Stel je persoonlijke vraag #49

Jaa was zo leuk he neopets! Keyquest was ook zo tof! Log soms nog weleens in, maar dat is dan op m’n tweede account en de teleurstelling die ik dan weer voel is groot :joy: het zit diep. Vooral alle verloren trofeeën enzo die je kreeg bij altador cup etc.

~

Oh en ik wil die tandpasta nu haha (maar blut)

3 likes

Kun je niet de klantenservice mailen? Ik had letterlijk dat ik mijn we vergeten was, ze vroegen me een aantal dingen zoals gebruikersnamen van vrienden die ik had, geboortedatum (was ook fake lol dus heb ik toen ook uitgelegd dat ik dat toen deed omdat ik niet oud genoeg was en dus de datum niet wist), oude wachtwoorden, items die ik had etc. Je zou het nog eens kunnen proberen :sob:

1 like

probeer jij graag nieuw eten uit? als je bijvoorbeeld in een restaurant bent en je hebt de kans om iets te proeven. dus niet zelf koken

• ja maar alleen als ik de ingrediënten al ken
  • ja zo lang het binnen mijn dieetwensen past
  • ja ik probeer echt alles uit
  • soms, af en toe
  • nee ik eet liever verschillende dingen die ik al ken
  • nee ik ben zo iemand die letterlijk altijd hetzelfde bestelt
  • nvt/anders/??

0 stemmers

De grap ontgaat mij

5 likes

ze vindt het grappig dat je je kind ‘het’ noemt ipv hij/zij (maar die ‘het’ verwijst naar ‘het kind’)

1 like

Dank je dat begreep ik maar niet waarom het grappig is. Ik kan ook hen typen maar dat vind ik zelf helemaal lastig.

4 likes

Ik denk omdat ‘het’ klinkt alsof het om een object gaat.

7 likes

Voed jij je kind non-binair op of is het vanwege privacy dat je niet hij of haar zegt?

1 like

Het is op verzoek van het kind zelf inderdaad.

35 likes

wat goed dat je dat doet! fijn voor je kind

4 likes

Lief, dankje :two_hearts:

3 likes

Beetje spijkers op laag water zoeken imho ook, puur taalkundig vind ik het niet raar om naar een grammaticaal onzijdig woord met ‘het’ te verwijzen @Sensatie :stuck_out_tongue:

8 likes

nee het klopt gewoon toch? ik vond het ook niet grappig

6 likes

Bij de Etos op Utrecht Centraal is de witte versie uitverkocht…COINCIDENCE? I THINK NOT

Also, 7.99 :flushed:

Heb jij whitening tandpasta op Utrecht Centraal gekocht?

• Ja
  • Nee
  • Wilde ik wel, maar ik stond ook voor een leeg schap

0 stemmers

7 likes

Ik vind het ook zeker goed dat je dat doet! Maar “het” als het om een persoon gaat, in dit geval jouw kind, vind je dat zelf als ouder zijnde niet wat onpersoonlijk klinken? Dus ben benieuwd naar jouw persoonlijke ervaring als je dat wilt vertellen uiteraard.

3 likes

Hahaha ik ga helemaal stuk om die tandpasta, we hebben elk jaar wel 1 of andere forumhype.
Toevallig ben ik na jaren in maart naar de tandarts geweest en hij zei dat bewezen was dat oral B whitening whatever blabla tandpasta het beste werkte. Maar ik dacht, jaja die sponseren jou gewoon. En als je geen 8 euro wil uitgeven dan smeer je je bek gewoon in met baking soda.

https://youtube.com/shorts/ABtU4dS9NPA?si=tiGGexTL5RwhJ3rp

6 likes

Ja baking soda + elke random tandpasta

2 likes

Heb jij gele tanden?

• Nee ik bleek
  • Nee van nature heel wit
  • Ja beetje geel
  • Heel erg geel

0 stemmers

4 likes

Vgm is dat wel heel slecht voor je tanden toch met baking soda? En teveel whitening toothpaste volgens mij ook. Want je schuurt gewoon het bovenste laagje tand weg, wordt je glazuur heel dun van. En kan uiteindelijk ook averechts werken omdat dan de laag dentine blootgelegd wordt en die is van zichzelf een beetje gelig

Tenminste, heb ik ooit van een tandarts gehoord.

1 like

Ja dat is zeker zo, maar de wens van mijn kind is daarin belangrijker

31 likes