Ja ik ben hier als kind 1 of 2 keer geweest en ik vond het geweldig! Voelde me helemaal volwassen en cool in zo’n auto haha
Ik werd ook een keer omgeroepen en moest naar boven komen in die toren. Was ik ergens ingereden met verboden toegang, helemaal gestrest die toren uit durfde daarna niet meer te rijden
ik wil hier heen!!! (zonder kinderen)
Ze waren ook echt super serieus helemaal stress in die auto
Ik ken dit vooral van een Kinderen voor Kinderen-editie volgens mij, leek me geweldig.
Hahahha wat erg dit, ik voel deze paniek
Ik ken het niet, maar het lijkt op plaswijck park in Rotterdam! Goede herinneringen aan zo’n verkeerstuin.
Jaaa echt mijn favoriete gedeelte (naast de Zwaan waterfietsen die altijd een stuk zwaarder waren dan ze leken haha).
Mijn moeder is een paar jaar geleden vermoord en ik heb er heel bewust voor gekozen om mij afzijdig te houden van de rechtszaak (die inmiddels wel afgerond zal zijn), omdat de kans op de doodstraf zo groot was en ik ben daar gewoon te principieel op tegen om toe te gaan juichen hoe iemand dan gedood zou worden omdat die iemand die mij dierbaar is vermoord heeft. Lijkt mij erg onnodig om twee (of nou ja in ons geval 3) rouwende families te veroorzaken op basis van de fout van 1 persoon. En die personen hoeven ook echt niet levenslang opgesloten te worden. Dat zij ervoor kozen om zich inhumaan te gedragen is geen reden om hetzelfde bij hen te doen. Uiteindelijk heeft niemand daar iets aan en creëer je alleen maar verliezers.
Maar denk je dan dat mensen ervan leren en het dan dus niet meer zullen doen?
Ik dacht al van heh ben ik helemaal in Assen geweest?? Onlogisch want zoiets was toch ook in de buurt (zuid Holland), maar inderaad Plaswijckpark!
Ik denk dat dit erg persoonsafhankelijk is en ondanks dat ik hoop er nooit voor te kiezen om iemand te vermoorden snap ik wel hoe het ontstaan is. Ik denk niet dat die personen in dit geval in- en inslecht zijn maar uiteindelijk ook slachtoffer van hun eigen omstandigheden zijn geweest. Dus ja, hoop ik dat ze de kans krijgen om ervan te leren ja, maar ik hoop vooral dat de omstandigheden die uiteindelijk tot dit besluit geleid hebben voor anderen in een soortgelijke positie vooral zoveel mogelijk verbeteren maar dat is ook niet van de ene dag op de andere dag. En het is ook niet dat iedereen in een vergelijkbare positie opeens een gevaar is. Maar ja ik denk wel dat iedereen uiteindelijk in staat is tot moord zolang de omstandigheden maar allemaal net verkeerd zijn en waar die grens ligt is voor iedereen weer anders.
wat naar dat dat gebeurd is, veel sterkte nog ermee. ik vind het heel knap dat je er nog zo rationeel in kan staan, ik denk niet dat ik dat zou kunnen in die situatie.
Nee, mensen die echt 100% zeker zijn dat zij het recht hebben om zelf de touwtjes in handen te nemen blijven die gedachten houden. Iemand uit mijn (niet directe) omgeving heeft gezeten voor moord (zeker 30 jaar terug) maar ik kan garanderen dat hij dit zo nog eens zou doen mocht hij vinden dat iemand hem of zijn kinderen onrecht aan doet. Vind dat echt bizar en eng tegelijk.
Edit : wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor iedereen zo is, maar het feit dat er zulke gevallen tussen zitten blijft naar.
Ik weet niet goed of ik voor of tegen ben. Bij een Dutroux bijvoorbeeld vind ik het wel echt oprecht zonde van de zuurstof die hij inademt. En dat hij te eten krijgt terwijl er zoveel mensen met honger zijn.
Damn
Wat kan de rest van ons er dan nog van vinden, als iemand die het persoonlijk heeft mee moeten maken er zo in staat.
Wat ontzettend krachtig van je, heel groots.
Of Anders Breivik.
Luister jij vandaag naar het nieuwe album van Taylor Swift?
- Jaaaaa!
- Nee, ik hoor wel nummers op de radio ofzo
- Gewoon nee
- Nieuw album?
- Wie is Taylor Swift?
- Anders
0 stemmers
Niet vandaag, zit dinsdag weer in de trein, dan kan ik op m’n gemak in m’n eentje luisteren. Dus zie je die dag iemand dramatisch naar buiten kijken: it’s me.
Je bedoelt: it’s me, hi