Ja hij is lelijk maar goed is dan ook 80 ofzo. Maar z’n dochter 25 jaar in de kelder verkrachten ja dat geeft wel de doorslag hè
Maar zou hem wel doen voor een miljoen.
Ik vond Armie Hammer echt hot maar ik zou denk ik nog liever Zuck doen hoor
AI kunst
- Ja, helemaal leuk
- Kan interessant zijn
- Bij hoge uitzondering in de juiste context
- Alsjeblieft niet, nep gedoe
- Geen idee
0 stemmers
Ik drink het wel regelmatig maar heb er niet per se verstand van ![]()
Ja oma-modus hier maar dat kan toch niet lekker lopen
Ik kan net niet lezen of er Holy of HIV op het boek van de man achter hem staat maar de hele look geeft me bijbel
Heb jij ooit lopend de bijbel gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misschien heeft hij er steunzooltjes erin gedaan
Hahaha en die broek?
Als je terug zou kunnen gaan in de tijd, zou je qua studie/opleiding/carrière dezelfde keuzes maken?
- Hell no, ik zou iets totaal anders gaan doen.
- Ik zou waarschijnlijk een andere richting uitgaan.
- Ik zou waarschijnlijk dezelfde/gelijkaardige keuzes maken.
- Ik blijf bij mijn keuze, zou het exact weer zo doen.
0 stemmers
It’s fashun dawling ![]()
De geefkast is (die ik beheer iig) juist bedoelt voor iedereen. Doordat iedereen eruit pakt laat je ook zien dat het niet iets is voor poor People en haal je dat stigma eraf. Ik denk dat 95% van de kartonnen boekjes van m’n dochter uit de geefkast komen.
Hahah omg leuk!! Voeg me toe: fruitdruif_noa
ga ik binnenkort ook weer eens spelen
omg ik had ook m’n naam + een fruit
Oke smaken verschillen maar waar slaat die joggingsbroek over een jogginngsbroek al hangend op.
Stel je partner en jij willen ff snel naar de supermarkt en hij/zij heeft 2 joggingsbroeken op die manier aan. Zou je er iets van zeggen?
- Nee moet ie zelf weten
- Eh ja waar slaat dit op
- Ja ik zou zeggen hoe leuk het staat
0 stemmers
Ik denk dat je er een levenslang trauma aan overhoud en dat je zoiets niet uit je geheugen kan wissen. Ik zou elke dag wakker worden met een teringvies gevoel en mezelf verafschuwen. Jozef frizl heeft mij geneukt
ik denk oprecht dat ik liever dan maar dood ga.
Als ie überhaupt al 2 broeken over elkaar aan heeft zou ik m voor gek verklaren. Tenzij het min 20 is ofzo, maar gewoon in een normale wereld dan he. Doe ff normaal.
Haha dit doet m’n vriend regelmatig maar ik ben er al zo gewend aan geraakt. Niet op die manier van Justin Bieber, maar hij heeft dan een korte sportbroek aan en dan doen hij daar vaak gewoon een jeans overheen. Je ziet het overigens niet als hij dat zo draagt maar ik snap niet hoe dat lekker kan zitten.
Sowieso valt het me op hoevaak mannen met een korte sportbroek thuiszitten. Ik kijk best vaak video’s van de sidemen op dat ‘moresidemen’ kanaal (is dit een biecht? ) en dan zitten er ook veel in een korte broek op die bank met trui. Of is dit een trend wat ik heb gemist.
Ik heb een tijd gehad dat ik met mijn haarkleur erg op een buitenlandse celebrity leek, en mijn vriend grappig genoeg ook. Dus toen moesten we wel es op de foto als we daar waren ![]()
Wie?