Jammer dat ik niet op andermans account in mag loggen. Anders stemde ik voor @Zemraluani op alles behalve ‘nee, ik ben niet unhinged’.
ja dit @ZusjevanJoost! Verder kennen we elkaar uiteraard echt goed, ik hoef maar te zeggen ‘oh wist je nog…’ en ze weet gelijk waar het over gaat en dan hoef ik mijn verhaal eigenlijk niet eens af te maken.
Ik maak nooit reels
Zitten al die mensen die op niet unhinged stemmen nooit in de influencertopics hier?
Op kantoor, maar alleen in de (geluidsdichte) belruimtes.
Ik vraag me dan af, als er mensen op bezoek bij jou komen voor een avondje en je weet dat zij wel alcohol drinken. Koop je dat dan van tevoren voor ze? Ik heb meerdere keren allemaal soorten speciaalbier gekocht omdat ik wist dat die mensen dat drinken. Vind dat altijd nogal een gedoe omdat ik zelf nooit bier drink en er ook 0.0 verstand van heb.
Daar heb ik mijn vriend voor
Ja mijn vriend drinkt geen bier, nu heb ik in de garage een hele random collectie aan bier staan. En ook altijd dat gezeur over hoe koud het moet zijn, weetikveel
Drink jij bier?
- Ja regelmatig en ik heb er ook verstand van
- Soms
- Nooit
- Zelden
0 stemmers
Vorig weekend moest het ineens Hertog Jan zijn. Had gelukkig nog wat gevonden.
Neem sowieso maar voor een paar mensen de telefoon op, de rest mag me appen, maar als ik bel dan 9 van de 10 keer thuis en dan eigenlijk altijd op speaker. Maar als ik toevallig eens niet thuis ben als ik bel wel altijd met oortjes of gewoon aan mijn oor. Zou niet weten waarom ik in het openbaar op speaker zou bellen
miss ontketen ik nu weer een hele discussie maar ik drink ook niet en het komt eigenlijk nooit bij me op om dan wel alcohol te halen als anderen bij me langskomen? ik kook en haal snacks enzo maar daar denk ik eigenlijk helemaal niet aan…?
Is je goed recht om mensen geen alcohol aan te bieden als je zelf niet drinkt.
Als mensen dat vervelend vinden (om 1 avond niet te drinken), moeten ze eens kritisch kijken naar hun relatie met alcohol.
Ik heb Keith Bakkers volledige unhinged essay jaren geleden gelezen.
Dat maakt me sowieso unhinged, kon echt niet stoppen.
Ik drink de meeste dingen standaard 0.0, de alcoholvrije radlers, corona, skuumkoppe, Guinness, wit bier (Affligem) zijn echt bijna hetzelfde in smaak als de normale versies vind ik. Geeft toch meer het gevoel dat je aan het borrelen bent dan een ijsthee.
Maar als iemand zelf niet drinkt dan drink ik gewoon wat ze in huis hebben ofc.
Bitch.
Bij mij is speaker = video. Ik bel eigenlijk verder nooit op speaker. Ik heb een voorkeur om iemands gezicht te zien, anders krijg ik het gesprek vaak minder goed mee. En dat gebeurt ook wel eens buitenshuis als ik bijvoorbeeld vanaf het station naar huis loop en toevallig geen oortjes mee heb.
Ik haat verder dan wel weer de speaker als iemand met je belt en diegene doet de afwas ondertussen en je hoort die tering herrie Dan graag gewoon met oortjes aub of stop even met die afwas.
Mijn gehoor is niet geweldig en als ik geen koptelefoon bij mij heb, is dit de enige optie.
Ja ik denk dat dat bij mij komt omdat ik niet anders gewend ben dan dat je het juiste bier in huis haalt voor je gasten. Ik word ook helemaal zenuwachtig nog steeds als iemand koffie wil, dan denk ik, loop maar 1 km meter daar is de starbucks letterlijk. Maar bij buren die al op leeftijd zijn vind ik dat echt niet kunnen. Ik kan trouwens nog steeds geen koffie zetten
Ik volg hier speciaal het wijntopic voor