Doet me denken aan dat ik een keer een potloodventer heb meegemaakt
Wat heb je wel eens meegemaakt?
- Kinderlokker
- Potloodventer
- Ander raar persoon waarvan je ouder zei dat je moest opletten
0 stemmers
Doet me denken aan dat ik een keer een potloodventer heb meegemaakt
Wat heb je wel eens meegemaakt?
0 stemmers
Doet me denken aan toen ik 15 was en op Pinkpop. Kwam er opeens een man van waarschijnlijk ergens in de 40 naar me toe met zān fotocamera en zei dat hij een mooie foto van me had gemaakt en vroeg netjes toestemming aan me of hij de foto mocht houden of moest verwijderen.
Het was een foto van enkel mān kont.
Godverdomme why are men
6 euro per maand betalen om videoās van je favoriete youtuber te bekijken, de videoās zijn niet meer gratis te zien
0 stemmers
Het paar YouTubers dat ik consistent volg laadt überhaupt maar eens per maand videoās ofzo lol. Ik zou voor die videoās op zich wel betalen, maar een abonnement (ook goedkoper dan 6 euro/maand) lijkt me niks.
Ik heb door de jaren heen regelmatig voor Patreon betaald en vind dat eigenlijk geen probleem wanneer iemand echt goede videoās maakt. Contrapoints idd of andere mensen die video essays maken.
Dit is vast naar aanleiding van Watcher of niet? Ik volg ze niet maar vind het echt een domme move om dan helemaal van YouTube weg te gaan. Zo maak je je eigen werk onzichtbaar voor mensen die je nog niet kennen en diehard fans houden na een jaar ook wel op met betalen. Ze hadden ook al Patreon las ik, dus waarom.
Ja klopt inderdaad! Ik kijk zelf niet naar Watcher maar het lijkt mij ook geen verstandige zet, ben benieuwd of het rendabel is voor ze. Ze krijgen veel kritiek in ieder geval
Is het jouw droom om naar New York te gaan?
0 stemmers
Kijk je weleens series terug die vroeger populair waren?
0 stemmers
ik nu met satc
Ik ben er wel eens geweest en vond het toen niet leuk. Maar nu 10 jaar later zou ik het nog wel een keer willen, maar niet per se een droom
Ik zit nu in Fleabag
ā¬6 voor 1 youtuber zou ik wat veel vinden maar ik steun Jenny Nicholson en Lindsay Ellis op Patreon voor totaal $3 per maand en overweeg om Nebula te nemen want kijk ook graag Hbomberguy en Philosophytube.
Ik kijk Desperate Housewives. Was nooit verder gekomen dan het eerste seizoen. Zijn echt kneiterveel afleveringen.
Oh als je daar eenmaal in zit in dat verhaal is het echt heul goed!
Hoe leuk ik een serie ook vond. Ik kijk het nooit opnieuw.
Welcome to the OC bitch
Enige serie die ik ook meerdere keren zou kunnen kijken!
Murder, She Wrote!
Oh en soms houdt mijn moeder een Ghost Whisperer marathon en dat is genieten. Behalve wanneer haar man doodgaat en zijn geest in een andere man stopt en ze daarna een zoon krijgen. Nope, nope, nope.
Vorige maand moest ik veel reizen en dus veel wachten en heb ik in een maand alles van Girls gezien (voor de derde keer)
ik denk dat ik mezelf onderschat want kan even maar op 1 ding komen?
Prison Break en sex and the city kijk ik sowieso elke zoveel jaar opnieuw. Sex and the city vind ik gewoon zo heerlijk makkelijk wegkijken en ook is het gewoon een beetje escapism. Prison break is gewoon een comfort show voor mij omdat het me doet denken aan toen ik een domme tiener was met een Wentworth miller obsessie en dat ik dan met mijn vriendinnen slaapfeestjes hield en we het met zn allen gingen kijken . Kan het niet uitleggen maar ben gewoon even gelukkig en terug in die tijd wanneer ik het kijk. Verder kijk ik Frasier en Seinfeld ook regelmatig opnieuw, en heeft mijn vriend allemaal tekenfilm series van vroeger gedownload waarvan ik ook sporadisch een aflevering terug kijk zoals Dragonball z, Looney tunes, tom and Jerry, ed edd n eddy etc. haha. Soms is het gewoon makkelijker iets nostalgisch terug te kijken dan weer aan een nieuwe serie te beginnen die misschien weer stopt na 1 seizoen of waar ik dan weer helemaal in moet komen.