Stel je persoonlijke vraag #49

Dat is ook beïnvloeding, jouw keuze om rechtsaf te gaan is hier niet autonoom maar volgt uit de keuze van andere voor de linker zijde

11 likes

Ja @fifo en @SuperCoolePinda

6 likes

Vrienden en partner. Voel me dan ook echt oud haha, ook heerlijk om met vrienden dan oude foto’s en video’s boven te halen. :older_woman:t4:

3 likes

Oh ja shit heb 'm meerkeuze gemaakt

Een van mijn allerbeste vriendinnen ‘ken’ ik echt al letterlijk mijn hele leven, we waren buurmeisjes en volgens mij moet er ergens een foto zijn dat ze bij mij op kraamvisite is.

Maar, ik zou het inmiddels juist leuk vinden om ook wat nieuwe vrienden/kennissen te hebben, maar dat lukt nog niet fantastisch

4 likes

ligt er heel erg aan door wie. ik heb wel vriendinnen waarvan ik de mening waardeer maar ik heb in bijna 10 jaar nog nooit meegedaan aan een forumtrend geloof ik. oh en met uniqloproducten ben ik makkelijk beïnvloedbaar want die stellen nooit teleur

3 likes

Ik heb hetzelfde! Mn moeder, die is overleden toen ik jong was, heeft zelfs eens tegen haar moeder gezegd dat ze deels voor mijn naam gekozen hebben omdat die goed klonk bij de naam van mn vriendin omdat het haar leuk leek dat we vriendinnen zouden worden en dat is dus nog steeds zo :heart:

27 likes

Een plastic lepeltje

Waarom staat ken tussen aanhalingstekens? Ken je haar niet echt?

2 likes

Ik zeg dat ook altijd als ik zeg dat ik mensen al m’n hele leven “ken” want van die eerste paar jaar weet ik niks meer haha, misschien bedoelt @Max ook zoiets

1 like
Ben jij unhinged online?
  • Ja, ik bedreig radio dj’s op Instagram omdat ze een gelekt nummer van Taylor Swift afspelen
  • Ja, ik doe mij voor als iemand anders
  • Ja, ik haat op influencers op een snark forum
  • Ja, ik maak reels over momenten die duidelijk privé hadden moeten blijven
  • Ja, ik stalk iemands social media
  • Ja, iets anders (wat?)
  • Nee, ik ben niet unhinged

0 stemmers

1 like

ja dit @ZusjevanJoost! Verder kennen we elkaar uiteraard echt goed, ik hoef maar te zeggen ‘oh wist je nog…’ en ze weet gelijk waar het over gaat en dan hoef ik mijn verhaal eigenlijk niet eens af te maken.

3 likes

Ik maak nooit reels

3 likes

Zitten al die mensen die op niet unhinged stemmen nooit in de influencertopics hier?

3 likes

Op kantoor, maar alleen in de (geluidsdichte) belruimtes.

5 likes

Ik vraag me dan af, als er mensen op bezoek bij jou komen voor een avondje en je weet dat zij wel alcohol drinken. Koop je dat dan van tevoren voor ze? Ik heb meerdere keren allemaal soorten speciaalbier gekocht omdat ik wist dat die mensen dat drinken. Vind dat altijd nogal een gedoe omdat ik zelf nooit bier drink en er ook 0.0 verstand van heb.

1 like

Ja mijn vriend drinkt geen bier, nu heb ik in de garage een hele random collectie aan bier staan. En ook altijd dat gezeur over hoe koud het moet zijn, weetikveel :joy:

1 like

Drink jij bier?

• Ja regelmatig en ik heb er ook verstand van
  • Soms
  • Nooit
  • Zelden

0 stemmers

Vorig weekend moest het ineens Hertog Jan zijn. Had gelukkig nog wat gevonden.

1 like

Neem sowieso maar voor een paar mensen de telefoon op, de rest mag me appen, maar als ik bel dan 9 van de 10 keer thuis en dan eigenlijk altijd op speaker. Maar als ik toevallig eens niet thuis ben als ik bel wel altijd met oortjes of gewoon aan mijn oor. Zou niet weten waarom ik in het openbaar op speaker zou bellen

4 likes

miss ontketen ik nu weer een hele discussie maar ik drink ook niet en het komt eigenlijk nooit bij me op om dan wel alcohol te halen als anderen bij me langskomen? ik kook en haal snacks enzo maar daar denk ik eigenlijk helemaal niet aan…?

5 likes