Stel je persoonlijke vraag #49

Een eicel

• is al de start van een leven
  • is nog niets anders dan een eicel

0 stemmers

1 like

Ik krijg opgezwollen Angelina Jolie lippen en aften van whitening tandpasta :weary: Het is me niet gegund mooie tanden te hebben haha

Ik vond mijn baby pas een baby toen het vingers en tenen had. Daarvoor vond ik er nog niet zoveel van haha

1 like

dit lijkt wel zo’n pro life reclame op de npo

3 likes

Het is technisch gezien wel de start van het leven toch?

Maar er zit nog geen ziel in of hoe je dat wil zeggen, beetje als een luis of een neet ofzo, die knijp je ook gewoon dood zonder schuldgevoel omdat het niet een bewust leven te noemen is.

5 likes

Lauwwarm eten klinkt sowieso voor (ook al is dat het niet per se)

5 likes

Nou ik ben wel geïnteresseerd, klinkt bijna als tandenbleeksel :laughing:
Maar het liefst wil ik een tandpasta eerst proberen ergens voor ik hem koop. Je hebt gore tandpastas die een laagje/slijm in mijn muil laten ontstaan in de nacht. Herkent iemand dit? Want als een vriendin dan dezelfde tandpasta heeft gebruikt, heeft zij nergens last van terwijk ik dus soort aangekoekt kwijl uit mijn mond kan halen de volgende ochtend. Ik heb dat dus bij een bepaald merk, maar dan vergeet ik vervolgens weer welk merk…
(Ook kan ik niet tegen coca…nog iets in tandpastas, dat irriteert als het op mijn lippen of kin komt dus zoek nu ingrediëntlijsten door, maar dat zit in echt veel tandpastas. Onnodig want het is voor schuimvorming)

2 likes

Huh nee toch? Toch pas met een zaadcel erbij?
Met alleen een eicel zelf kun je toch niet zoveel? De helft = niks imo. Anders zitten wij, met een baarmoeder en ovulatie, elke maand sowieso met een start van het leven. Nehh, het kán de start van iets zijn maar niet op zichzelf.

21 likes

die houtskooltandpasta van de hema is ook goed om je tanden witter te maken. ik ben ook allergisch voor cocamidopropyl betaine (ik heb er vooral last van in shampoo maar neem aan dat je dat wel bedoelt) en dat zit daar niet in

3 likes

Wat merk jij ervan bij shampoo? Daar heb ik er geen last van (denk doordat je het snel uitspoelt en ik vaak maar 1 p week mijn haar was), maar met tandpasta komt het altijd op mijn lippen/kin en dan wordt het rood rond mijn lippen en voelt het prikkend.
Nu nog uitvissen dat het geen slijm/kwijl oplevert. En van de tandarts moet ik eigenlijk tandpasta voor gevoelig tandvlees gebruiken :nerd_face: anders gaat dat ook irriteren.

1 like

Oh tering ik las het verkeerd; ik dacht een bevruchte eicel in de eerste weken van zwangerschap.

Maar dan al helemaal ja, een Eicel is niks. Zijn er echt mensen die dat anders zien?

3 likes

Was al beetje verbaasd dat je er zo over dacht :laughing:

6 likes

Ja! Ik heb dit met de 4D white ofzo gehad van Colgate denk ik? Daar kreeg ik altijd heel vies slijm van, heb het ook gegoogled toen en waren meer mensen die dat hadden. Heb het met die van Vitis nooit gehad. Het is overigens géén tandbleker, het haalt alleen de nieuwe aanslag weg, als je van jezelf niet super witte tanden hebt worden ze niet ineens Alex-uit-Tempa wit, maar gewoon goed schoon en zonder aanslag.

4 likes

:sob::sob::sob: gatver

3 likes

Vraag me af of degenen met slijm dan zó erg met onze muilen open slapen dat wij er wel last van hebben, maar andere gebruikers niet. Want bij gebruik in de ochtend heb ik er niet zo’n last van :sweat_smile:

@Nysmn Alsjeblieft voor het plaatje in je hoofd haha
(Ik vind het woord muil trouwens leuk)

Sorry dubbelposts etc

ik krijg een soort allergisch eczeem en een jeukende hoofdhuid. ik was maar 2x per week m’n haar maar alsnog merk ik het altijd als ik verkeerde shampoo gebruik, bijv als m’n haar wordt gewassen bij de kapper.

4 likes

Je naam moet je wel ownen he, niet helemaal special snowflake gaan doen met je houtskooltandpasta. Eerder “zweverige teef”. Dit is aardig bedoelt :partying_face:

4 likes

Oh ik kreeg het niet in mn slaap maar gewoon gedurende de dag een soort vies laagje in mn mond, heel irritant gevoel.

3 likes

Dit is een reactie op een of ander stofje in de tandpasta, dat breekt een beetje van je slijmvlies af waardoor er een soort slijmdraden ontstaan (ik heb hier laatst een tiktok over gezien maar weet niet meer om welke stof het nou ging)

3 likes

Dit soort servies zie ik nu zooveel en vind er echt niks aan en denk dat dit vanaf de herfst oid ook niet echt meer een ding is?

• Ja mee eens
  • Vind het leuk maar idd trendgevoelig, wie weet vind ik het over een jaar niet meer leuk
  • Nee joh hartstikke leuk en (voor mij) tijdsloos
  • Idk gewoon spuuglelijk

0 stemmers

3 likes