Stel je persoonlijke vraag #49

Even half uur +wachttijd weg voor een kopje koffie :sweat_smile: Als mensen echt cafeĆÆne nodig hebben en je wilt daar aan voldoen kun je ook overwegen die zakjes met instant koffie te halen. Zijn nog best prima te drinken.

1 like

Wat krijg je liever bij de derde date voor berichtje?

• ā€œSunday at 6, I’m taking you on a date. I’ll pick you up.ā€
  • ā€œI’m not sure what I’m doing on Sunday, I want to go with the flow. What do you want to do?ā€

0 stemmers

En als je 2 jaar samen bent?

• ā€œSunday at 6, I’m taking you on a date. I’ll pick you up.ā€
  • ā€œI’m not sure what I’m doing on Sunday, I want to go with the flow. What do you want to do?ā€

0 stemmers

Komt wat je hebt gestemd overeen met jouw werkelijkheid?

• Ja de mensen waarmee ik date/samen ben doen vaker mijn voorkeur
  • Nee de mensen waarmee ik date/samen ben doen vaker de andere optie
  • Nvt, ik heb nooit dates noch een relatie

0 stemmers

2 likes

Ja ik ā€œvergeetā€ alcohol ook echt. Sla het pad in de supermarkt ook altijd over. Maar heb nu meestal wel wat in huis. Paar speciaal biertjes en een fles wijn die ik dan elke keer als we bezoek krijgen braaf koud leg haha

3 likes

Ik vind bij een relatie allebei leuk en bij een date allebei niet zo haha.

8 likes

Op het forum zijn de meningen over koffie altijd zo sterk. Ik drink nooit koffie maar blijkbaar zijn er 10.0000 dingen die je fout kan doen bij een fuckin kopje koffie sheehz . Dus ik denk als ik die zakjes gebruik dat het alsnog niet goed is. Ik snap er gewoon niks van :joy:

Drink jij koffie?

• Ja elke dag
  • Nee gatverdamme
  • Soms
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Ja inderdaad. Bij een date zou ik de eerste optie nogal intens vinden (en potentieel gevaarlijk, zou liever op locatie afspreken). En uit de tweede optie blijkt weinig interesse / enthousiasme voor een derde date.

2 likes

Ik was jarenlang iemand die vrijwel nooit koffie dronk, alleen als ik uit lunchen ging of ergens op bezoek was. En toen ben ik ineens in een paar maanden tijd in zo’n monster veranderd dat koffie nodig heeft om wakker te worden en zichzelf moet inhouden na het zesde kopje op een dag :skull: Probeer deze ontwikkeling weer terug te draaien maar het leven is al zo moeilijk.

5 likes

Weet echt niet in welk topic dit past maar oke
In mijn straat zit een weggeefkast en daar heb ik een kinderspeeltje uit gepakt, later dacht ik shit, misschien had ik het moeten laten liggen voor iemand die het financieel niet breed heeft. Wat vinden jullie?

• Kan prima, lekker duurzaam
  • Kan echt niet, snel terug leggen

0 stemmers

Heb je op bezoek bij iemand thuis wel eens om alcohol gevraagd en dat ze niks in huis hadden?

• Nee maar ik drink niet
  • Ja gebeurt wel eens
  • Nee ik drink wel maar mijn omgeving heeft het altijd wel in huis

0 stemmers

Ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit in deze situatie heb gezeten🄲 zegt misschien ook wat.

1 like

Leg anders ook iets terug wat je niet meer gebruikt als je je toch een beetje schuldig voelt :blush:

8 likes

Dat is eigenlijk wel een goeie, ik leg er al af en toe potjes eten of verzorgingsproducten in! Nu voel ik me niet meer zo schuldig.

6 likes

Ik vind het nogal cringe en bazig, maar misschien lees ik het verkeerd omdat zoveel mensen erop hebben gestemd. Doet me denken aan mannen die voor de vrouw bestellen in een restaurant, zonder haar te vragen wat ze wil.

4 likes

Zou jij hem doen voor een miljoen?

• Ja
  • Ja ook gratis
  • Nee
  • Nee wel gratis

0 stemmers

3 likes

I know ik twijfelde over gratis :yum::fire:

3 likes

Nouuu, ik heb weleens op een dating app gezeten…

2 likes

• Nee hem niet
  • Ja zelfs hem
  • Hem gratis

0 stemmers

2 likes

Een baard is echt plastische chirurgie voor mannen, maar hij heeft nog steeds zo’n blik :eye::lips::eye:

2 likes

Nooit van mn leven. Ik zeg niet dat het een lelijke man is maar de gedachte dat hij tussen mn benen met zn hoofd zit. Eeeeeewl.

Het is een bewerkte foto hoor. Maar inderdaad voor 1 miljoen doe ik de echte Zuckerberg zonder probleem.

4 likes

Ik wacht wel gewoon op mn erfenis