Stel je persoonlijke vraag #49

Maar alleen bij plekken waarvan ik weet dat ze standaard naast de kaart bepaalde dingen maken. Ik ga niet naar een hamburgerrestaurant en dan vragen of ze ook een risotto voor me kunnen maken.

3 likes

Vooral voor mijn kind, bijvoorbeeld als ze een uitsmijter hadden maar niks voor kinderen, vragen of ik een boterham met kaas kon kopen zodat het ook iets had te eten.

Bij een Grieks restaurant een keer gevraagd of ze iets veganistisch voor me konden maken. Ja hoor, geen enkel probleem volgens de ober.
Ik kreeg een bord met gestoomde wortel en broccoli :sob:. Maar goed, eigen schuld I guess.

6 likes

en ā€˜bedje’

op een bedje van :face_vomiting:

5 likes

welke tandpasta gebruiken jullie?

• dezelfde als mijn ouders vroeger gebruikten
  • niet dezelfde als mijn ouders vroeger gebruikten
  • ik gebruik steeds andere tandpasta
  • ik gebruik geen tandpasta

0 stemmers

3 likes

Mijn ouders gebruikte rode parodontax :face_vomiting: zeker niet dat ik die vrijwillig nog gebruik.

6 likes

al mijn hele leven lang Aquafresh en wil nooit meer wat anders. Al het andere is smerig.

2 likes

Echt perfect voor als je koffie en de fucking gele thee van Clipper drinkt (of rookt).

Haalt echt alle aanslag weg, love it.

13 likes

Hadden ze die nog maar zoals die vroeger was!

6 likes

Dat is (was!!! voor ze de smaak zoetig maakten) de beste!!!

4 likes

Waarom word ik geĆÆnfluenced door fucking tandpasta

33 likes

Ja drie keer raden wie er alweer op google zat om te kijken waar ik dit kan kopen :smile:

13 likes

Hahah @Kwal en @Ludo, ja you love it or you hate it denk ik. Weet overigens niet hoe hij nu smaakt, heb het over de ā€˜oude’ smaak inderdaad, zo vies zoutig ofzo bah

2 likes

Wow ik was rode Parodontax helemaal vergeten maar vond die juist nice altijd, was meteen al van plan om die weer eens te kopen maar dat doe ik dan dus maar niet na de berichten van @Ludo en @Kwal :smiling_face_with_tear: Hou het wel op mijn lievelings van de DM, laatste keer dat ik in Duitsland was heb ik 10 tubes gekocht dus ik kan weer even vooruit

4 likes

Ik moest als kind van mijn orthodontist met Parodontax poetsen. De schrik als je nietsvermoedend de eerste keer die tandpasta gebruikt en het zout smaakt…

Moet zeggen dat het wel snel wende en daarna smaakte andere tandpasta zo zoet.

2 likes

Hahaha ja ik ook wth

:joy:

5 likes

Ik haal het meestal bij de apotheek, maar de lokale DA franchise heeft het ook. Kruidvat en Etos niet geloof ik.

4 likes

Iemand heeft vroeger mn main neopets account gehackt en ik had heeeeeel veel np’s en speciale brushes enzo. Echt janken. Vanalles geprobeerd om m’n account terug te krijgen maar nooit gelukt. Trauma 4 life

4 likes

Omg sad :weary: ik denk nog steeds wel eens aan key quest dat was zoo leuk, daar won ik ook die paint brushes wel eens

4 likes