Hahaha en die broek?
Als je terug zou kunnen gaan in de tijd, zou je qua studie/opleiding/carriĆØre dezelfde keuzes maken?
- Hell no, ik zou iets totaal anders gaan doen.
- Ik zou waarschijnlijk een andere richting uitgaan.
- Ik zou waarschijnlijk dezelfde/gelijkaardige keuzes maken.
- Ik blijf bij mijn keuze, zou het exact weer zo doen.
0 stemmers
Itās fashun dawling
De geefkast is (die ik beheer iig) juist bedoelt voor iedereen. Doordat iedereen eruit pakt laat je ook zien dat het niet iets is voor poor People en haal je dat stigma eraf. Ik denk dat 95% van de kartonnen boekjes van mān dochter uit de geefkast komen.
Miljoen is wel net te weinig, 4mil zou ik overwegen
Haha niet te geloven. Nav jouw berichtje toch nog een derde poging gewaagd om mān account terug te krijgen en na 17(!) jaar heb ik mijn account terug . Al mān brushes zijn weg, mān ncās zijn weg en 1 pet is weg, maar ik heb het account terug haha.
Hahah omg leuk!! Voeg me toe: fruitdruif_noa ga ik binnenkort ook weer eens spelen
omg ik had ook mān naam + een fruit
Oke smaken verschillen maar waar slaat die joggingsbroek over een jogginngsbroek al hangend op.
Stel je partner en jij willen ff snel naar de supermarkt en hij/zij heeft 2 joggingsbroeken op die manier aan. Zou je er iets van zeggen?
- Nee moet ie zelf weten
- Eh ja waar slaat dit op
- Ja ik zou zeggen hoe leuk het staat
0 stemmers
Ik denk dat je er een levenslang trauma aan overhoud en dat je zoiets niet uit je geheugen kan wissen. Ik zou elke dag wakker worden met een teringvies gevoel en mezelf verafschuwen. Jozef frizl heeft mij geneukt ik denk oprecht dat ik liever dan maar dood ga.
Als ie überhaupt al 2 broeken over elkaar aan heeft zou ik m voor gek verklaren. Tenzij het min 20 is ofzo, maar gewoon in een normale wereld dan he. Doe ff normaal.
Haha dit doet mān vriend regelmatig maar ik ben er al zo gewend aan geraakt. Niet op die manier van Justin Bieber, maar hij heeft dan een korte sportbroek aan en dan doen hij daar vaak gewoon een jeans overheen. Je ziet het overigens niet als hij dat zo draagt maar ik snap niet hoe dat lekker kan zitten.
Sowieso valt het me op hoevaak mannen met een korte sportbroek thuiszitten. Ik kijk best vaak videoās van de sidemen op dat āmoresidemenā kanaal (is dit een biecht? ) en dan zitten er ook veel in een korte broek op die bank met trui. Of is dit een trend wat ik heb gemist.
Ik was geĆÆnspireerd door de fan discussie rondom taytay.
Willen vreemde mensen weleens met jou op de foto?
- Ja, omdat ik (erg) bekend ben van iets
- Ja, omdat ik een beetje bekend ben
- Ja, omdat ik binnen een bepaalde niche bekend ben
- Ja, omdat ik een opvallend uiterlijk heb
- Nee, niemand is fan van mij
0 stemmers
Ik heb een tijd gehad dat ik met mijn haarkleur erg op een buitenlandse celebrity leek, en mijn vriend grappig genoeg ook. Dus toen moesten we wel es op de foto als we daar waren
Wie?
Zeg ik liever niet want vrij specifiek, maar ken je ook niet waarschijnlijk want echt locale beroemdheid haha
Ik heb het alleen meegemaakt toen ik 17/19 was dat creepy mannen soms met mij op de foto wilden. Tot op deze dag snap ik nog steeds niet waarom en wat voor doel dat had. En nog een keertje met Halloween en tijdens het songfestival vanwege mijn kostuums/ outfit haha. Telt dat ook
Wel in t buitenland
Dit was bij mij ook, tussen 12-17 jaar ongeveer, en daarna stopte het Ik zei altijd āneeā en dan maakten sommigen alsnog gewoon een foto van mij, dat was zo intens kut.
Nee, wel vroeger meegemaakt. Mijn zus en ik waren als kind hoogblond en woonde in de buurt van een groot toeristisch trekpleister waar wij als kind, met onze ouders, vaak kwamen. Als ik er aan terugdenk was het echt bizar hoeveel toeristen fotoās van ons wilden maken, en ook gewoon deden.