Dat typte ik zonder de hi maar mn autocorrect was het er niet mee eens helaas
Ik luister alleen naar het nummer met Florence Welch.
Kun jij mensen makkelijk beinvloeden?
- Nee, totaal niet
- Ja, op zijn tijd
- Een zin over een tandpasta, en het halve forum rent naar de winkel
0 stemmers
Een vriendin van mij is hier echt zo goed in, bijna eng soms
Hoeveel was jij ongeveer kwijt aan het avondeten gisteren, per persoon?
- Niets
- < 3 euro
- 3-6 euro
- 6-12 euro
- 12-20 euro
- meer dan 20e pp
0 stemmers
Volgens mij is dat meer omdat veel forummers heel beĆÆnvloedbaar zijn
Ben jij makkelijk te beĆÆnvloeden?
- Ja absoluut
- Een beetje
- Nee totaal niet
0 stemmers
Eigenlijk alleen als het om eten gaat, maar dat valt bijna altijd tegen, zeker veel tips van hier.
Soms bij het irritante af niet. Als iedereen linksaf gaat, ga ik rechtsaf. Trek veel in twijfel en ga nooit zomaar akkoord en wil weten waarom iemand bepaalde tandpasta goed vind en waarom moet ik dan hebben als ik al goeie tandpasta heb. (ik heb ook nog steeds geen snuggs, estrid, bookbeat etc)
ja never forget die sneeuwmannen
Heb jij mensen in je leven, op je familie na, die je langer kent dan de helft van je leven? En waar je ook nog regelmatig contact mee hebt
- Ja partner
- Ja vriend(en)
- Ja kennissen/buren/etc/anders
- Nee
0 stemmers
Ik word daar heel recalcitrant van als mensen me proberen te beĆÆnvloeden. En ik geef vaak ook niet genoeg om de mening van andere mensen. Heb in mijn hele leven 1 slok alcohol gehad en nog nooit gerookt en geblowd.
Dat is ook beĆÆnvloeding, jouw keuze om rechtsaf te gaan is hier niet autonoom maar volgt uit de keuze van andere voor de linker zijde
Vrienden en partner. Voel me dan ook echt oud haha, ook heerlijk om met vrienden dan oude fotoās en videoās boven te halen.
Oh ja shit heb 'm meerkeuze gemaakt
Een van mijn allerbeste vriendinnen ākenā ik echt al letterlijk mijn hele leven, we waren buurmeisjes en volgens mij moet er ergens een foto zijn dat ze bij mij op kraamvisite is.
Maar, ik zou het inmiddels juist leuk vinden om ook wat nieuwe vrienden/kennissen te hebben, maar dat lukt nog niet fantastisch
ligt er heel erg aan door wie. ik heb wel vriendinnen waarvan ik de mening waardeer maar ik heb in bijna 10 jaar nog nooit meegedaan aan een forumtrend geloof ik. oh en met uniqloproducten ben ik makkelijk beĆÆnvloedbaar want die stellen nooit teleur
Ik heb hetzelfde! Mn moeder, die is overleden toen ik jong was, heeft zelfs eens tegen haar moeder gezegd dat ze deels voor mijn naam gekozen hebben omdat die goed klonk bij de naam van mn vriendin omdat het haar leuk leek dat we vriendinnen zouden worden en dat is dus nog steeds zo
Een plastic lepeltje
Waarom staat ken tussen aanhalingstekens? Ken je haar niet echt?
Nee, is denkbeeldig!
Ik zeg dat ook altijd als ik zeg dat ik mensen al mān hele leven ākenā want van die eerste paar jaar weet ik niks meer haha, misschien bedoelt @Max ook zoiets
- Ja, ik bedreig radio djās op Instagram omdat ze een gelekt nummer van Taylor Swift afspelen
- Ja, ik doe mij voor als iemand anders
- Ja, ik haat op influencers op een snark forum
- Ja, ik maak reels over momenten die duidelijk privƩ hadden moeten blijven
- Ja, ik stalk iemands social media
- Ja, iets anders (wat?)
- Nee, ik ben niet unhinged
0 stemmers