Stel je persoonlijke vraag #49

Haha ik zat maar te trollen, ik ben niet bekend.

6 likes

Ja zou leuk zijn als dat incidenteel was maar dat denk ik eigenlijk niet. Moet dan weer denken aan die grafiek die hier ook ooit was gedeeld dat vrouwen hun voorkeursleeftijd van een man met zich meegroeide als zij ouder werden, maar die van mannen voor een vrouw hetzelfde bleef ook al waren zij 40. En die ā€˜hetzelfde’ was begin 20 ofzo, omdat jonger ook geen keuzeoptie was.

7 likes

Ik was een keer in Sri Lanka op een feestdag in een botanische tuin met mn zus. Het was mega druk en wij waren de enige toeristen… toen we binnen kwamen zag ik mensen al kijken en voor ik het wist stond er een rij met mensen die net ons op de foto wilden :sweat_smile: Er leek ook gewoon geen eind aan te komen. Even kort aan het celebrity leven geproefd

2 likes

Hahaha oh, lekker naĆÆef van mij. :joy: Doe je wel iets met kookboeken of koppel ik je naam nu aan iemand anders?

3 likes

Nou nou, wat deed je laatst dan op 24Kitchen? Knew you before you were famous

6 likes

Haha nee dat klopt! Ik heb vorig jaar met twee collega’s een vegetarisch kookboek gemaakt!

2 likes

Ik snap dat je dat hoopt maar ik denk dat er meer van die creepy seksistsiche smeerlappen zijn dan je denkt. Als ik alleen al in mijn omgeving hoor hoeveel vrouwen hier ervaring mee hebben denk ik dat het er sowieso te veel zijn om het te gaan nuanceren met een soort ā€˜not all men’.

18 likes

Ik vind dit echt zo ontzettend onbeschoft, van die mensen dan he. Hoe sneu ben je als je met een onbekend random persoon op de foto wil? Maakt me gewoon kwaad. 1 vriendin van mij is heel lang, en zij kon niet eens gewoon door bangkok lopen zonder elke keer gevraagd te worden om een foto. Echt schaam jezelf kapot als je zoiets doet.

1 like

Je bent in een kleine winkel waar 1 persoon werkt. Jij wilt iets afrekenen, staat bij de kassa.

De verkoopster is heel uitgebreid iemand aan het helpen zonder aandacht te schenken aan jou.

Dit is normaal

• Ja is normaal
  • Nee is niet normaal

0 stemmers

Dit is mijn live situatie op dit moment :grimacing: zeg gewoon even ā€˜ik kom er zo aan hoor!’ Oid.

3 likes

Ja dit inderdaad, kleine moeite!

4 likes

Ja ik sta hier echt te borrelen inmiddels maar het zijn speentjes die je alleen in deze winkel krijgt. En die heb ik echt nodig

2 likes

Wat cool! Wil je delen welke of liever niet?

1 like
  • Er werd ook vooral rond mijn 12 - 15e naar mij getoeterd
  • Bij mij ging het tot een veel latere leeftijd door
  • Er werd nooit naar mij getoeterd
  • Er wordt nog steeds vaak naar mij getoeterd

0 stemmers

Ik vind dit echt fucking ziek. Maar ik hoop dat het komt doordat de samenleving is veranderd op het moment dat wij ouder werden. En dat mannen dus niet echt alleen maar naar tienermeisjes toeteren. :cry:

1 like

Bleef het maar bij toeteren :sob:. Tussen m’n 8e-12e meerdere keren benaderd door kinderlokkers, gelukkig altijd kunnen wegkomen.

Maar in mijn geval komt dat omdat ik toen 5 dagen per week 15 km naar school fietste en ik nu hooguit 2 keer per week 2/4 km fiets.

1 like

Het was zo erg dat het zelfs mn ouders opvielšŸ™ dan fietste ik als 14 jarige naast mn vader of moeder en durfden mannen zelfs vieze opmerkingen te maken of te toeteren

2 likes

Mischien nog 1 optie erbij. Bij mij was de piek van 15 tot 21 zo. Dus niet veel later maar ook niet tussen 12-15. En daarna nam het drastisch af

14 likes

Alleen als ik korte broeken en rokken draag :fu:

1 like

Ik was op vakantie met mijn dochter van 4 in Thailand en toen wilden volwassen mannen met haar op de foto :sob:

Maar je kunt afvragen waarom, volgens mij spoort de gemiddelde vent sowieso niet

2 likes