog kutter dan zonder F1

9 likes

Ben je jezelf wel eens zat?

• Dagelijks
  • Regelmatig
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Stel je zou regelmatig een wapen bij je dragen, waar zou je dan uit kiezen? (Ja sorry dit is denk ik een aftermath van m’n schietpartij-ervaring van afgelopen weekend)

• Pistool
  • Vlammenwerper
  • Pijl en boog
  • Mes
  • Bijl
  • Geweer
  • Zwaard
  • Kauai doe eeeeven normaal

0 stemmers

1 like

Met de vlammenwerper zou ik iets of iemand per ongeluk afbranden denk ik.
Een mes komt misschien van pas bij een stuk fruit schillen maar zou ik ook een gevaar voor mezelf mee zijn.
En met de rest van deze wapens zou ik ook niet overweg kunnen :rofl:

1 like

Nooit een mes sowieso

Ze zeggen toch altijd de winnaar van een messengevecht eindigt in het ziekenhuis, de verliezer dood.

7 likes

Ik ga stuk hoeveel mensen (voor de grap neem ik aan) kiezen voor vlammenwerper. Stel je voor dat je echt rond gaat lopen met zo’n ding :joy: gta flashbacks

29 likes